×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

6ca5c616c9e8a65646678af84aeb4c9f - بهترین درگاه پرداخت ارز دیجیتال در ایران -

درگاه پرداخت کریپتو چیست و چگونه کار می کند؟

این سوالی است که بسیاری از افراد آنرا این روزها می پرسند ! درگاه پرداخت کریپتوکارنسی یک راهکار عالی برای پرداخت ارزهای دیجیتال می باشد که به مدیران وب سایت ها و افراد امکان می دهد ارزهای دیجیتال و کریپتو کارنسی را به عنوان یک روش پرداخت امن ارائه دهند.

درگاه پرداخت بین المللی
صنایع و بیزینس های مختلف همانند : فروشندگان مراقبت های بهداشتی، خدمات دانشگاهی ، سایت های بازی ، سایت های فروش بلیط پروازهای خارجی ، سایت های مزایده ای و زنجیره تامین، به موازات اجرای فناوری بلاک چین و توسعه پردازشگرهای پرداخت ارز دیجیتال هستند. کسب‌وکارهایی که به دنبال پذیرش ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک روش پرداخت هستند، به درگاه پرداخت ارز دیجیتال متکی می باشند.

بدون نیاز به نگه‌داشتن کیف پول رمزنگاری و تبدیل ارز دیجیتال به فیات، درگاه‌ پرداخت کریپتو می‌توانند راهکار و راه‌حل آسانی را برای بسیاری از وبمسترها و شرکت ها یا حتی افراد عادی برای پذیرش رمزنگاری ارائه کنند. این امر منجر به پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال می شود و ارائه گزینه های پرداخت ارز دیجیتال را برای فروشندگان آسان تر می کند.

درگاه پرداخت کریپتوکارنسی چیست؟

درگاه‌های پرداخت رمزنگاری و کریپتو کارنسی همانند ایران پی iranpay.info پردازش و دریافت پرداخت‌های ارز دیجیتال را برای بسیاری از سایت ها مدیریت و تسهیل می‌کنند. در مقابل، شرکت ها ارز فیات را در حساب های بانکی خود دریافت می کنند. بنابراین، کسب‌وکارها می‌توانند گزینه‌های پرداخت جایگزین را به مشتریان خود ارائه دهند و عدم اطمینان در مورد ارزهای دیجیتال را از بین ببرند.

با این حال، پردازشگرهای پرداخت ارز دیجیتال نیازی به دریافت پرداخت‌های کریپتو ندارند. کسب‌وکارها می‌توانند ارزهای دیجیتال و کریپتو کارنسی را به عنوان یک روش پرداخت در کنار ارزهای فیات بپذیرند و تسویه معاملات در زمان واقعی را برای آنها راحتتر نمایند.

علاوه بر این وب سایت هایی که از درگاه پرداخت بین المللی برای کسب و کار خود استفاده میکنند ، میتوانند در کمترین زمان ممکن ! سود کسب‌شده توسط وب سایت ها را به حساب‌های آنها واریز کنند، در این مرحله آنها می‌توانند شروع به برداشت وجه به کیف پول خود کنند. از سوی دیگر، درگاه‌های پرداخت کریپتو ، به سادگی پرداخت‌ها را پردازش و فروش را به طرز چشمگیری افزایش میدهند.

برعکس حساب‌های بانکی و سیستم‌های پرداخت که از طریق درگاه‌های پرداخت بین المللی به پذیرش ارزهای بین المللی همانند دلار آمریکا، یورو و غیره محدود می‌شوند نمی‌توانند به راحتی همانند درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال تراکنش های را به سرعت بررسی و تسویه نمایند .

درگاه های پرداخت کریپتو چگونه کار می کنند؟

کسب‌وکارهایی که می‌خواهند روش‌های پرداخت سخت‌افزاری را ارائه کنند اما هنوز آماده ورود کامل به بازار ارزهای دیجیتال نیستند، می‌توانند از درگاه‌های پرداخت کریپتو استفاده کنند. در ازای آن، آنها برای حفظ عملیات در درازمدت، هزینه خدماتی را از مشتریان خود دریافت می کنند. همچنین برای داشتن شماره حساب بین المللی میتوانید از وب سایت ایران پی استفاده کنید.

تمام مراحل پرداخت های انجام شده توسط درگاه های پرداخت ارز دیجیتال به این شکل است:

وقتی مشتری کالا یا خدماتی را از وب‌سایت، برنامه یا داخل فروشگاه یک وبمستر انتخاب می‌کند، میتواند از روش پرداخت ارز دیجیتال برای پرداخت صورتحساب خود اقدام کند.
سپس مشتری در یک صفحه تراکنش را مشاهده و سپس آنرا از طریق کیف پول خود می پردازد.
پرداخت‌ها بلافاصله توسط درگاه پرداخت کریپتو ما به ارز فیات مورد نظر شما تبدیل می‌شوند.
سپس وجوه برای برداشت یا اهداف دیگر به حساب وبمستر به صورت لحظه ای واریز می شود.

fdf1737f5f294996e35a41dbcc74d629 - بهترین درگاه پرداخت ارز دیجیتال در ایران -

مزایا و معایب درگاه های پرداخت کریپتو

یکی از مزیت های بسیار خوب درگاه های پرداخت کریپتو شامل تسویه حساب فوری تراکنش ها با هزینه ای بسیار کم می باشد که حتی هزینه شبکه (به عهده ارائه دهنده خدمات) و هزینه خدمات (پرداخت توسط مشتری) انجام میشود. علاوه بر این، تنها یک واسطه در این فرآیند دخیل است. به طور خلاصه، این یک پردازشگر پرداخت برای ارزهای دیجیتال است و تجربه کلی مشتری را بهبود می بخشد.

علاوه بر این، شبکه بلاک چین به صورت کاملا شفاف تراکنش هایی که برای یک وب سایت انجام میشود را در برابر کلاهبرداری استرداد مبلغ که در بسیاری از روشهای پرداخت وجود دارد را محافظت می کند. اما در مورد درگاه های پرداخت بین المللی، ممکن است پس از دریافت وجه توسط شرکت از کارت خریدار، امکان دریافت آن وجود نداشته باشد. علاوه بر این، درگاه پرداخت ارزهای دیجتال از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و ریسک نوسانات را برای وبمسترها بسیار کاهش می دهد.

با این وجود، درگاه‌های پرداخت ارزهای دیجیتال واسطه‌ای بین وبمسترها و مشتریان آنها هستند. بنابراین تسویه حساب به صورت کاملاً غیرمتمرکز انجام نمی شود. همچنین، اگر کسب‌وکار ارائه‌دهنده خدمات مختل نشود، ممکن است وبمسترها در پرداخت‌ها و غیره با تاخیر مواجه شوند تا زمانی که مشکل پردازشگر پرداخت کریپتو برطرف شود.

در حالی که یکی از اشکالات استفاده از درگاه‌های پرداخت کریپتو گران‌تر بودن هزینه تامین آن ها می باشد شما خیلی راحت تنها با یکبار هزینه میتوانید چند درگاه مختلف پرداخت بین المللی و ارز دیجیتال را از ایران پی با یک اکانت مستقیم به دست بیارید.

نتیجه گیری:

به در ایران و بدور از هرگونه تحریم های مختلف امکان ایجاد و داشتن درگاه پرداخت ارز دیجیتال بوجود آمده است و افراد یا وبمسترها میتوانند تراکنش ها را بر روی بستر بلاکچین توسط ایران پی به انجام رسانده و تراکنش های مختلف را توسط درگاه‌های پرداخت کریپتوکارنسی از مشتریان مختلف خود در داخل یا خارج ایران دریافت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.