×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 همه افراد در این دنیای مدرن باید بتوانند مسئولیت کارهای شخصی خود را  بدون در نظر گرفتن جنسیت بر عهده بگیرند ، زیرا امروزه زنان بدلیل دارا بود مشغله کاری وقت کافی برای انجام بسیاری از کارهای خانه نداشته باشند، بنابراین همه افراد باید بتوانند مهارت های مختلف مانند اتو کردن پیراهن و لباس را به خوبی انجام دهند.
برای کسانی که نمی خواهند اتوکشی را به تنهایی انجام دهند، خشکشویی پیراهن مردانه یک کار ایده آل است که در این صورت نتیجه ای با کیفیت بالا حاصل می شود . اتو کردن پیراهن مردانه تنها یکی از خدمات بی شماری است که توسط خشکشویی آنلاین حباب در تهران ارائه می شود . این مرکز با همکاری با تکنسین های ماهر و متخصص علاوه بر خشکشویی ، اتو کردن پیراهن را نیز به بهترین نحو انجام می دهد.
شستشوی لباس عروس ، خشکشویی کتانی ، خشکشویی لباس مجلسی و… از خدمات متنوع خشکشویی حباب است که بصورت تلفنی یا آنلاین می توانید ثبت سفارش کنید.  ۹۱۰۹۲۷۳۲ – ۰۲۱

نحوه اتوکشی صحیح پیراهن مردانه

دارا بودن ظاهر آراسته چه در محل کار و چه در اجتماع یکی از آداب ضروری است .  اگر یک پیراهن چروکیده که از پارچه گران قیمتی دوخته شده است از زیر ژاکت یا کت بیرون بیاید ظاهر زیبایی نداشته و ممکن وجهه فرد به خطر بیفتد .  برای حفظ ظاهر ، باید چند نکته در مورد اتو کردن صحیح پیراهن مردانه را به خاطر بسپارید:

۱.     تمیز نگه داشتن اتو

آب سخت در اتوها با اثر بخار جمع شده و متعاقباً می تواند لکه های مختلفی ایجاد کند که به دلیل استفاده از دمای مشخصی از یک اتو داغ، از بین بردن این لکه ها از روی لباس غیر ممکن می شود.

۲.    اتو کردن باید روی یک پیراهن مرطوب انجام شود.

در صورتی که پیران مردانه داخل ماشین لباسشویی و با شستشوی معمولی بدون آبکشی شسته شده و در هوایی با میانگین دمای ۲۰-۲۲  درجه سانتیگراد پهن شود و پس از ۴-۵ ساعت برای اتوکشی آماده شود رطوبت یکنواخت در سراسر پیراهن ایجاد می شود که با تبخیر شدن تحت تأثیر گرمای آهن اتو، کوچکترین چین و چروک ها را صاف می کند. اما شما همچنین می توانید در صورت خشک شدن کامل لباس از یک اسپری آبپاش یا یک اتوی بخار استفاده کنید.

images 1677563343 63fd95cf5e40b - آموزش اتوکشی صحیح پیراهن مردانه -

۳.    توصیه می شود پیراهن را به هیچ وجه از قسمت خارجی   اتو نکنید.

موردی که به هیچ وجه نباید فراموش کنید این است که باید قبل از اتو کشی ، پیراهن را از داخل به سمت بیرون بچرخانید.

۴.    برای چیدمان منظم آن روی میز اتو باید در امتداد درزهای پیراهن حرکت کنید.

حرکت در امتداد درزها راحت تر است. اتو کردن پیراهن مردانه را از سخت ترین قسمت ها یعنی آستین ها، سپس سرآستین ها و یقه شروع کنید.

۵.    اقدامات ایمنی برای را به خاطر بسپارید

به خاطر سپردن ایمنی به این معنی است که می توانید بدون گرم کردن دکمه ها و لبه های قسمت چاپ شده روی پارچه توسط اتو، عمر پیراهن را افزایش دهید. در غیر این صورت، ظاهر پیراهن از دست خواهد رفت.

۶.    بررسی برچسب راهنمای پیراهن

قبل از شستشو و اتوکشی، باید با برچسبی که در آن توصیه های اصلی برای کار با پیراهن ذکر شده است مانند : نوع مواد، نوع شستشو (دستی یا با ماشین لباسشویی و دمای اتو) را کاملا بررسی کنید.

مراحل اتوکشی صحیح پیراهن مردانه

اتوکشی پیراهن مردانه باید با آماده سازی اتو شروع شود .  رسوب زدایی از اتو را می توان با محلول سرکه معمولی یا اسید سیتریک ( آب لیمو ترش) انجام داد. در صورت لزوم، این روش را تکرار کنید، و سپس مخزن اتو را با آب پر کنید و یک تکه پارچه غیر ضروری را اتو کنید تا از تمیز بودن بخار مطمئن شوید.  برای جلوگیری از رسوب گرفتن اتو، یا حداقل کاهش سرعت ظاهر شدن آن، از آب فیلتر شده یا آب معدنی استفاده کنید.
– اگر برچسب راهنما برای تنظیم دمای اتو روی محصول وجود ندارد ، دما را روی حداقل تنظیم کنید و یک منطقه کوچک را اتو کنید. بر اساس نتایج، رله کنترل گرمایش را ثابت کنید یا در موقعیت خاصی بگذارید.
– آستین اولین جایی است که باید اتو کنید. شما باید آنها را در امتداد خط درز قرار دهید. اما یک ویژگی در نحوه صحیح اتو کردن آستین پیراهن با یا بدون خط اتو نیز وجود دارد.  خط اتوها نوعی راهنما برای اتو کشیدن هستند، بدون آن ها هر دو آستین باید به طور متقارن برای اتو کشی در یک راستا قرار گیرند.
– تقریباً هیچ تفاوتی در نحوه صحیح اتو کردن پیراهن های آستین کوتاه و آستین بلند وجود ندارد. پیراهن آستین کوتاه نقش مهمی در این سوال دارند که چگونه آستین پیراهن را اتو کنیم.  باید خط چرخش پیراهن آستین کوتاه را دنبال کنید، در صورت وجود، ابتدا دکمه های لباس را باز کنید تا با حرکات ، چین های موج مانند ایجاد نکنید.
– قسمت شانه و جلوی پیراهن را صاف کرده واتو کنید ، سپس در حالی که پیراهن را به دو طرف میز اتو باز می کنید پشت آن را نیز اتو کنید.
www.hobabb.com

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.