×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره چگونه محاسبه می‌شود؟ عوامل تاثیرگذار بر این قیمت کدامند؟ پنجره دوجداره چه ویژگی‌هایی دارد؟ در این مقاله پاسخگوی سوالات شما در این زمینه خواهیم بود. این به شما کمک می‌کند تا نوع مناسب و موردنظرتان را بر اساس بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.‌ برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پنجره دوجداره چیست؟

در راستای بررسی قیمت پنجره دوجداره، بهتر است ابتدا با ساختار و عملکرد این نوع پنجره آشنا شوید. باید اشاره کنیم که عایق‌بندی نامناسب درب و پنجره‌ها، سبب هدررفت گرما و سرمای منزل خواهد شد. بنابراین ارتقا پنجره‌های منزل به دو جداره، می‌تواند تا حد زیادی از بروز این عامل جلوگیری کند.

بدین معنی که نصب پنجره شما با دو شیشه همراه خواهد بود. این شیشهها در کنار هم و تزریق گاز آرگون یا کریپتون میان آنها، باعث شده که شما عایق مطلوبی داشته باشید. سیستم دوجداره، با صرفه‌جویی در انرژی به‌ کاهش مبلغ قبوض انرژی کمک می‌کند.

در واقع قیمت انرژی، روزبه‌روز در حال افزایش بوده، از همین رو سرمایه‌گذاری روی شیشه دوجداره، از هزینه‌هایی که برای قبوض خود پرداخت می‌کنید، به‌ صرفه‌تر خواهد بود. علاوه ‌بر آن، عایق‌بندی مناسب این پنجره‌ها از لحاظ صدا، آرامش شما را در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا حفظ می‌کند.

بنابراین تعویض پنجره‌ها، افزون ‌بر ایجاد تغییر مثبت در دکوراسیون منزل، کاربردهای مفیدی برایتان ایفا خواهد کرد. در ادامه به مزایای دیگری از این محصولات که تاثیر فراوانی بر انتخاب و قیمت پنجره دوجداره دارد اشاره می‌کنیم.

  • ثبات رنگ و کیفیت با تغییر شرایط اقلیمی
  • کاهش‌دهنده آلودگی هوا
  • غیرقابل ‌اشتعال
  • جلوگیری از گرمایش زمین
  • نصب سریع و آسان
  • تنوع در رنگ و طرح و اشکال هندسی
  • مقاوم در برابر زلزله
  • مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
  • قابلیت نصب حفاظ، توری و پرده و …

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

قیمت پنجره دوجداره در سال ۱۴۰۱

تیم تخصصی تکویندوز با ارائه لیست قیمت درب و پنجره دوجداره، شما را راهنمایی کرده تا متناسب با نیاز و میزان بودجه خود، محصول موردنظر را خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که قیمت‌ها تقریبی بوده و فقط جهت آشنایی شما با محدوده هزینه‌هاست.‌

نوع پنجره ابعاد و ویژگی‌ها

(میلی‌متر)

بازه قیمتی در برندهای مختلف
دوجداره ثابت در ابعاد ۱۵۰۰×۹۰۰ و

فاقد کتیبه است.

۱,۰۰۰,۰۰۰ الی ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
دوجداره دولنگه با بازشوی یک طرفه در اندازه ۱۵۰۰×۷۰۰ و

فاقد کتیبه است.

۱,۶۵۰,۰۰۰ الی ۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
دوجداره دولنگه و بازشوی دوطرفه ابعاد هر لنگه، ۱۵۰۰×۷۰۰ و فاقد کتیبه است. ۱,۹۰۰,۰۰۰ الی ۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان
دوجداره سه لنگه فیکس

(فاقد بازشو)

اندازه کل پنجره، ۲۰۰۰×۲۵۰۰بوده، دارای کتیبه است. ۳,۴۰۰,۰۰۰ الی ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
دوجداره سه لنگه، با یک بازشوی یک طرفه اندازه کل، ۲۰۰۰×۲۵۰۰ بوده و دارای کتیبه است. ۴,۲۰۰,۰۰۰ الی ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
دوجداره سه لنگه، با دو بازشوی یک طرفه اندازه کل ۲۰۰۰×۲۵۰۰ بوده و دارای کتیبه است. ۵,۱۰۰,۰۰۰ الی ۶,۱۰۰,۰۰۰ تومان
دوجداره، دولنگه و بازشوی دوطرفه اندازه کل ۱۸۰۰×۳۰۰۰ بوده و دارای کتیبه است ۵,۵۰۰,۰۰۰ الی ۱۲,۲۰۰,۰۰۰

جدول بالا لیستی مختصر از قیمت رایج‌ترین پنجره‌های دوجداره بوده که جنس همه آنها، از پروفیل UPVC است‌.

درباره قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی بیشتر بدانید

در واقع این پروفیل، از معمول‌ترین متریال‌های موجود در انواعی از پنجره‌های دوجداره و سه‌جداره است زیرا در مقایسه با متریال‌های دیگر، بهترین عایق صوتی و حرارتی به شمار می‌رود. مجددا تاکید می‌کنیم که قیمت‌های ذکرشده در جدول، صددرصد دقیق نبوده و ما سعی نمودیم تا نزدیک‌ترین بازه قیمتی را برای برندهای مختلف در نظر داشته باشیم.

عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجرههای دوجداره

سوالی که در این زمینه مطرح شده، این است که قیمت پنجره دوجداره چگونه محاسبه می‌ شود؟ در واقع عوامل تاثیر گذار قیمت پنجره دوجداره بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین میشود. این فاکتورها عبارتند از:

کیفیت پنجره

مشخص است که هرچه سطح کیفیت اجزای محصول شما بالاتر باشد، دارای قیمت بیشتری است. در واقع سطوح مختلف کیفیت، دامنه قیمت را نیز وسیع‌تر خواهد کرد.

متراژ و نوع شیشه

افزایش متراژ شیشه با هزینه آن، رابطه مستقیمی دارد. به‌ طور مثال شیشه‌های سه جداره، هزینه بالاتری را نسبت به دوجداره شامل می‌شوند یا رفلکس‌بودن شیشه موجب افزایش قیمت خواهد شد.

نوع گاز موجود مابین شیشه

نوع گاز بین جداره‌ها، از دیگر فاکتورهای حائز اهمیت در قیمت پنجره دوجداره است. آرگون و کریپتون، گازهایی هستند که در فصول سرد، خانه شما را گرم و در فصول گرم، محیط را سرد نگه می‌دارند. در این رابطه بهتر است بدانید که آرگون قیمت ارزان‌تری نسبت به کریپتون دارد، زیرا دارای چگالی پایین تری است.

دقت داشته باشید که وجود این گازها در پنجره‌های دوجداره ارزان‌قیمت کمی محال به‌نظر می‌رسد. بنابراین ما به شما توصیه می‌کنیم که تحت تاثیر قیمت قرار نگیرید و اولویت شما برای خرید، کیفیت محصول باشد.

وجود گالوانیزه

بهره‌گیری از گالوانیزه در پروفیل پنجره، سبب افزایش استقامت پنجره می‌شود و عدم وجود آن، می‌تواند کیفیت و کارایی یک پنجره را تا حد زیادی کاهش دهد. برندهای تجاری معتبر در تولید محصولات خود، از گالوانیزه ای با ضخامت ۱.۲۵ یا بیشتر استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که معمولا ارزان‌ترین پنجره دوجداره، فاقد گالوانیزه است.

وجود کتیبه

کتیبه به قسمتی گفته می‌شود که در بخش بالا یا پایین نصب شده است. اگر پنجره در ارتفاع پایینی نصب شود، کتیبه نیز در قسمت پایین قرار می‌گیرد.

نحوه بازگشایی پنجره‌ها

لنگه پنجره‌ها به شیوه‌ها و جهات مختلف عمودی یا افقی قابل بازگشایی هستند. این شیوه طراحی بر قیمت نهایی پنجره اثرگذار خواهد بود. در راستای این موضوع، عوامل زیر بر قیمت پنجره دوجداره تاثیرگذارند:

  • ابعاد بازشو
  • تعداد بازشو
  • برند یراق آلات
  • یک طرفه یا دوطرفه‌بودن بازشو

تعداد لنگه‌ها

هرچه تعداد لنگه‌های پنجره بیشتر باشد، پروفیل، لولا، دستگیره و ابزارها و مصالح بیشتری برای ساخت، مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین تعداد لنگه‌های پنجره با طول پنجره رابطه مستقیمی دارد.

برند پروفیل

مرکز فروش پنجره دوجداره در تهران

برند پروفیل، از فاکتورهای مهمی در قیمت پنجره دوجداره است. تولید پنجره در محیط کارخانه نیز، در قیمت نهایی تاثیر بالایی دارد. بدین معنی که برخی پنجره‌ها به‌ صورت شرکتی و برخی دیگر به‌ شکل کارگاهی قابل تولید هستند.

گارانتی

متغیر دیگری که ثابت می‌کند، محصول خریداری‌شده مارک خوبی دارد و به ‌افزایش قیمت منجر می‌شود، ارائه ضمانت‌نامه یا گارانتی است. اگر تولیدات یک شرکت، به‌ طور خودکار شامل گارانتی شود، در واقع کیفیت پنجره را تضمین نموده و شما نیز ضمانت‌ نامه‌ای قوی برای اطمینان از اصالت محصول خواهید داشت.

در این راستا لازم است یادآوری کنیم که پنجره‌های ارزان قیمت، شامل گارانتی نخواهند بود و شما در مسیر خرید محصول، آرامش خاطر ندارید. پس بهتر است با انجام یک سرمایه‌گذاری عاقلانه، تمرکز خود را روی خرید محصولی بگذارید که در مواقع بروز مشکل، ناچار به پرداخت هزینه هنگفت نباشید.

جمع‌بندی

قیمت پنجره دوجداره ۱۴۰۱ و عوامل موثر بر این قیمت، موضوع کلیدی ما در نگارش این مقاله بود. محاسبه قیمت‌ پنجرههای دوجداره، همواره دارای پیچیدگی‌های بسیاری بوده و با توجه به تغییرات نرخ بازار، نمی‌توان قیمتی مشخص برای این تجهیزات در نظر گرفت با خرید از مرکز فروش پنجره دوجداره در تهران بهترین و ارزان ترین قیمت رو دریافت کنید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.