پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گاز مناطق غربی مازندران برقرار ماند
    07 آذر 1395 - 22:17
    شناسه : 23833
    0

    روز شنبه جلسه کمیته بحران شرکت گاز در راستای جمع بندی اقدامات انجام شده در بحران برف اخیر به ریاست مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد. به گزارش «بامردم»، در این جلسه مهندس ظهیری با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور پایداری جریان گاز برای بخش خانگی در سراسر کشور بر […]

    پ
    پ

    روز شنبه جلسه کمیته بحران شرکت گاز در راستای جمع بندی اقدامات انجام شده در بحران برف اخیر به ریاست مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، در این جلسه مهندس ظهیری با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور پایداری جریان گاز برای بخش خانگی در سراسر کشور بر لزوم اطلاع رسانی درست در راستای مدیریت بیشتر مصرف و رعایت صرفه جویی توسط مشترکین عزیز تأکید کرد.
    وی اظهار داشت: اولویت شرکت گاز حفظ جریان گاز بخش خانگی است و به همین منظور در جریان بارش برف اخیر با تعامل مناسب با استانداری گیلان و شرکت پخش فراورده های نفتی، گاز برخی واحدهای صنعتی پرمصرف و CNG با سوخت جایگزین تامین شد.
    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این جلسه ضمن تشکر از همه اعضای کمیته بحران و کارکنان شرکت بویژه بخش های امدادی که درجهت پایداری جریان گاز در چند روز اخیر تلاش نمودند گفت: با جایگزینی سوخت برخی از صنایع پرمصرف و رعایت صرفه جویی توسط مشترکین عزیز گیلانی، علاوه بر پایداری جریان گاز در کل استان، روزانه 800 هزار مترمکعب گاز بیشتر به شهرهای غربی استان مازندران مانند رامسر و تنکابن انتقال داده شد و از قطعی گاز در این مناطق جلوگیری بعمل آمد..


    منبع: روابط عمومی/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.