جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در انتخابات ۹۶ گزینه دیگری جز روحانی نداریم/در لیست شوراها از جوانان اصلاح طلب حمایت می کنیم / دفاع جانانه اصلاح طلبان از جعفرزاده
    08 آذر 1395 - 11:54
    شناسه : 23842
    0

    نشست خبری دو تن از فعالان سیاسی اصلاح طلب گیلان با جمعی از خبرنگاران برگزار شد. به گزارش «بامردم»، در این نشست که عصر یکشنبه با حضور سید احمد حسینی و سروش اکبرزاده دو تن از چهره های فعال اصلاح طلب در استان گیلان برگزار شد مباحثی در خصوص مسائل روز استان و کشور مورد […]

    پ
    پ

    نشست خبری دو تن از فعالان سیاسی اصلاح طلب گیلان با جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، در این نشست که عصر یکشنبه با حضور سید احمد حسینی و سروش اکبرزاده دو تن از چهره های فعال اصلاح طلب در استان گیلان برگزار شد مباحثی در خصوص مسائل روز استان و کشور مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

    سید احمد حسینی در ابتدای سخنان خود به پیشرفت های حاصل شده در حوزه های مختلف در دوره دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در سیاست های خارجی و داخلی مشکلاتی داشتیم اما امروزه گشایش هایی داشته ایم و در مجموع عملکرد خوبی را شاهد بوده ایم. روند به سمت بهبود شرایط بوده است.

    این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه به موضوع برجام پرداخت و تصریح کرد: معتقدم باید ببینیم اگر برجام نبود چه مشکلاتی به وجود می آمد و چه چیزهایی را از دست می دادیم.

    حسینی باز شدن فضای گفتگو میان جریان های مختلف سیاسی را از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید دانست و گفت: امروزه راحت تر از گذشته با مخالفانمان صحبت و هم اندیشی می کنیم.

    وی در ادامه اظهار داشت: امروزه جریان مقابل می بیند که اصلاح طلبان حتی در استان ها هم لیست انتخاباتی ارائه می کنند. در انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست ارائه کردیم و در انتخابات شوراها هم لیست ارائه خواهیم کرد.

    حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از اصولگرایان می خواهیم بنشینیم و باهم صحبت کنیم؛ ما نقاط مشترک زیادی داریم. همه ایرانی هستیم و دلمان می خواهد ایران پیشرفت کند.

    معاون اسبق سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری آقای روحانی مورد حمایت اصلاح طلبان بوده است گفت: اگر از یک فرد اصلاح طلب حمایت می کردیم می توانستیم بگوییم که چرا به اصلاح طلبان به اندازه کافی توجه نکرده است اما آقای روحانی اصلاح طلب نبود. جریان اصلاح طلب از میان افرادی که وارد انتخابات شده بودند گزینه ای را که احساس می شد افق بهتری برای ایران رقم می زند حمایت کرد.

    حسینی افزود: معتقدیم کسی که پشت میز یک دولت می نشیند باید به اهداف و برنامه های آن دولت وفادار باشد. اگر فردی به آرمانهای این دولت معتقد نیست و در حوزه های مدیریتی سمتی را می پذیرد خطا کرده است و حق ندارد پشت این میزهای مدیریتی بنشیند. قصد خط کشی اصلاح طلبی و اصولگرایی ندارم اما خط کشی وفاداری به دولت را انجام می دهم.

    این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص لیست انتخاباتی شوراها در سال آینده گفت: قطعا تمام تلاش بر این خواهد بود که جریان اصلاح طلبی استان یک لیست واحد ارائه کند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد لیست انتخاباتی اصلاح طلبان و تلاش برای پرورش نیروهای جدید اصلاح طلب گفت: معتقدم باید به جوانگرایی توجه کرد. از همین امروز باید به این موضوع بپردازیم چون موضوع بسیار مهمی است. امیدوارم در انتخابات شوراها شاهد محدودیت های کمتری باشیم و این فرصت به وجود بیاید که نیروهای جوان اصلاح طلب در جریان انتخابات شوراها در جغرافیای استان گیلان امکان حضور در عرصه رقابت را داشته باشند. ما تلاش می کنیم در انتخابات شوراها از نیروهای جوان حمایت بیشتری در لیست داشته باشیم.

    سید احمد حسینی سخنان غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه رای اعتماد وزرا را تلاشی برای همدلی و از بین بردن شکاف ها دانست و گفت: دریافت درستی از صحبت های نماینده رشت نشد و منجر به برخورد های مختلف و هجمه نسبت به وی شد.

    وی افزود: جعفرزاده ایمن آبادی به وظایف نمایندگی و ملی خود به خوبی عمل کرده است و صحبت هایش از منظر دلسوزی برای نظام و انقلاب و کشور بوده و تلاشی برای همگرایی نیروهای وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

    این فعال سیاسی اصلاح طلب بر دفاع اصلاح طلبان از جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد و گفت: تا امروز هم به دفاع از عملکرد نماینده رشت پرداخته ایم اما تریبون های زیادی نداریم.

    سروش اکبرزاده هم در ادامه دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: در ابتدا باید بگویم که اکبرزاده صد در صد در انتخابات شورا به عنوان کاندیدا شرکت نخواهد کرد و حتی نیم درصد هم این احتمال وجود ندارد. من دو دوره بودم اگر توانایی داشتم ظاهر شده است حالا دوستان دیگر باید به شورا ورود کنند.

    این فعال سیاسی اصلاح طلب استان گیلان در ادامه اشاراتی به سوابق جریان های اصلاح طلبی و اصولگرایی داشت.

    وی با تاکید بر اینکه باید گفتگو میان جریان های اصلاح طلب و اصولگرا شکل بگیرد تصریح کرد: اگر قرار است این گفتگو شکل بگیرد آیا زمینه های گفتگو را در جامعه فراهم کرده ایم؟

    اکبرزاده در بخش های دیگری از سخنان خود به سوابق انقلابی اصلاح طلبان و ذخیره هایی که اصلاحات از دست داده است اشاره کرد.

    وی با ارائه توضیحاتی تعدادی از انتصابات دولت تدبیر و امید به خصوص در فرمانداری ها را در راستای آرام نگه داشتن و مدیریت بهتر فضای کشور و استان دانست.

    سروش اکبرزاده نیز در خصوص اتفاقات اخیر پیرامون صحبت های جعفرزاده ایمن آبادی گفت: نطق نماینده رشت نطق بسیار حساسی بود و معمولا موافقین یک وزیر در چنین شرایطی این نطق ها را به توانمندترین نماینده طیف خود می سپارند و از این حیث این موضوع افتخار گیلان است.

    این فعال سیاسی اصلاح طلب نطق غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی را در رای سه وزیر بسیار تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: آقای جعفرزاده با شرایط جسمی ویژه بسیار فعال هستند و با بدنه جامعه ارتباط بالایی دارد و عملکرد خوبی داشته است.

    وی با اعلام اینکه این نماینده رشت اصلاح طلب نیست و سوابق اصولگرایی دارد گفت: نطق آقای جعفرزاده از هر اصلاح طلبی تاثیرگذارتر بود. من فکر میکنم هیچ یک از اعضای لیست امید نه تنها در گیلان بلکه در کل کشور تاثیرگذاری مثل ایشان نداشتند. به جای اینکه این ظرفیت را بسوزانیم باید بیشتر از ظرفیت هایشان استفاده کنیم.


    منبع: حرف تازه/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.