پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فریب آگهی های جعلی کار در منزل با درآمد بالا را نخورید
    12 اسفند 1401 - 23:33
    شناسه : 238468
    0

    سرهنگ گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: عده‌ای با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی تحت عنوان کار در منزل با درآمد بالا، سعی بر سوءاستفاده از کاربران می‌کنند.

    پ
    پ

    - فریب آگهی های جعلی کار در منزل با درآمد بالا را نخورید - کار در منزل

    به گزارش «یاورمردم» به نقل از باشگاه خبرنگاران: رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: عده‌ای با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی تحت عنوان کار در منزل با درآمد بالا، سعی بر سوءاستفاده از کاربران می‌کنند.

    سرهنگ گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار کرد: فضای مجازی با توجه به گسترگی و جذابیتی که دارد افراد زیادی را درگیر خودکرده و چه‌بسا عده‌ای نیز از ناآگاهی کاربران سو استفاده می کنند.

    وی افزود: عده ای با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در سایت‌های درج آگهی و حتی شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان کار در منزل با درآمد بالا، سعی بر سوءاستفاده از کاربران می‌کنند.

    رئیس پلیس فتا پایتخت تاکید کرد: گاهی مشاهده‌ شده که مجرمان سایبری در آگهی‌های خود از عنوان “تأییدیه از پلیس فتا” استفاده می‌کنند، درصورتی‌که مردم در برخورد با این آگهی‌ها باید هوشیار بوده و به خاطر داشته باشند که پلیس فتا هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت تجاری، فرهنگی و غیره در بستر اینترنت صادر نمی‌کند و آگهی‌های تبلیغاتی که با درج کردن مجوز از پلیس فتا در فضای مجازی فعالیت دارند؛ کلاهبرداری است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.