شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اپلیکیشن پادکست
    13 اسفند 1401 - 10:15
    شناسه : 238554
    0

    اگر به یک پادکست محبوب علاقه دارید یا به فکر شروع یک پادکست جدید هستید، تنها نیستید. پادکست‌ها پدیده نوظهور در دنیای ما هستند که طرفداران بسیاری دارند. روز به روز هم بر تعداد این طرفداران افزوده می‌شود.

    پ
    پ

    اگر به یک پادکست محبوب علاقه دارید یا به فکر شروع یک پادکست جدید هستید، تنها نیستید. پادکست‌ها پدیده نوظهور در دنیای ما هستند که طرفداران بسیاری دارند. روز به روز هم بر تعداد این طرفداران افزوده می‌شود. بر اساس نظرسنجی ادیسون وان و تریتون دیجیتال، آمریکایی‌ها، هر ماه حداقل به یک پادکست گوش می‌دهند، روندی که در سال ۲۰۲۰ افزایش نیز یافته است. در این مطلب هم لیست بهترین اپلیکیشن پادکست برای پخش و گوش دادن به پادکست را به شما معرفی می‌کنیم.

    word image 238554 1 - اپلیکیشن پادکست -

    چه در حال دویدن و ورزش روزانه باشید، چه در حال رفت و آمد به محل کار، یا صرفا در خانه استراحت کنید، یک پادکست خوب می‌تواند شما را به سفری صوتی از طریق سیاست، سرگرمی، کمدی، ادبیات و موارد دیگر ببرد. پادکست‌ها همه ژانرها را پوشش می‌دهند، بنابراین چه به دنبال بروزرسانی خبری باشید یا بخواهید وارد دنیای داستان‌های واقعی یا جنایی شوید، احتمالا چیزی برای گوش دادن وجود دارد.

    برنامه‌های زیادی وجود دارد که دسترسی به طیف گسترده‌ای از پادکست‌ها را ارائه می‌دهد، از جمله چندین برنامه رایگان و چند پلت فرم اشتراکی که حتی شامل برنامه نویسی انحصاری نیز می‌شود. بهترین اپلیکیشن های پادکست فارسی را بررسی خواهیم کرد و حتی بهترین اپلیکیشن پادکست برای آیفون را نیز به شما معرفی میکنیم.

    اپلیکیشن پادکست چیست؟

    برای پاسخ به سوال اپلیکیشن پادکست چیست لازم نیست خیلی سردرگم شوید. به زبانی ساده پادکست مجموعه‌ای اپیزود از فایل‌های صوتی دیجیتال است که کاربر می‌تواند برای گوش دادن آسان آن را در دستگاه شخصی دانلود کند. برنامه‌های پخش استریم و پادکست، روشی راحت و یکپارچه برای جمع‌آوری و جهت‌دهی افراد با علایق خاص است.

    پادکست‌ها معمولا دارای یک یا چند دسته‌بندی تکراری است که در مورد یک موضوع خاص یا رویداد فعلی بحث می‌کند. بحث و محتوا در پادکست می‌تواند از فیلمنامه تا بداهه گویی متفاوت باشد. پادکست‌ها تولید محتوای صوتی استادانه و هنرمندانه را با دغدغه‌های موضوعی از تحقیقات علمی گرفته تا روزنامه نگاری و برشی از زندگی ترکیب می‌کنند.

    word image 238554 2 - اپلیکیشن پادکست -

    بسیاری از مجموعه‌های پادکست، یک وب‌سایت مرتبط با پیوندها و یادداشت‌های برنامه، بیوگرافی مهمانان، رونوشت‌ها، منابع اضافی، تفسیر و حتی یک انجمن اختصاصی برای بحث در مورد محتوای برنامه، ارائه می‌کنند.

    هزینه گوش دادن به پادکست برای مصرف کننده کم است و بسیاری از پادکست‌ها برای دانلود رایگان هستند. برخی از آنها توسط شرکت‌ها یا حامیان مالی، با گنجاندن تبلیغات تجاری، اداره می‌شوند. در موارد دیگر، پادکست می تواند یک سرمایه گذاری تجاری باشد که توسط ترکیبی از مدل اشتراک پولی، تبلیغات یا محصول ارائه شده پس از فروش پشتیبانی شود. از آنجایی که محتوای پادکست اغلب رایگان است، پادکست اغلب به عنوان یک رسانه طبقه بندی می‌شود که با حفظ مدل‌های درآمد سنتی مخالف است.

    لیست بهترین اپلیکیشن ها برای پادکست

    با توجه به محبوبیت پادکست‌ها، داشتن یکی از بهترین برنامه‌ها یا اپلیکیشن های پادکست در گوشی هوشمند، بیش از همیشه منطقی است.

    پادکست دادپویان در اپل پادکست

    اگرچه این برنامه انحصاری برای دستگاه های آی او اس است، اما اپل پادکست (Apple Podcasts) یکی از بهترین اپلیکیشن پادکست برای آیفون است. این پلتفرم شامل بیش از ۳۰ میلیون اپیزود است و شما به راحتی می‌توانید پادکست‌های مورد علاقه خود را برای گوش دادن آفلاین دانلود کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد اپل پادکست، قابلیت همگام سازی آن با سیری است. این بدان معناست که می‌توانید با سیری صحبت کنید و پیشنهادات پادکست بخواهید. همچنین اگر حساب‌ خود را در برنامه الکسا پیوند دهید، می‌‎توانید از طریق محصولات آمازون الکسا به پادکست‌های اپل گوش دهید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که از دستورات صوتی استفاده کنید و به طور یکپارچه بین دستگاه‌ها جابه جا شوید.

    پادکست دادپویان در گوگل پادکست

    گوگل پادکست (Google Podcasts) به شما کمک می‌کند بهترین نمایش‌ها را برای سلیقه خود بیابید، با صفحه اصلی که شما را به پادکست‌های محبوب بر اساس ژانرها و موارد پرطرفدار هدایت می‌کند. گوگل پادکست قطعا جز بهترین برنامه پادکست فارسی اندروید است. این برنامه میزبان بسیاری از نمایش‌های مشابه پادکست‌های اپل است و رابط کاربری آن برای تازه‌واردها و کهنه‌کارهای شنونده به طور یکسان جذاب است. اگر عنوانی در پادکست Google نیست، می‌توانید با وارد کردن فید RSS آن در پلتفرم، آن را اضافه کنید.

    word image 238554 3 - اپلیکیشن پادکست -

    پادکست دادپویان در کست باکس

    امکانات برنامه کست باکس تقریباً کامل است و برای کاربرانی که می‌خواهند پادکست‌های فارسی یا انگلیسی مورد علاقه خود را به راحتی دنبال کنند کافی است. پادکست دادپویان در سه برنامه ای برای شما توضیح داده شد، وجود دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.