شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید اکانت resident evil 4 remake برای ps4 و ps5
    13 اسفند 1401 - 10:18
    شناسه : 238576
    0

    بدون شک مورد انتظارترین بازی سال بازی resident evil 4 remake است و همگی منتظر انتشار این بازی در تاریخ 4 فروردین هستند . اگر کنسول ps5 و یا ps4 دارید این فرصت را دارید که درعید این بازی هیجان انگیز را انجام دهید و خاطرات نوستالژیک این بازی که در کنسول پلی استیشن 2 داشته اید را زنده کنید

    پ
    پ

    C:\Users\ali\Desktop\21bd05a766508f2e7ef84489284741d7e3a1c30f_result.jpg

    چرا باید اکانت resident evil 4 remake  را خریداری کنیم ؟

    جواب بسیار ساده است !

    بدون شک بازسازی یکی از برترین و تاثیرگذارترین بازی های تاریخ گیم میتواند برای بسیاری از طرفداران هیجان انگیز باشد و خوشبختانه کسانی که حتی کنسول ps4 هم دارند میتوانند این بازی شاهکار را تجربه کنند . قابل ذکر است که این بازی قرار است برای اکثر پلتفرم ها منتشر شود مانند ps5 ، ps4 و pc و xbox series و کپکام بازی resident evil 4 remake را برای تمامی این کنسول ها بهینه سازی کرده و قرار است به قیمت 70 دلار در تاریخ 4 فروردین 1401 منتشر کند . البته تعجبی ندارد که شرکت Capcom برای ارائه‌ی دوباره‌ی رزیدنت ایول 4 به گیمرها به‌جای بازسازی دقیق سراغ ارائه‌ی نسخه‌ای تازه و نسبتا متفاوت از اثر رفته است و قرار نیست تمامی صحنه ها و اتفاقاتی که در رزیدنت اویل 4 اورجینال که اتفاق افتاده بود را دقیقا ببینیم و همین باعث شده هیجان بسیاری از طرفداران برای تغییراتی که قرار است شاهدش باشیم زیاد شده است !

    در جریان گیم‌پلی منتشر شده از سوی کپکام، شاهدش بودیم. قابلیت نشستن، مخفیانه به دشمن نزدیک شدن و بی‌صدا کشتن دشمنان و همچنین سلاح‌های جدیدی نیز مانند کراسبو، اسلحه بی‌صدا و سلاح‌های ویژه دیگری وجود دارند که در بازی قبلی وجود نداشته اند و به صورت کلی میتوانیم بفهمیم بازی بیشتر به سبک مخفی کاری رفته است تا یک بازی اکشن سوم شخص که در بازیهای قبلی اویل دیده بودیم و نتوانسته بودند موفق عمل کنند .

    اگر کنسول ps5 و یا ps4 دارید میتوانید اکانت قانونی resident evil 4 remake  را از وای تی گیم خریداری کنید !

    گیم پلی بازی resident evil 4 remake چطور است ؟

    طبق اطلاعاتی که منتشر شده و از ویدیو های منتشر شده برای این بازی میتوان به یکسری نکات پی برد که در ادامه آنها  را بازگو خواهیم کرد :

    1. اگر نسخه اصلی بازی را بازی کرده باشید به یاد می آورید که نمیتوانید زمانی که نشانه میروید حرکت کنید اما در بازی بازسازی شده حرکت در حین نشانه رفتن اضافه شده که باعث میشود سرعت دشمنان هم بیشتر شود و شما را تعقیب کنند !
    2. در تریلر هایی که منتشر شده میتوان فهمید بازی بسیار ترسناک نر و تاریک تر نسبت به نسخه اصلی شده و همه طرفداران از این قضیه بسیار خوشحال هستند تا بتوانند ترس واقعی بازی را حس کنند !
    3. تغییر اساسی دیگر حذف چاقوی شخصیت اصلی لئون است که حال او چاقوی خود را فقط چند بار میتواند استفاده کند و بعد شاهد شکسته شدن چاقو هستیم !
    4.  دکتر سالوادور یا همان اره برقی بازی اورجینال این بار هم حضور دارد اما بسیار باهوش تر عمل میکند و نمیتوانید به راحتی از دست او خلاص شوید زیرا میتواند با اره برقی خود هرمانع ای که روبرویش باشد را خراب کند و شما را بکشد !
    5. چاقوی لئون میتواند جلوی اره برقی را بگیرد اما برای مدت بسیار کم چیزی که در بازی اصلی شاهدش نبودیم .
    6. دکمه زنی سریع (QTE) از بازی حذف شده همان صحنه های عذاب آور برای بازیکنان که به صورت ناجوانمردانه ای کشته میشدند
    7. Leon در این نسخه همچون نسخه‌ی اوریجینال دیگر توانایی پنهان کردن Ashley و یا متوقف کردن او را ندارد و از همین رو این کاراکتر در تک تک لحظه‌ها و مبارزات در کنار او خواهد بود.
    8. دراپ شدن مهمات پس از مرگ دشمنان بود همچنان وجود دارد و از بین نرفته است !

    C:\Users\ali\Desktop esident-evil-4-remake-2-1676294391.jpg

    داستان بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک چیست ؟

    داستان بازی در مورد  لئون اس کندی مامور پلیس دولتی است که اولین بار در بازی رزیدنت اویل 2 شاهد حضور آن بودیم و حال بعد از گذشت چندین سال از اتفاقات راکون سیتی او ماموریت دارد که به دنبال دختر دزدیده شده رئیس جمهور آمریکا به نام اشلی گراهام در یک روستای دورافتاده در کشور اسپانیا می افتد و قرار است او این دختر را از دست افراد آلوده این روستا نجات دهد و در این راه موفق می شود همچنین  او در ادامه با شخصی به نام لوئیس سرا مواجه شد که توسط روستاییان دستگیر و زندانی شده بود. طولی نکشید که با ورود رهبر روستاییان یعنی بیتورس مندز، لیان نیز دستگیر می شود و حال باید دوباره از دست این افراد فرار کند و راه بسیار طولانی و خطرناکی را که روبروی خودش میبیند را طی کن تا ماموریتش را با موفقیت به پایان برساند .

    آیا Resident Evil 4 Remake حالت vr یا واقعیت مجازی دارد  ؟

    بنا بر اعلام رسمی شرکت کپکام (Capcom)، حالت واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4 Remake در دست ساخت است و در قالب یک بسته‌ی الحاقی رایگان برای PS VR2 قرار است به زودی پس از انتشار بازی منتشر شود. از آنجایی که بازی های قبلی اویل هم واقعیت مجازی داشتند میتوان امیدوار بود شرکت کپکام برای حالت واقعیت مجازی این بازی سنگ تمام بگزارد !

    اما چالش اصلی آنها بدون شک تغیر حالت سوم شخص بازی به اول شخص است که کار را برایشان دشوار خواهد کرد !

    C:\Users\ali\Desktop\jeuvideo-residentevil4remake.jpg

    سخن آخر درباره خرید اکانت resident evil 4 remake

    بدون شک میتوان گفت بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک مورد انتظار ترین بازی هست که گیمر ها میخواهند آن را بازی کنند و گرافیک به روز شده و مکانیک های گیم پلی مدرن شده بازی مطمئناً تجربه ای تازه و غوطه ور را برای شما به ارمغان می آورد و بدون شک تغییر ندادن داستان بازی و پایبند بودن به ریشه های رزیدنت اویل میتواند روحی تازه را به شرکت کپکام و هوادارن این سری بازی ببخشد  و اما با وضعیت بد دلار خرید بازی 70 دلاری اصلا به صرفه نیست اما میتوان اکثر بازی های روز دنیا را با قیمت بسیار مناسب در ظرفیت های دوم و سوم قانونی از سایت وای تی گیم خریداری کنید که همگی بازیهای این وبسیات دارای گارانتی مادام العمر می باشند و پس از سفارش بازی به صورت فوری برای شما عزیزان ارسال می شود تا بتواند هرچه سریع تر بازی را دانلود کنید و لذت ببرید !

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.