×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

رئیسی - می‌خواهند قطار پیشرفت را متوقف کنند، چون کشوری با اینقدر پیشرفت همه را حیرت‌زده می‌کند - قطار پیشرفت

رئیس جمهور گفت: امروز آنچه که ملت ایران از آن برخوردارند استقلال و آزادی و نظامی است که مبتنی بر رای مردم و مردم سالاری دینی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در اجتماع مردم شهرستان دشتی در ورزشگاه تختی خورموج اظهار داشت: امروز آنچه که ملت ایران از آن برخوردارند استقلال و آزادی و نظامی است که مبتنی بر رای مردم و مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه مردم ما امروز در عرصه‌های مختلف شعار ما می‌توانیم را به مرحله اجرا گذاشته اند گفت: پارس جنوبی از افتخارات کشور و اقتدار برای ما است و مردان و زنان ما با اراده خود نشان داده اند که به دنبال عزت و استقلال اند.

رئیسی با بیان اینکه قدرت ملت تحریم‌ها و تهدید‌ها و جنگ نظامی ۸ ساله را شکست داد افزود: در جنگ ترکیبی دشمن به دنبال توقف قطار پیشرفت است، چون کشوری که در حال تحریم است با اینقدر پیشرفت همه را حیرت زده می‌کند. در جنگ نظامی و اقتصادی شکست خورد.

رئیس جمهور گفت: دشمن جنگ ترکیبی خود به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم بود و به تازگی در جنگ رسانه‌ای به دنبال ایجاد استرس و دلهره میان دانش آموزان و والدین هستند تا آشوب شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: دشمنان ما برای ناامید کردن مردم برنامه دارند، اما مردم در روز ۲۲ بهمن مقتدرانه و با بصیرت دشمن را شکست دادند.

رئیسی بیان کرد: دشمن اعتراف کرد که ۲۲ بهمن امسال با سال‌های دیگر متفاوت است، اما مردم برنامه‌های دشمن را نقش بر آب شد.

رئیس جمهور با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان گفت: در موضوع پیش آمده در مدارس وزیر اطلاعات و وزیر کشور را مامور کردم در اسرع وقت پیگیری کنند و گزارشات را به طور کامل در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس جمهور تصریح کرد: در سفر اول خود به استان بوشهر به دلیل شرایط کرونایی نتوانستم در میان مردم حضور پیدا کنم، اما در این سفر مسائل مردم را از نزدیک بررسی خواهیم کرد.

 دشمن به دنبال ایجاد استرس و دلهره میان دانش‌آموزان و والدین است تا آشوب شکل بگیرد، می‌خواهند قطار پیشرفت را متوقف کنند، چون کشوری با اینقدر پیشرفت همه را حیرت‌زده می‌کند.

وی اضافه کرد: در حوزه‌های آب و راه اتفاقات خوبی در این سفر رقم خورده است و در بدو ورود به شهرستان دشتی مسکن نیازمندان به بهره برداری رسید.

رئیسی با اشاره به موضوع احداث مسکن خاطرنشان کرد: در این استان مشکل نبود زمین وجود ندارد و دولت با ارائه تسهیلات برای ساخت مسکن در کنار مردم و زوج‌های جوان و نیازمندان خواهد بود.

رئیس جمهور افزود: مسئله بیکاری نباید خانواده‌ها را رنج بدهد و دولت برای ایجاد اشتغال در این استان مصمم است و از ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد کرد؛ بر اساس وعده‌ای که دادیم در هر سال یک میلیون شغل ایجاد شود عقب نیستیم.

وی گفت: در این سفر در حوزه عمران جاده‌هایی به بهره برداری می‌رسد و دولت برای رفع مشکلات جاده‌های مواصلاتی این شهرستان اهتمام لازم انجام خواهد داد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.