سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41413 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حراج ژانویه در استانبول
    13 اسفند 1401 - 17:41
    شناسه : 238639
    0

    در صورتی که در ماه ژانویه به شهر استانبول سفر کنید، می توانید از تفریحات بسیار زیادی استفاده نمایید. در این ماه برنامه های بسیار زیادی در استانبول در نظر گرفته شده است که استفاده از آن ها خالی از لطف نیست.

    پ
    پ

    در صورتی که در ماه ژانویه به شهر استانبول سفر کنید، می توانید از تفریحات بسیار زیادی استفاده نمایید. در این ماه برنامه های بسیار زیادی در استانبول در نظر گرفته شده است که استفاده از آن ها خالی از لطف نیست. از آنجایی که جمعیت استانبول در این ماه افزایش پیدا می کند، حراجی های مختلفی مانند حراجیه ثانویه برگزار می شود. حراج ژانویه در استانبول یکی از مهم ترین رویداد هایی است که در استانبول می توانید از آن استفاده کنید. اعلاوه بر این در سفر به استانبول در ژانویه می توانید در شب کریسمس و مراسمات بسیار جالب این شهر شرکت داشته باشید. یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از مسافران و گردشگران تمایل دارند تا در ژانویه به استانبول ترکیه سفر کنند، استفاده از فستیوال های خرید در این شهر است.

    images 1677928544 640328603c6e6 - حراج ژانویه در استانبول -

    کریسمس در استانبول

    جمعیت استانبول با در نظر گرفتن نرخ رشد همواره در حال افزایش است. با توجه به اینکه بیشتر جمعیت شهروندان ترکیه مسلمان هستند، بنابراین کریسمس در آنجا برگزار نمی شود؛ اما در بسیاری از شهرهای توریست پذیر مانند آنکارا و آنتالیا و همچنین استانبول جشن کریسمس در ماه ژانویه به عنوان یکی از جشن های باشکوه شناخته می ‌شود. ترکیه در سال نو مانند بسیاری از کشورهای دیگر با تزیین درخت های کریسمس جلوه ای بسیار زیبا را به شهر می بخشد. از رسوم مراسمات کریسمس می توان به هدیه دادن و تزیین خیابان ها و مراکز خرید اشاره کرد.بابانوئل در جشن کریسمس به کودکان در سطح شهر هدیه می ‌دهد. افرادی که در ماه ژانویه به استانبول سفر می ‌کنند، می‌ توانند در مراسمات کریسمس که در این شهر برگزار می‌ شود، شرکت داشته باشند.

    images 1677928544 6403286045658 - حراج ژانویه در استانبول -

    از جمله کلیساهای بسیار مهم که می توان برای شرکت در کریسمس به آنجا سفر کرد، کلیسای سنت پادوای آناتولی و سانتا ماریا است. این دو کلیسا در قرن هفدهم میلادی تاسیس شدند و در حال حاضر یکی از قدیمی ‌ترین کلیساهای کاتولیک در استانبول شناخته می شوند. جهت شرکت در مراسم عشای ربانی می ‌توانید به این کلیساها نیز مراجعه کنید.

    یکی دیگر از مراسمات بسیار مهیج و جذاب که در شب کریسمس برگزار می گردد، آتش بازی است. در صورتی که علاقه مند هستید تا در این مراسم شرکت کنید، می ‌توانید به مسجد سلطان احمد استانبول سفر داشته باشید. در هر سال در مجاورت این مسجد مراسم بسیار باشکوهی برگزار خواهد شد. علاوه بر شرکت در مراسمات کریسمس، می توانید از حراج ژانویه در استانبول نیز لذت ببرید.

    مراسمات مختلف در کریسمس استانبول

    یکی دیگر از رویدادهایی که در استانبول انجام می‌ شود، برگزاری قرعه کشی در شب کریسمس است. انجام این قرعه کشی در شبکه های تلویزیونی ترکیه نمایش داده می شود که یک قرعه کشی سراسری در کشور ترکیه است. می ‌توانید برای شرکت در این قرعه کشی اقدام به خرید بلیط از خیابان استقلال استانبول کنید. برنده این قرعه کشی ۵۵ میلیون لیر دریافت خواهد کرد.

    images 1677928544 640328604a0fa - حراج ژانویه در استانبول -

    حراج های کریسمس در استانبول

    به طور کلی می توان گفت یکی از دلایلی که بسیاری از گردشگران و مسافران در ماه ژانویه و در سال نو میلادی به استانبول سفر می کنند، استفاده از تخفیف های ویژه و مناسبی است که در فروشگاه های آن عرضه می شوند. با در نظر گرفتن این موضوع سوالات بسیار زیادی در رابطه با اینکه حراج ژانویه در استانبول چگونه است مطرح می شود. زمان فستیوال خرید استانبول از آخر آذر ماه شروع می ‌شود و تا اوایل دی ماه ادامه دارد. علاوه بر این باید توجه داشته باشید که تخفیف ها هر چه به سال نو میلادی  نزدیک می شوند، افزایش پیدا می کنند و در برخی از مواقع تا ۵۰ درصد نیز بر روی محصولات و اجناس تخفیف گذاشته خواهد شد.

    در حراجی های پوشاک پس از کریسمس اجناس باقی مانده ممکن است در سایزها و رنگ های دلخواه وجود نداشته باشد. بنابراین در صورتی که قصد مسافرت به استانبول را دارید پیشنهاد می شود تا پیش از سال نو به ترکیه سفر کنید تا بتوانید از خریدهای متنوع و مختلفی نیز بهره مند شوید. در حقیقت بسیاری از افراد برای شرکت در حراج ژانویه در استانبول به این شهر مسافرت می کنند.

    کلام پایانی

    معمولاً در سال نو میلادی تمامی فروشگاه هایی که در استانبول اقدام به ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می کنند، تخفیف های مناسبی را بر روی محصولات و اجناس خود می گذارند. یکی از دلایلی که مسافران و گردشگران را ترغیب به سفر در ماه ژانویه می‌ کند حراج ژانویه در استانبول است. در ماه ژانویه می‌ توانید علاوه بر استفاده از تخفیفات و حراج های موجود، در مراسم کریسمس در استانبول نیز شرکت داشته باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.