×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

قتل شلیک اسلحه - پسر 18 ساله کرمانشاهی پدرش را با کلت به گلوله بست! - شلیک

سرهنگ “علی کرمی” اظهار داشت: پس از قتل مرد ۴۳ ساله ای در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده خود به پسر ۱۸ ساله مقتول مشکوک و وی را تحت بازجویی های مستمر قرار داده تا در نهایت وی به قتل پدرش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه افزود: قاتل در بازجویی ها عنوان کرد که پس از جدایی پدر و مادرش، پدرش آن ها را از منزل بیرون کرده و پس از مدتی متوجه شده که وی قصد ازدواج با خانمی را دارد.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: طبق اظهارات این فرد، وی بارها با پدرش در مورد انصرافش از ازدواج مجدد صحبت کرده اما زمانی که راه به جایی نمی برد، تصمیم به قتل پدر با کلت کمری که متعلق به مقتول بوده، می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: قاتل در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که ساعت ۲۳ شب حادثه مجددا به سراغ پدرش رفته و پس از آنکه وی اعلام کرده حاضر نیست از تصمیمش مبنی بر ازدواج مجدد کوتاه بیاید با شلیک چند گلوله وی را به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از کشف اسلحه با ۲ تیغه خشاب خبر داد و گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و متهم به دستگاه قضائی معرفی شد.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.