×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

b4ab5638d3032b2e5bf1599804f0e6e9 - چگونه درگاه پرداخت بین المللی برای وب سایت خود داشته باشیم ؟ -

در ایران پی، ما با شما خواهیم بود که چگونه یک دروازه پرداخت ارز بین المللی برای واریز به سایت ها از کارت های بین المللی دریافت کنیم. برخی از کسب و کارهای آنلاین و کسب و کارها نمی توانند برای خدمات خود در خارج از کشور به ارزهای خارجی هزینه کنند. اما اکنون با ظهور این پورتال ها این نوع سرویس برای همه فراهم شده است.

با شروع فعالیت ارائه دهندگان درگاه پرداخت بین المللی در سراسر جهان، کسانی که در فضای سایبری درآمد کسب می کنند، می توانند بدون داشتن هیچ گونه استرسی با استفاده از روش های پرداخت، راحت تر خدمات و محصولات جدید و نوآورانه خود را بفروشند.

درگاه پرداخت ارزی سایت چیست؟

دروازه پرداخت ارز یک پایانه پرداخت است که پذیرندگان را قادر می سازد تا با دریافت ارز، بیشتر به دلار، محصولات سایت را به کشورهای دیگر ارائه دهند. بنابراین پرداخت به سایت های کشورهای دیگر یا پرداخت به ارز خارجی از طریق درگاه پرداخت بین المللی یا حتی درگاه پرداخت ارز دیجیتال امکان پذیر خواهد بود.
این نوع خدمات ارزی همواره یکی از نگرانی های اصلی صاحبان کسب و کار و کسب و کارهای آنلاین بوده است.
داشتن درگاه پرداخت بین المللی همواره رویای بسیاری از صاحبان کسب و کار اینترنتی بوده است. اما از آن زمان تاکنون امکان این نوع خدمات توسط ایران پی برای بسیاری از کسب و کارها فراهم شده است. نتیجه فعالیت دیگر استارت آپ های ایرانی با این قابلیت به واقعیت تبدیل شده است.

آیا درگاه پرداخت دلاری همان درگاه ارزی است؟

با توجه به پرداخت دلار و ارزهای دیگر، این ویژگی به عنوان دروازه پرداخت دلار نیز شناخته می شود. پس با ما بمانید تا کاربردهای بیشتری از این نوع روش پرداخت معرفی کنید. این امکان حتی می تواند نقطه امیدوارکننده ای برای کسب و کارهای غیر مجازی یا فیزیکی باشد که می خواهند هزینه خدمات و صادرات خود را به ارزهای خارجی دریافت کنند.

چرا یک درگاه پرداخت ارز خارجی برای سایت و یا وبلاگ خود بگیریم؟
درگاه پرداخت ارز خارجی برای وب سایت ها که یکی از روش های پرداخت ارز خارجی است، یک امکان بسیار ابتکاری و خلاقانه است که می توان آن را توسعه ای در روند فروش بیشتر و صادرات به خارج از کشور تلقی کرد. به این ترتیب اگر یک سایت مجهز به دروازه پرداخت بین المللی باشد، می تواند محصولات خود را در بازارهای بین المللی گسترش دهد. با توجه به پرداخت در همان لحظه فروش خدمات، امکان امنیت و اعتبار معاملات و فروش خدمات خارج از کشور را افزایش می دهد.
کسب و کار سایت های فروش مقاله علمی که بازار هدف آنها برای ناشران بین المللی است می تواند از داشتن مشتریان بیشتر در خارج از ایران بهره مند شود.
یا سایت هایی که بیشتر خدماتی مانند حساب های بازی و بازی، سکه و بیشتر خدماتی را که نیازی به ارسال محصول فیزیکی نیستند به فروش می رسانند نیز می توانند خدمات خود را در سطح بین المللی گسترش دهند.

d894370807ccc43cc9592c1306e5c988 - چگونه درگاه پرداخت بین المللی برای وب سایت خود داشته باشیم ؟ -
کاربرد درگاه پرداخت ارز چه می باشد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، دروازه پرداخت آنلاین استفاده های زیادی دارد که بیشتر به آن اشاره خواهیم کرد. و خواهید دید که با افزایش این تسهیلات ارزی، رشد قابل توجهی در فروش و حتی صادرات به وجود خواهد آورد. در زیر فهرستی از برخی از کسب و کارهایی که می توانند از پورتال های ارز یا حتی درگاه پرداخت ارز دیجیتال بهره مند شوند، ذکر شده است:

خرید و فروش ارزهای دیجیتال
امکان ایجاد سایت های بین المللی تبادل ارز دیجیتال یا سایت های آنلاین برای خرید و فروش ارز. این به این دلیل است که در گذشته این صنفی ها تنها قادر به ارائه خدمات در داخل کشور بودند.

فروش فایل ها و مقالات
به این ترتیب سایت های ارائه دهنده مقالات و فایل های آموزشی می توانند در سطح بین المللی فعالیت کنند.

سایت های ارائه دهنده خدمات غیر فیزیکی
برخی از سایت هایی که به هر طریقی به ارائه خدمات مجازی مشغول هستند. است که نیازی به ارسال محصول ندارد، آنها به راحتی می توانند هزینه خدمات خود را در سطح بین المللی و به دلار یا حتی با دروازه پرداخت ارز دیجیتال دریافت کنند. سایت هایی مانند فروش امکانات بازی آنلاین، فروش خدمات شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و دسته بندی های دیگر.

دروازه پرداخت ارز برای خرید بلیط هواپیما و قطار
یکی از بهترین مزیت ها برای خرید و فروش بلیط سایت ها داشتن دروازه پرداخت بین المللی است. به این ترتیب آن ها قادرند بلیط و تور را با کارت های بانکی یکسان به مسافران و گردشگران خارجی بفروشند.

 

خدمات ویژه درگاه پرداخت بین المللی برای سایت

قابلیت تبدیل و پرداخت تراز به گونه ای که تراز کیف پول را از ریال به دلار تبدیل کنید یا بالعکس از ویژگی های پرتال پرداخت بین المللی است. از جمله خدمات دیگر این پورتال ها امکان پشتیبانی از ارزهای دیجیتال در برخی پلتفرم های پرتال پرداخت رمزارز است. این بدان معنی است که شما به راحتی می توانید حتی پرداخت های خود را از طریق ارزهای دیجیتال.

امکان استفاده از کارت های اعتباری بانک های جهانی در این پورتال ها وجود دارد
تمام کارت های اعتباری فعال بانک یا مجازی را می توان به این نوع ترمینال پرداخت کرد و مشتریان شما قادر خواهند بود از سراسر جهان پرداخت کنند.
از مهمترین ویژگی های این درگاه میتوان به عدم نیاز به شماره حساب بین المللی برای افتتاح حساب نام برد که بهترین گزینه برای فارس زبان ها می باشد.
برای دریافت دروازه پرداخت بین المللی یا دروازه پرداخت ارز دیجیتال، می توانید این سرویس بین المللی را پس از عضو شدن در وب سایت ایران پی دریافت کنید.
شماره تلفن تماس و مشاوره: ۰۲۱۹۱۳۱۱۹۸۷

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.