×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه «نیاز شدید به موقوفه هایی در زمینه کمک به ایتام احساس می شود»، از مردم و خیرین ولایتمدار خواست برای بالا بردن توان اداره اوقاف در زمینه کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، وقف هایی با نیات کمک به ایتام داشته باشند.

%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b5%db%8c%d8%b1-%d9%84%d8%a7%d9%87%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-1
به گزارش «بامردم»، حجت السلام مهدی بازدار در دیدار با مسئولین خانه خیریه کودک و نوجوان سرای نصیر لاهیجان با بیان اینکه کمک به ایتام در قرآن اشاره شده است، اظهار کرد: پیامبر اسلام و حضرت امیرالمومنین (ع) نیز به ایتام نگاه و توجهویژه ای داشتند، امروزه وظیفه هر مسلمانی است که به ایتام و فرزندان بد سرپرست توجه داشته و دل این کودکان را با کمک مادی و معنوی شاد کند.

وی با اشاره به نبود موقوفه در لاهیجان برای کمک به این مرکز خیریه و ایتام، ادامه داد: تا جایی که در توان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان باشد به این خانه خیریه کودک و نوجوان کمک خواهیم کرد و بخشی از مساعده هایی که از طرف این اداره بصورت پراکنده به نیازمندان پرداخت می شود را به این مرکز اختصاص خواهیم داد.

ریاست اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل ضمن تشکر و خسته نباشید به هیات مدیره و پرسنل خانه خیریه کودک و نوجوان سرای نصیر لاهیجان، آنان را سبقت گرفتگان در ثواب نامید و از نبود موقوفه برای کمک به ایتام ابراز نگرانی کرد.

وی با بیان اینکه نیاز شدید به موقوفه هایی در زمینه کمک به ایتام احساس می شود، از مردم و خیرین ولایتمدار خواست برای شاد کردن این کودکان و بالا بردن توان اداره اوقاف در زمینه کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، وقف هایی با نیات کمک به ایتام یا حتی کمک به سرای نصیر داشته باشند .

در پایان این دیدار حجت السلام بازدار با توجه به وظایف ذاتی این اداره که کمک به ایتام نیز می باشد، به کودکان این مرکز قول اردو زیارتی به قم یا مشهد را داد و قرار شد بخشی از مساعدت های مالی را نیز به این مرکز اختصاص دهد.

در سومین روز از دهه وقف رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان به همراه جمعی از کارکنان این اداره  از خانه خیریه کودک و نوجوان سرای نصیر لاهیجان بازدید کردند.

%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b5%db%8c%d8%b1-%d9%84%d8%a7%d9%87%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-2


 منبع: بامردم | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.