شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مدیر عامل برنس مد: در مقابل محدودیت ها کوتاه نمی آییم
    16 اسفند 1401 - 16:19
    شناسه : 240078
    0

    آقای حمیدرضا شیرازیها مدیر عامل برند بُرنُس و پلتفرم تخصصی مد و فشن بُرنُس مد که به عنوان اولین تولیدکننده پوشاک زنانه از سال گذشته پس از گذشت سالها توانسته است، لباس زنانه را به صدا و سیما ببرد و تبلیغات خود را به صورت گسترده پخش کند، گفت: امسال هم همچون سال گذشته در مقابل محدودیتها کوتاه نیامدیم.

    پ
    پ

    چالش‌های توسعه برند و راهکارها از زبان حمیدرضا شیرازی ها

    آقای حمیدرضا شیرازیها مدیر عامل برند بُرنُس و پلتفرم تخصصی مد و فشن بُرنُس مد که به عنوان اولین تولیدکننده پوشاک زنانه از سال گذشته پس از گذشت سالها توانسته است، لباس زنانه را به صدا و سیما ببرد و تبلیغات خود را به صورت گسترده پخش کند، گفت: امسال هم همچون سال گذشته در مقابل محدودیتها کوتاه نیامدیم.

    وی اشاره کرد: در سال ۱۴۰۰ با طی کردن مشکلات زیادی از قبیل عدم تمایل مدیران به وارد شدن پوشاک زنانه به رسانه، نوع ساخت تیزر، زمانهای پخش نامناسب، برآن شدیم تا امسال پر قدرت تر وارد شویم. در صورتیکه همچنان اجازه مطرح کردن و نشان دادن پلتفرم تخصصی مد و فشن بُرنُس مد را در تبلیغات نداریم، اما همچنان تمامی تلاش من و تیمم نشان دادن قدرت برندهای داخلی و رقابت آنها از نظر طراحی و کیفیت دوخت با انواع برندهای خارجی است.

    از این رو در ساخت تیزر با تمامی مشکلات سعی در نشان دادن، بخشی از جزییات اینکار و بهره گیری از نرم افزارها و تکنولوژی روز دنیا در تولیداتمان کردیم.

    وی افزود، در سالی که گذشت این صنعت همچنان با مشکلاتی بیشتر از قبل مواجه شد، با تمام این موارد همچنان به آینده ای روشن امیدداریم و دست از تلاش نمیکشیم.

    در انتها شیرزایها به اعتبار تبلیغات در رسانه ها اشاره کرد، و اینکه داشتن تبلیغات در شبکه ها و برنامه های پر ببینده تمامی شبکه های سیما بسیار سخت و دشوار بود و با لطف خداوند توانستیم اینبار هم در شان برند بُرنُس عمل کنیم.

    همچنین گرفتن زمان پخش در شبکه های پر شنونده رادیو در زمانهای خوب پخش نیزاز جمله نقاط قوت تبلیغات امسال است، امیدواریم بتوانیم با این تبلیغات گسترده سهم بیشتری از بازار را برای خود به دست آوریم، و از سویی با وارد شدن برندهای بیشتر در پلتفرم تخصصی مد و فشن بُرنُس مد گامی محکمتر در حمایت و یاری رساندن به انها برای داشتن سهم بازار بیشتر داشته باشیم.

    لازم به ذکر است پلتفرم تخصصی مد و فشن برنس مد به عنوان شرکت خلاق در بین شرکت های تولید کننده پوشاک در ابتدا به تولید پوشاک در شان بانوان ایرانی پرداخته و پس از موفقیت چشمگیر در این حوزه وارد حوزه پلتفرم شده است. با توجه به اتفاقاتی که در این حوزه پوشاک به سبب کرونا و کوچک شدن سایز مارکت بازار افتاد این پلتفرم با رشد چشمگیر در فروش همواره مواجه بوده است. این پلتفرم در کلیه برند های مد و فشن را در قالب مارکت پلیس در سایت برنس به فروش میرساند. برای اطلاع بیشتر محصولات میتوانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

    .

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “مدیر عامل برنس مد: در مقابل محدودیت ها کوتاه نمی آییم”
    1. لباس پسرانه یکی از جنبه‌های مهم در استایل و ظاهر بچه‌ها است. لباس پسرانه معمولاً شامل مجموعه‌ای از البسه‌هایی است که طراحی و ساخته شده‌اند تا به پسران کمک کنند در محیط‌های مختلف شیک و راحت به نظر برسند. در انتخاب لباس پسرانه، عواملی مانند راحتی، کیفیت، سلیقه شخصی و محدودیت‌های محیطی نقش مهمی ایفا می‌کنند. معمولاً استایل‌های محبوب در لباس پسرانه شامل شلوارها، شومیزها، تی‌شرت‌ها، کت و شلوارک‌ها و کفش‌های متنوع است. همچنین، البسه و لوازم جانبی مانند کلاه، کمربند، کیف و ساعت نیز می‌توانند به ظاهر کلی لباس پسرانه افزوده شوند. انتخاب رنگ‌ها، الگوها و جزئیات طراحی نیز می‌تواند به تنوع و سازگاری لباس‌های پسرانه کمک کند. در نهایت، بهتر است همواره لباس‌هایی را انتخاب کنیم که به پسران اجازه حرکت آزاد را بدهند و برازنده با سلیقه و شخصیت آنها باشند.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.