×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

تعمیرگاه-بی-ام-و-در-تهران.jpg

قبل از هر چیز باید بدانید که بهترین تعمیرگاه خودرو در تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد که بتواند خود را به عنوان یک تعمیرگاه خوب تعریف کند.

یکی دیگر از نکات مهمی که تعمیرگاه‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، ارائه خدمات تخصصی در زمینه خودروهای خارجی است. به عنوان مثال خودروهای ساخته شده توسط کمپانی پورشه از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما در صورت بوجود آمدن مشکل باید توسط تعمیرگاه پورشه به صورت تخصصی تعمیر شود.

به عنوان مثال در مجتمع تعمیرگاهی شهروز ما به ارائه انواع خدمات تخصصی می‌پردازیم، این خدمات برای انواع خودروهای خارجی بوده و تمام مراحل تعمیر خودرو به صورت تخصصی صورت می‌گیرد. تعمیرات خودروهای خارجی به دلیل طراحی متفاوت این خودروها و کمبود قطعات موردنیاز بسیار دشوارتر از خودروهای داخلی است.

ما به عنوان بهترین تعمیرگاه خودرو در تهران مجموعه کامل و مجهزی از کلیه خدمات لازم برای افزایش رفاه حال شما داریم. شما عزیزان با خیال راحت می‌توانید سرویس و انواع تعمیرات خودروی لوکس خارجی خود را به ما بسپارید.

تعمیرگاه-بی-ام-و.jpg

بهترین تعمیرگاه خودرو در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

تعمیرگاهی برای تعمیر خودرو مناسب است که خدمات تعمیراتی خودرو را بدون کلاهبرداری و کاملا صادقانه ارائه نماید، متاسفانه برخی تعمیرگاه‌ها هزینه‌های زیادی برای تعمیر خودرو طلب می‌کنند.

در صورتی که نمی‌توانند تعمیرات را به صورت تخصصی و اصولی انجام دهند و یا ادعا می‌کنند ایرادات غیرقابل تشخیص است و هزینه‌های بی خودی برای مشتریان می‌تراشند.

هر ساله شرکت‌های خارجی از جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات برای افزایش کیفیت خودروهای خود استفاده می‌کنند و به همین دلیل تعمیرگاه‌های این‌گونه خودروها موظف به بروز رسانی دانش خود هستند.

این موضوع در مجتمع تعمیرگاهی شهروز به شدت مورد تاکید است و همیشه دوره آموزشی مکانیک‌ها با جدیدترین متدهای مورد استفاده در خودروهای خارجی برگزار می‌شود. در واقع در بهترین تعمیرگاه خودرو در تهران جایی برای فردی که دانش روز و مهارت کافی را نداشته باشد وجود ندارد.

تعمیر گیربکس

متاسفانه تشخیص دقیق مشکل گیربکس برای افرادی که در مکانیکی و تعمیرات خودرو تخصص ندارند کار آسانی نیست و تنها متخصصین می‌توانند مشکل گیربکس را تشخیص دهند.

به عنوان مثال بررسی صدای گیربکس یکی از نکات مهمی است که به مکانیک این امکان را می‌دهد تا با شناخت نوع صدا خیلی سریع مشکل اصلی گیربکس را پیدا کند.

گاهی اوقات گیربکس خودروهای لوکس خارجی هم نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. گیربکس بخشی از یک سیستم است که شامل کلاچ خودرو می‌شود که با کاهش سرعت شفت خروجی موتور اصلی، گشتاور (قدرت چرخشی) را افزایش می‌دهد.

گیربکس یکی از بخش های مهم خودرو محسوب می‌شود که سالم بودن آن در جاده بسیار مهم است؛ بنابراین در صورت مشاهده علائم خرابی، خودروی خود را در اسرع وقت به بهترین تعمیرگاه خودرو در تهران برسانید.

تعمیر جلوبندی

نقش این قطعه در خودرو این است که به خودرو اجازه حرکت راحت در انواع جاده‌های موجود را می‌دهد. باید گفت که سیستم تعلیق خودرو با جلوی بندی خودرو متفاوت است، در واقع سیستم تعلیق به کمک فنر و چرخ های عقب اشاره دارد در حالی که جلوی تنها به جلوی بندی خودرو اشاره دارد، این شامل شفت فرمان و فرمان است.

از آنجایی که وظیفه اصلی سیستم جلوبندی در خودرو حفظ تعادل قسمت جلو در هنگام رانندگی است، هرگونه مشکل در قسمت جلوبندی خودرو منجر به عدم تعادل در رانندگی و مشکلات جدی خواهد شد.

لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی سریعا خود را به مراکز تخصصی تعمیرات ببرید تا تمامی مشکلات موجود زیر نظر متخصصان و کارشناسان به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

تعمیر موتور

تعمیر موتور خودرو نیاز به تخصص دارد و اگر ساکن تهران هستید برای تعمیرات موتور خودرو حتما به بهترین تعمیرگاه خودرو در تهران مراجعه نمایید زیرا داشتن اطلاعات کافی در مورد اجزای موتور خودرو بسیار مهم است و بی‌تجربگی می‌تواند منجر به صدمات بیشتر به موتور گردد.

پس همیشه سعی کنید تعمیر خودرو خود را به تعمیرگاه و مراکز معتبری مانند مجتمع تعمیرگاهی شهروز بسپارید.

در این شرایط تمام مشکلات موتور خودرو توسط مکانیک‌های حرفه‌ای و باتجربه بررسی و تعمیر خواهند شد.

بازدیدهای دوره‌ای

تعمیرگاه معتبر برای مشتریان خود زمان بازدید و بررسی دوره‌ای خودرو را مشخص می‌کند تا صاحب خودرو بداند در چه زمانی برای بازدید بایستی به تعمیرگاه مراجعه کند، توجه داشته باشید که بی‌اعتنایی به سرویس‌های دوره‌ای خودرو را با مشکلات جدی روبه‌رو می‌کند.

اگر خودرو دچار ایرادات کوچکی باشد، این ایرادات در بازدیدهای دوره‌ای شناسایی و رفع خواهد شد؛ اما در صورتی که بازدیدهای دوره‌ای را نادیده بگیرید، همان ایرادات کوچک در مرور زمان به مشکلات بزرگ و خرابی‌های جدی تبدیل خواهد شد.

سخن پایانی

امروزه مراکز تخصصی تعمیرگاهی در تمامی شهرها به ویژه در تهران وجود دارد. بهترین تعمیرگاه خودرو در تهران با بررسی و شناسایی ایرادات، با بهره‌گیری از تجهیزات روز دنیا نسبت به رفع ایرادات اقدام می‌کند و افراد بسیار حرفه‌ای و متخصصی که در این مرکز خدمات ارائه می‌دهند و دانش و تجربه زیادی دارند به راحتی می‌توانند در کمترین زمان خودرویی سالم به شما تحویل دهند در صورتی که برای تعمیر خودروی خود نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد.

برای ورود به سایت شهروز می توانید از لینک shahrozcarservice.com استفاده کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.