چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انواع قهوه لاکچری و خوش طعم
    16 اسفند 1401 - 17:05
    شناسه : 240095
    1

    خرید و شناخت انواع قهوه کار ساده ای نیست و شما برای پیدا کردن این تجربه لازم است اطلاعات کافی در مورد آن ها داشته باشید. قهوه فروشی ردکاپ این کار را برای شما ساده تر کرده است تا راحت تر بتوانید قهوه خود را انتخاب نمایید. با ما همراه باشید تا با قهوه های خوش طعم در سراسر دنیا آشنا شوید.

    پ
    پ

    خرید و شناخت انواع قهوه کار ساده ای نیست و شما برای پیدا کردن این تجربه لازم است اطلاعات کافی در مورد آن ها داشته باشید. قهوه فروشی ردکاپ این کار را برای شما ساده تر کرده است تا راحت تر بتوانید قهوه خود را انتخاب نمایید. با ما همراه باشید تا با قهوه های خوش طعم در سراسر دنیا آشنا شوید.

    word image 240095 1 - انواع قهوه لاکچری و خوش طعم - انواع قهوه

    لیست انواع قهوه مخصوص کافه و خانه

    برای کسانی که قهوه می نوشند، انواع قهوه مختلفی وجود دارد. برخی از این قهوه ها مخصوص کافه هستند و شما می توانید آنها را در کافی شاپ بنوشید. برخی نیز می توانند در خانه ها درست شوند و در یک فنجان نوشیده شوند.

    برای کافه قهوه های مخصوص مختلفی وجود دارد که هر کدام محبوب ذائقه هایی است. قهوه ترک، قهوه فرانسه، اسپرسو، دبل اسپرسو، کاپوچینو، آیس کافی ، آمریکانو، لاته و دیگر موارد در کافی شاپ ها سرو می شوند. افراد می توانند در یک کافی شاپ هر کدام از این قهوه های لذید را سفارش دهند و نوش جان کنند.

    برای خانه نیز همین انواع قهوه می تواند وجود داشته باشد. البته تفاوت آن با کافه در اینست که دردسر و زمان بیشتری دارد. برای همین است که خیلی ها برای نوشیدن نوع قهوه مورد علاقه خود به سراغ کافه می روند.

    در هر صورت اگر می خواهید برای خانه یا کافه خود قهوه روبوستا یا عربیکا خریداری کنید، می توانید روی ردکاپ حساب باز کنید.

    خرید انواع قهوه از فروشگاه معتبر

    قهوه همان طور که بارها گفته شده است انواع مختلفی دارد. هر کدام از این قهوه ها طرفداران خودش را دارد. نکته مهمی که باید در خرید انواع قهوه به آن توجه کرد این است که آنها را از فروشگاه معتبر خریداری کرد. خرید قهوه از یک فروشگاه معتبر باعث تضمین کیفیت و قیمت مناسب آن است.

    زمانی که شما از یک فروشگاه معتبر خرید کنید مطمئن هستید که یک قهوه با کیفیت و تاریخ رست و قیمت مناسب خواهید داشت. امروزه فروشگاه مختلفی وجود دارند که کار فروش قهوه انجام می دهند. برخی از این فروشگاه به صورت آنلاین کار خود را انجام می دهند.

    یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید انواع قهوه، فروشگاه آنلاین ردکاپ است. ردکاپ با تجربه و تخصص خود در زمینه قهوه و چای می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. شما می توانید بهترین قهوه ها را از ردکاپ خریداری کنید. انواع برندها و مارک های قهوه توسط این فروشگاه عرضه می شوید. شما می توانید به صورت عمده یا جزئی خرید کنید. محصول خریداری شده نیز به سرعت در هر جای کشور به دست شما می رسد.

    ردکاپ همواره سعی کرده است بهترین خدمات را به شما عرضه کند.

    تفاوت قهوه روبوستا و قهوه عربیکا

    به طور کلی دو نوع دانه قهوه وجود دارد و شما به خوبی آنها را می شناسید:دانه عربیکا و دانه روبوستا. هر کدام از این قهوه ها خواص خودشان را دارند و بنابراین با هم تفاوت هایی دارند.

    عربیکا به طور کلی کیفیت بالاتری دارد، کافئین آن کمتر است و در نتیجه تلخی کمتری دارد و نسبت به قهوه روبوستا قیمت بالاتری دارد. محیط رشد این دو قهوه نیز با هم تفاوت دارد. دانه قهوه عربیکا در محیط های با ارتفاع بالاتر رشد می کند در حالی که روبوستا در مناطق کم ارتفاع تر و مرطوب رشد می کند. عربیکا شیرین تر از روبوستا است چون شکر آن بسیار بیشتر از عربیکا می باشد. هم چنین این که روبوستا در برابر آفات و بیماری ها مقاوم تر است.

    خیلی از قهوه ها از ترکیب این دو می باشد. درصد ترکیب این دو نوع دانه در انواع قهوه ها فرق دارد. هر کس مطابق ذائقه خود می تواند یکی از آنها یا مخلوطی از آنها با درصد مشخص را استفاده کند.

    اگر می خواهید هر کدام از این قهوه ها را خریداری کنید، کافی است آن را در ردکاپ سفارش دهید. محصول به سرعت برایتان ارسال می شود و به دست شما می رسد.

    تفاوت قهوه ترک و قهوه فرانسه

    همان طور که می دانید انواع مختلفی از قهوه وجود دارد. قهوه ترک و قهوه فرانسه از انواع قهوه های پرطرفدار و محبوب هستند. اما تفاوت بین این دو قهوه چیست؟

    قهوه ترک، قهوه ای است که دارای رست یا برشتگی روشن است و قهوه فرانسه دارای رست و برشتگی ملایم است . از این لحاظ این دو قهوه به هم شبیه هستند. تفاوت بین قهوه ترک و فرانسه را می توان از چند منظر بررسی کرد.

    یکی از تفاوت ها در آسیاب آنها می باشد. قهوه ترک به صورت بسیار ریز آسیاب می شود. پودر این قهوه شبیه به آرد می باشد.این در حالی است که درجه آسیاب قهوه فرانسه بسیار درشت تر است. دانه های قهوه فرانسه مانند دانه های شکر است.

    تفاوت دیگر بین این دو قهوه در تجهیزاتی است که برای آنها استفاده می شود. برای قهوه ترک از قهوه جوش یا جذوه استفاده می شود اما برای تهیه قهوه فرانسه از فرنچ پرس و دستگاه قهوه ساز استفاده می شود.

    تفاوت دیگر بین این دو قهوه که از انواع قهوه ترک هستند، در میزان کافئین آنهاست. کافئین موجود در قهوه ترک به ازای هر گرم قهوه دم شده بسیار بیشتر از قهوه فرانسه است. به دلیل همین کافئین زیاد است که فنجان های قهوه ترک کوچک تر است.

    در نهایت طعم این دو قهوه نیز با هم مختلف است. به خاطر کافئین بیشتر، طعم قهوه ترک تلخ تر از قهوه فرانسه است اما طوری نیست که نوشیدن آن دشوار باشد. طعم خاص قهوه ترک باعث محبوبیت آن شده است.

    اگر دنبال خرید انواع قهوه های باکیفیت هستید که فرانسه و ترک نیز جزء آن است، می توانید از ردکاپ اقدام کنید. ما بهترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا را در اختیار شما خواهیم گذاشت. ردکاپ مجموعه ای حرفه ای در زمینه قهوه است که می تواند خدمات بسیار خوبی را به شما عرضه کند.

    - انواع قهوه لاکچری و خوش طعم - انواع قهوه

    Close-up of hands barista make latte coffee art paint

    طرز تهیه انواع قهوه ترک در ایران

    قهوه ترک خودش انواعی دارد که می توان آنها را تهیه کرد. در اینجا به طور مختصر برخی از آنها را نام می بریم و طرز تهیه اش را می گوییم.

    قهوه دیبک

    یکی از آنها، قهوه دیبک(dibek) است. این یکی از قدیمی ترین روش های تهیه قهوه است. برای تهیه این قهوه کافی است آن را با جذوه دم کنید و با هل و دارچین آن را خوشمزه و خوش طعم کنید. اگر می خواهید آن را به طریق سنتی دم کنید می توانید از قهوه استفاده نمایید.

    قهوه آبادانا

    قهوه آبادانا(Abadana) نوع دیگری از قهوه ترک است. در تهیه این قهوه از آب کمتری استفاده می شود چون به تلخی و غلظت بالا معروف است. به آن اسپرسوی ترک نیز می گویند.

    قهوه میرا

    قهوه ترک دیگر، قهوه میرا(mirra) است که بسیار تلخ و تیره است. به آن قهوه عربی نیز می گویند چون در برخی کشورهای عربی دم می شود. دانه های این قهوه از دانه قهوه عربیکا می باشد. برای تهیه این قهوه آن را در جذوه می ریزند و مقداری آب و هل و دارچین اضافه می کنند. چند بار آن را می جوشانند تا مایع غلیظ و تیره ای باقی بماند.

    قهوه بنه

    قهوه بنه از انواع قهوه ترک است که محبوبیت زیادی دارد. این قهوه را معمولا با شیر تهیه می کنند. برای تهیه این نوع قهوه می توان یا از آب یا شیر استفاده کرد.

    قهوه های ترک دیگری نیز وجود دارد که می توان آنها را نوشید. برای خرید قهوه های ترک می توانید به سراغ فروشگاه ردکاپ بیایید.

    طرز تهیه انواع قهوه اسپرسو

    اسپرسو نوع مشهوری از قهوه است که طرفداران زیادی دارد. اسپرسو را خیلی ها به خاطر کافئین بالا و تلخی زیادش دوست دارند. اسپرسو نیز دارای انواع مختلفی است. در اینجا به برخی از آنها و طرز تهیه آن اشاره می شود.

    اسپرسو، دابل اسپرسو( دوبیو)، امریکانو، موکاچینو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو و دیگر موارد از انواع اسپرسو هستند.

    خود اسپرسو یک نوشیدنی 25 تا 30 میلی لیتری است که با 7 گرم قهوه و در 25 ثانیه از طریق دستگاه اسپرسوساز تهیه می شود.

    اسپرسو دبل

    از دیگر انواع قهوه اسپرسو، دابل اسپرسو است. این در واقع همان اسپرسو است اما در حجم دو برابر. کافی است 14 گرم قهوه خود را با در حجم 50 تا 60 میلی لیتر آب داشته باشید تا دابل اسپرسو نوش جان کنید.

    قهوه آمریکانو

    آمریکانو در واقع یک شات اسپرسو است به همراه 30 تا 470 میلی گرم آب داغ. این کار غلظت اسپرسو را پایین می آورد. چون سربازان آمریکایی این نوع قهوه را می نوشند به آن امریکانو می گویند.

    کاپوچینو

    کاپوچینو زمانی است که شما اسپرسو، شیر بخار داده شده و کف شیر را در یک فنجان داشته باشید. مانند کاپوچینو، لاته نیز ترکیبی از اسپرسو با شیر بخارداده شده و کف شیر است. لاته محبوبیت زیادی در کافه ها دارد.

    ماکیاتو

    ماکیاتو ترکیب اسپرسو است با حجم زیادی از شیر و کف آن. اسپرسو را روی شیر و کف می ریزند و بین آنها قرار می گیرد. حجم کلی آن به 360 میلی لیتر می رسد.

    طرز تهیه قهوه عربیکا

    برای تهیه قهوه عربیکا کافی است ابتدا به اندازه یک فنجان آب درون قهوه جوش بریزید. حال آن را به آرامی بجوشانید. زمانی که آب به جوش آمد، برای 30 ثانیه آن را بردارید و اجازه دهید تا مقداری خنک شود. حال پودر قهوه عربیکا را به آب درون قهوه جوش اضافه کنید. آن را دوباره و به آرامی حرارت دهید. حرارت کم اینجا مهم است. اجازه دهید تا قهوه شما برای دقایقی با حرارت آرام بجوشد. زمانی که روی قهوه کف ایجاد شد، آن را بردارید و اجازه دهید برای 1 دقیقه کنید. پس از آن افزودنی های خود مانند هل، میخک و زعفران را اضافه کنید. دوباره قهوه را به آرامی و برا چند دقیقه حرارت دهید تا افزودنی ها کامل حل شوند.

    دوباره قهوه جوش را بردارید و اجازه دهید تا قهوه خنک شود و پودر آن ته نشین شود. حال قهوه شما آماده است و می توانید آن را نوش جان کنید.

    اگر دوست داشتید می توانید این قهوه را با شیر نیز درست کنید. انواع قهوه ها را می توان به راحتی در خانه تهیه کرد و نوشید. اگر به دنبال خرید قهوه های باکیفیت و انواع برندهای آن هستید می توانید از طریق فروشگاه ردکاپ اقدام کنید.

    طرز تهیه قهوه برزیلی

    برزیل یکی از مهم ترین کشورهای تولیدکننده قهوه است. قهوه بزریلی یکی از قهوه هایی است که روش تهیه آن ساده است.

    برای این کار به یک سوم فنجان پودر قهوه، دو سوم فنجان شکر، چهار فنجان آب داغ و شیر فوم گرفته شده نیاز دارید.

    برای تهیه این نوع قهوه ابتدا پودر قهوه را داخل فرنچ پرس بریزید و شکر را نیز به آن اضافه کنید. حال مقداری آب داغ برای خارج کردن گاز آن روی قهوه بریزید. پس از گذشت 30 ثانیه، بقیه آب داغ را اضافه کنید و اجازه دهید تا قهوه دم بکشد.

    شیر را از قبل با نازل بخار دستگاه اسپرسو فوم گیری می کنیم. این شیر را در داخل فنجان می ریزیم و قهوه دم شده را روی آن می ریزیم. قهوه برزیلی شما حالا آماده است و میتوانید نوش جان کنید. این قهوه از انواع قهوه های خوشمزه است که می توانید به راحتی تهیه کنید.

    برای خرید پودر این قهوه یا دیگر قهوه ها می توانید آنها را به راحتی در ردکاپ سفارش دهید.

    word image 240095 3 - انواع قهوه لاکچری و خوش طعم - انواع قهوه

    قیمت انواع قهوه در ایران

    در ایران مانند همه جا افراد زیادی قهوه می نوشند. انواع قهوه در ایران وجود دارد و قیمت های مختلفی دارند. این که قیمت قهوه ها چه باشد به چیزهای مختلفی بستگی دارد. قیمت قهوه روبوستا با قهوه عربیکا متفاوت است. پس نوع قهوه در قیمت تاثیر دارد.

    کیفیت قهوه مدنظر از دیگر عوامل تاثیرگذار روی قهوه است. هر چقدر کیفیت یک قهوه بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. هم چنین برند قهوه ها نیز روی قیمت ها تاثیر می گذارد. برندهای مطرح تر و خوشنام تر قیمت بالاتری دارند. پس باید به این نکته نیز توجه کرد.

    هم چنین این که قهوه در کدام کشور کشت شده باشد، روی قیمت تاثیر دارد. قیمت قهوه برخی کشورها بسیار بالاتر است چون خوش طعم تر و باکیفیت تر هستند.

    اگر به دنبال خرید انواع قهوه ها هستید می توانید روی ردکاپ حساب ویژه باز کنید. در ردکاپ انواع مختلف قهوه( عربیکا، روبوستا، میکس) با قیمت های مناسب عرضه می شوید. محصول خریداری شده به سرعت برای شما ارسال می شود.هم چنین شما می توانید به صورت عمده از این فروشگاه خرید کنید. ردکاپ همواره سعی کرده است تا با ارائه بهترین خدمات ، رضایت مشتریان را جلب کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.