شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز ساب پولیش
    18 اسفند 1401 - 12:08
    شناسه : 240382
    0

    تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز ساب پولیش با پیشرفت فنّاوری و هوشمند شدن ابزارهای ساخت‌وساز، نیاز به نیروی دستان کمتر شده است و تولید محصولات در سطحی انبوه انجام می‌گیرد یکی از صنعت‌های فعال درزمینهٔ تولید نهایی محصولات فلزی و غیرفلزی صنعت پرداختکاری می‌باشد. در صنعت ” لوازم پرداخت کاری” برای تولید محصولات، نیازمند ابزار باکیفیت و تجهیزات سالم هستیم

    پ
    پ

    تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز ساب پولیش

    با پیشرفت فنّاوری و هوشمند شدن ابزارهای ساخت‌وساز، نیاز به نیروی دستان کمتر شده است و تولید محصولات در سطحی انبوه انجام می‌گیرد. در عصر رباتیک ما تجهیزات الکتریکی تکمیل‌کننده کیفیت نهایی محصولات هستند؛ بنابراین لازم است که ازنظر فنی چک شوند و در صورت خرابی، اقدام به تعمیر آن‌ها شود.

    یکی از صنعت‌های فعال درزمینهٔ تولید نهایی محصولات فلزی و غیرفلزی صنعت پرداختکاری می‌باشد. در صنعت ” لوازم پرداخت کاری برای تولید محصولات، نیازمند ابزار باکیفیت و تجهیزات سالم هستیم. ساب پولیش در این مقاله از مجموعه مقالات “معرفی لوازم پرداختکاری” به تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز خواهد پرداخت.

    دستگاه پرداخت کاری موشکی سه فاز ساب پولیش

    تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز

    اگر بخواهیم به‌عنوان یک کاربر فعال از کمیت و کیفیت صنعت پرداختکاری سر دربیاوریم، لازم است ابتدا با مفهوم لوازم پرداخت کاری آشنا شویم. تجربه یک دهه ما در ساب پولیش پرداختکاری را این‌گونه تعریف کرده است: ” صنعت پرداختکاری هنر پرداختن، شکل دادن و ویژگی بخشیدن به مواد شکل‌پذیر مانند فلزات، سنگ، چوب و … است”. پرداختکار برای خلق هر چه‌بهتر و شکیل‌تر هنرش نیازمند تجهیزات باکیفیت است. یکی از مهمترین ابزارهای ضروری در این زمینه دستگاه پرداختکاری می‌باشد؛ دستگاه‌های پرداختکاری موشکی ایستاده تک فاز و سه فاز رایج‌ترین دستگاه‌های صنعت پرداختکاری هستند. به‌طورکلی محصولات زیبا با ظاهری صیقلی نتیجه تطبیق تجهیزاتی مانند گیلانس، واکس پولیش، نمد پرداختکاری سمباده پودری و نواری، اسکاچ و… با این دو نوع دستگاه می‌باشند.

    دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز

    همان‌طور که قبلاً ذکر کردیم دستگاه موشکی و یا سمساری رایج در صنعت پرداختکاری از نوع تک فاز و سه فاز می‌باشند. دستگاه موشکی تک فاز از منبع برق تک فاز شهری و دستگاه سه فاز از برق سه فاز صنعتی تغذیه می‌کند. سیم‌پیچی و مونتاژ قطعات پیچیده از ویژگی‌های برجسته دستگاه‌های موشکی می‌باشد. این پیچیدگی در دستگاه موشکی سه فاز بیشتر و تخصصی‌تر از نوع تک فاز است.

    دستگاه‌های موشکی تک فاز و سه فاز ساخته‌شده توسط مجموعه ساب پولیش استانداردهای لازم را برای کارایی و طول عمر مفید دارند؛ اما کاربران بایستی توجه داشته باشند که این دستگاه‌ها نیز مانند هر وسیله برقی دیگری نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند تا احتمال خرابی و تعمیر آنها به حداقل برسد.

    دستگاه پرداخت کاری سه فاز ساب پولیش

    دستگاه موشکی سه فاز و تک فاز

    پیشگیری بهتر از خرابی و عدم رسیدگی

    در بحبوحه سیر صعودی قیمت‌ها رسیدگی اصولی جهت پیشگیری کردن از احتمال خراب شدن محصولات الکتریکی و افزایش استهلاک آنها راه‌کاری منطقی است.

    یک پرداختکار حرفه‌ای به‌خوبی می‌داند که کارایی دستگاه پرداختکاری سالم تا چه اندازه در کیفیت نهایی محصولات تأثیرگذار است. به‌طور قطعی کار کردن با دستگاه پرداختکاری فرسوده و خراب چالش‌های بسیار زیادی را برای اپراتور به وجود خواهد آورد. ساب پولیش برای پیشگیری از خراب شدن و تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز تمهیداتی را در نظر گرفته است که با توجه کردن به آنها احتمال بروز مشکلات فنی دستگاه‌های پرداخت کاری به حداقل می‌رسد.

    دستگاه پرداختکاری موشکی

    تمهیدات لازم جهت حفظ کارایی دستگاه

    اگر در بخش پرداختکاری صنایع کار می‌کنید، با در نظر گرفتن تمهیدات ارائه‌شده زیر از سوی ساب پولیش طول عمر و کارایی دستگاهتان را به حداقل خواهید رساند.

    1. با رسیدگی دوره‌ای در یک بازه زمانی مشخص نواقص کوچک را شناسایی کنید و نسبت به تعمیر و تعویض احتمالی آنها اقدام کنید.

    2. کار تشخیص و شناسایی مشکلات احتمالی را به متخصص واقعی بسپارید و برای نتیجه‌گیری بهتر از خدمات ویژه و قطعات باکیفیت بالا استفاده کنید.

    3. در هنگام استفاده از دستگاه پرداختکاری سیم آن را نکشید و بعد از استفاده سیم را به شکل اصولی جمع کنید.

    4. از کلید پاور دستگاه به شکل اصولی استفاده کنید تا دچار مشکل نشود.

    5. بعد از اتمام کار حتماً کابل برق را از پریز جدا کنید.

    6. دستگاه پرداختکاری را در محیط مرطوب و خیس قرار ندهید.

    7. دستگاه را در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری قرار ندهید.

    8. نوسانات ولتاژ برق شهری بسیار بالا است؛ بنابراین از سلامت منبع برق و عملکرد صحیح محافظ دستگاه پرداخت کاریتان اطمینان خاطر حاصل کنید.

    images 1678020211 64048e73d8ce2 - تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز ساب پولیش -

    تعمیر دستگاه موشکی و سوسماری

    تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز

    تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز امری تخصصی است و تعمیرکار بایستی در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده باشد. به‌طورکلی مشکلاتی که برای دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز پیش می‌آید عبارتند از:

    1. یکی از شایع‌ترین ایراداتی که برای تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز گزارش می‌شود، مشکل سوختن سیم‌ها به دلیل اتصال آنها می‌باشد. این مشکل به دنبال پوسیدگی سیم‌ها، نوسان جریان برق و استفاده غیراصولی و گرم شدن بیش‌ازحد دستگاه پیش می‌آید. تعمیر سوختگی و تعویض دستگاه پرداختکاری امری کاملاً تخصصی و حساس است؛ درصورتی‌که تعویض و تعمیر این منبع تغذیه به شکل صحیح صورت نگیرد سایر قسمت‌ها نیز دچار آسیب و اختلال خواهند شد.

    2. دومین گزارش درزمینهٔ تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز خرابی بلبرینگ می‌باشد. بلبرینگ دستگاه‌های الکتریکی نقش بسیار مهمی در انتقال قدرت به سایر قطعات، جلوگیری از ایجاد اصطکاک و درنتیجه پیشگیری کردن از سایش قطعات و سطوح دارد؛ بنابراین این قطعه بایستی در بازه زمانی تعیین‌شده کنترل و در صورت نیاز تعمیر شود.

    درصورتی‌که از دستگاه پرداختکاری برای مدت طولانی استفاده می‌کنید و هنگام روشن کردن دستگاه صداهای عجیب می‌شنوید به خرابی بلبرینگ شک کنید.

    3. مشکل در عملکرد کلید پاور (کلید خاموش و روشن‌کننده) دستگاه پرداختکاری یکی دیگر از دلایل مراجعه کردن کاربران دستگاه پرداختکاری به تعمیرکاران است. بهتر است در صورت عدم روان بودن عملکرد کلید خاموش و روشن کردن دستگاه، اقدام به تعمیر آن کنید تا بعداً مجبور به اعمال فشار بیشتر نشوید.

    تعمیرات دستگاه پرداختکاری ساب پولیش

    ساب پولیش مرکز تخصصی تعمیر دستگاه پرداختکاری

    متخصصان و تعمیرکاران “دستگاه پرداخت کاری” ساب پولیش پیشگیری و رسیدگی به‌موقع را مقبول‌تر از تعمیر اجباری می‌دانند. تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز امری کاملاً تخصصی است؛ هرگونه تعمیر غیراصولی مساوی با متحمل شدن هزینه اضافی و از دست دادن کامل دستگاه است. متخصصان و تعمیرکاران متبحر در رشته برنامه‌نویسی و الکترونیک ساب پولیش آماده ارائه خدمات تخصصی درزمینهٔ تعمیر دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و سه فاز به کاربران عزیز می‌باشند.

    برچسب ها : لوازم پرداخت کاری

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.