پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی چسب سنگ، سرامیک و چسب کاشت میلگرد و کاربرد آن ها
    18 اسفند 1401 - 23:45
    شناسه : 240468
    0

    اگر در یکی از مشاغل مرتبط با ساخت و ساز فعالیت دارید و یا برای بازسازی و نوسازی ساختمان محل کار یا سکونت تان با اساتید این حرفه در ارتباط بوده اید، حتما می دانید که یکی از مهم ترین و ظریف ترین مراحل ساختمان سازی نصب انواع سنگ های نما، کف و یا دیوارهای یک سازه است.

    پ
    پ

    word image 240468 1 - معرفی چسب سنگ، سرامیک و چسب کاشت میلگرد و کاربرد آن ها -

    اگر در یکی از مشاغل مرتبط با ساخت و ساز فعالیت دارید و یا برای بازسازی و نوسازی ساختمان محل کار یا سکونت تان با اساتید این حرفه در ارتباط بوده اید، حتما می دانید که یکی از مهم ترین و ظریف ترین مراحل ساختمان سازی نصب انواع سنگ های نما، کف و یا دیوارهای یک سازه است.

    رایج ترین، ارزان ترین و احتمالا کم دوام ترین راه برای نصب انواع کاشی و سنگ ها در ساختمان استفاده از ملات سیمانی برای این کار است. ملات های سیمانی به دلیل فراوانی و در دسترس بودن و قیمت ارزان سیمان اغلب اولین و رایج ترین گزینه برای چسباندن سنگ و کاشی در ساختمان هستند. اما امروزه با بالا رفتن آگاهی مهندسان و بررسی اتفاقات و حوادثی که سلامت ساختمان را تهدید می کنند، استفاده از ملات های سیمانی کمی زیر سوال رفته و به یک چالش برای مهندسان تبدیل شده است.

    در این مقاله، مگا استون با بررسی معایب و مزایای موارد جایگزین ملات های سیمانی در چسباندن انواع سنگ ها و کاشی ها و معرفی مقاوم ترین و با دوام ترین نمونه های چسب های ساختمانی در زمینه ی کاشت میلگرد و چسباندن سنگ ها به شما در انتخاب و سفارش این مواد بهترین راهنمایی را ارائه خواهد داد.

    word image 240468 2 - معرفی چسب سنگ، سرامیک و چسب کاشت میلگرد و کاربرد آن ها -

    چرا استفاده از سیمان در چسباندن سنگ و کاشی مناسب نیست؟

    اگرچه ملات های سیمانی در امور ساختمانی بسیار پرکاربرد هستند، اما معایب بسیاری دارند و همین باعث شده مهندسان کارکشته و آگاه استفاده از چسب سنگ را جایگزین ملات های سیمانی کنند.

    • وزن زیاد ملات سیمانی و تحمیل بار مضاعف به بنا
    • ضعف سیمان در برابر ضربه
    • مقاوم نبودن سیمان در برابر زلزله یا نشست ساختمان با گذر زمان
    • عدم وجود استحکام در سیمان و امکان ترک برداشتن و شکستگی
    • نداشتن ظرافت کافی

    مگا استون با در نظر گرفتن تمام معایب موجود در سیمان و مشکلاتی که در استفاده از ملات های سیمانی برای ساختمان به وجود می آید، اقدام به تولید و عرضه ی چسب های با کیفیت ساختمانی کرده تا با حذف معایب استفاده از سیمانْ بسیار قوی تر و مستحکم تر از آن عمل کند.

    با توجه به کاربرد چسب سنگ و آگاهی از ویژگی های کارامد آن می توانید بهترین نمونه ی موجود در بازار را انتخاب کنید، چرا که با وجود تنوع چسب های سنگ موجود در بازار و ویژگی های متفاوت آن ها، بهتر است برای انتخاب مناسب ترین چسب سنگ با کارشناسان متخصص مگا استون در این امر در ارتباط باشید.

    ویژگی های چسب سنگ با کیفیت

    بهتر است برای انتخاب چسب سنگ مرغوب و مناسب برخی ویژگی های آن را پیش از خرید مد نظر قرار دهید. در این جا تیم حرفه ای مگا استون به برخی از این ویژگی ها اشاره کرده است:

    • عدم انقباض و انبساط با تغییرات دما
    • مقاوم در برابر ضربه و فشار
    • انعطاف پذیری طی تکان های احتمالی
    • قدرت چسبندگی بالا

    چسب سنگ مگا استون

    بسیاری از چسب های سنگ و کاشی موجود در بازار برخی ویژگی های بالا را ندارند و همین امر موجب پایین آمدن کیفیت و کارایی آن ها می شود. چسب سنگ مگا استون علاوه بر برخورداری از ویژگی های بالا، قابلیت استفاده در قسمت های مختلف ساختمان را دارد و می توان با خیال راحت برای چسباندن قطعات مختلف ساختمانی از آن استفاده کرد. این چسب در برابر گرما و سرما و تغییرات ناگهانی جوّی مقاوم است و دچار انقباض و انبساط ناگهانی نمی شود، به این ترتیب از ترک برداشتن و شکستن سنگ و کاشی یا ایجاد شکم در بستر قطعات مختلف ساختمان جلوگیری به عمل می آید.

    در صورتی که برای سنگ نما و یا قطعات بزرگ اسلب به دنبال چسب سنگ مناسب و مطمئن هستید، بهترین گزینه برای شما چسب سنگ اسلب مگا استون و یا چسب مگا استون فوری است. چسب سنگ مگا استون با قدرت چسبندگی بسیار بالای خود و گیرایی منحصر به فردی که دارد در چسباندن سنگ های نما و انواع سنگ اسلب مورد استفاده قرار می گیرد.

    ویژگی های چسب سنگ مگا استون

    پیشتر گفته شد که امروزه استفاده از روش های سنتی استفاده از ملات و دوغاب منسوخ شده و مهندسان با به کارگیری راهکارهای به روز و پیشرفته اقدام به نصب سنگ های مختلف در بخش های مختلف ساختمان می کنند.

    چسب سرامیک مگا استون گزینه ای حرفه ای برای نصب انواع سنگ اسلب، کاشی، سرامیک و سنگ های نما با هر جنس و ضخامتی می باشد و بدون نیاز به انجام پلاستر یا استفاده از رول پلاک و پیچ به تنهایی از پس اتصال و استحکام سنگ در محل مورد نظر بر می آید.

    چسب سنگ مگا استون همچنین با برخورداری از آستانه ی بالای شوک حرارتی برای استفاده در اتصالات سنگی نمای بیرونی یا داخلی ساختمان ها بسیار مناسب است و در صورت نصب صحیح به هیچ عنوان با تغییرات ناگهانی دما سنگ دچار شکستگی یا جدا شدن از بستر نخواهد شد.

    چسب سنگ مگا استون دامنه ی کاربرد بسیار گسترده ای دارد و برای انواع گوناگون سنگ های طبیعی و مصنوعی، انواع کاشی، سرامیک، پرسلان، سنگ مرمر، تراورتن و سایر سنگ های ساختمانی قابل استفاده است.

    چسب فوری مگا استون

    یکی از انواع پرکاربرد چسب سنگ، چسب سنگ فوری است. چسب سنگ فوری مگا استون برای چسباندن سنگ های اسلب یا سنگ های سنگین و در مقیاس کوچک یا بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و در کوتاه ترین زمان ممکن کاملا خشک شده و اتصال محکمی برای انواع سنگ به وجود می آورند.

    چسب سنگ فوری مگا استون که به نسبت یک به یک مخلوط می شود و تهیه ی آن بسیار ساده و سریع است، با گیرایی اولیه ی بسیار سریع برای اتصال سنگ های نما و سنگ اسلب از بهترین گزینه ها به شمار می آید. این چسب برای خشک شدن کامل به تنها یک ساعت زمان نیاز دارد و یکی از برتری های این محصول مدت زمان کوتاه بین تهیه شدن و استفاده تا خشک شدن نهایی آن است.

    چسب کاشت میلگرد مگا استون

    چسب کاشت میلگرد یکی از نمونه چسب های ساختمانی است که در سازه های بتنی به منظور افزایش مقاومت بتن یا اضافه کردن یک سازه یا قطعه به ساختمان استفاده می شود. چسب کاشت میلگرد مانند چسب سنگ مگا استون بر پایه ی رزین اپوکسی است و برای پر کردن شکاف های داخل سازه نیز مناسب است و از ویژگی اشباع کنندگی بالایی برخوردار است.

    گاها در مواردی مانند اتصالات پیچ و مهره و یا صفحات فلزی در سقف و دیوارها نیز از چسب کاشت میلگرد مگا استون می توان استفاده کرد تا مقاومت و توان نگهداری محل اتصال را افزایش داد. به طور کلی چسب کاشت میلگرد در اتصالات قطعات گوناگون با سطوحی مانند سنگ،بتن، فلز و یا چوب قادرند استحکام نقطه ی اتصال را افزایش داده و در برابر لرزش و ضربه از آن محافظت کنند.

    چسب کاشت میلگرد مگا استون با برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد ذکر شده مناسب ترین چسب موجود در بازار به منظور کاشت میلگرد، نصب قطعات فلزی و پیچ و مهره و اصلاحات جزیی ساختمان مانند پر کردن شکاف های به وجود آمده در دیوار، سقف یا کف آن است.

    word image 240468 3 - معرفی چسب سنگ، سرامیک و چسب کاشت میلگرد و کاربرد آن ها -

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.