شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیشرفته ترین تکنولوژی پزشکی در«بیمارستان پیروز» به کارگرفته می شود
    12 فروردین 1395 - 11:25
    شناسه : 2408
    1

    ذبیح نیکفر منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: جدیدترین دانش و پیشرفته ترین تکنولوژی پزشکی جهان در بیمارستان «پیروز لاهیجان» به کار گرفته خواهد شد. به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از «لاهیجان»، ذبیح نیکفر منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که خود […]

    پ
    پ

    ذبیح نیکفر منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: جدیدترین دانش و پیشرفته ترین تکنولوژی پزشکی جهان در بیمارستان «پیروز لاهیجان» به کار گرفته خواهد شد.

    به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از «لاهیجان»، ذبیح نیکفر منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که خود نیز سالها به امر طبابت مشغول است در تعطیلات نوروزی و سال جدید به دیدار دکتر محمدصادق پیروز پیشکسوت چشم پزشکی کشور رفت. دکترمحمدصادق پیروز پیشکسوت چشم پزشکی کشور و استاد سید حسن هاشمی وزیر بهداشت کنونی دولت بود.

    ذبیح نیکفر در گفتگو با خبرنگار «لاهیجان»، با اعلام این خبر با بیان اینکه این دیدار در خانه برادر دکتر پیروز در لاهیجان صورت گرفت گفت: در این دیدار نوروزی مسائل مربوط به حوزه سلامت در شهرستان لاهیجان و به طور خاص «بیمارستان پیروز» مطرح شد.

    منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه بیمارستان جدیدالاحداث از آخرین تکنولوژی ها و دستاوردهای حوزه سلامت برخوردار خواهد شد افزود: راه اندازی «بیمارستان پیروز» در اسرع وقت و به نحو احسن انجام خواهد شد و امیدواریم طبق وعده هایی که از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داده شده در سال ۹۵ به بهره برداری برسد.

    به گزارش «لاهیجان»،  پروفسور محمدصادق پیروز متخصص چشم‌پزشکی در سال ۱۳۰۲ در شهر لاهیجان متولد شد. دبستان و دبیرستان را در شهرهای لاهیجان و رشت به اتمام رساند. تحصیلات دانشگاهی را در سال ۱۳۱۹ به‌دنبال پذیرفته شدن در آزمون ورودی دانشکده پزشکی تهران شروع کرد و در سال ۱۳۳۷ با مدرک تخصصی چشم‌پزشکی به پایان رساند. دکتر پیروز در سال ۱۳۶۷ پس از ۳۷ سال و ۸ ماه کار علمی و آموزشی در بیمارستان فارابی دانشگاه تهران با تقاضای خود بازنشسته شد. ایشان در سال ۱۳۴۸ برای بررسی علمی به انگلستان عزیمت کرد و در بیمارستان مورفیلد لندن به تحقیق و پژوهش پرداخت.

    بیمارستان دولتی«پیروز» شهرستان لاهیجان نیز که به زودی راه اندازی می شود، به نام این دکتر پیشکسوت چشم پزشکی نامگذاری شده است.

    ذبیح-نیکفر-و-دکترپیروز

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.