جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف برای چه کسانی قابل رزرو است؟
    20 اسفند 1401 - 3:38
    شناسه : 240867
    1

    خرید بلیط هواپیما با تخفیف به ویژه در ایامی از سال که تقاضا برای سفر بالاست روش مناسبی برای سفر ارزان تر است. در این میان بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف به گزینه جذابی برای مسافران تبدیل شده است.

    پ
    پ

    خرید بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف برای همه افراد امکان پذیر نیست. با توجه به شرایط موجود تنها برخی از مسافران کودک می توانند از این تخفیف استفاده کنند که آن نیز شرایط خاصی دارد. علاوه بر این برخی افراد دیگر نیز می توانند بلیط هواپیما با تخفیف دریافت کنند که در ادامه بررسی شده است. همچنین در این لینک (https://students.washington.edu/sfradi/80-percent-discount-flight-ticket.html ) نحوه خرید بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف بررسی شده است.

    بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف

    بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف برای نوزادان

    یکی از قشرهای مسافرانی که امکان خرید بلیط هواپیما تا 80 و حتی 90 درصد تخفیف برای آن ها وجود دارد، نوزادان هستند. به این دلیل که نوزادان در پرواز صندلی مخصوصی ندارند، ایرلاین ها تنها هزینه بیمه مسافر نوزاد را دریافت می کنند. البته نرخ بلیط هواپیما با تخفیف برای نوزادان به قوانین ایرلاین و همچنین نوع بلیط رزرو شده نیز بستگی دارد. میزان تخفیف بلیط پرواز برای نوزادان در برخی ایرلاین ها شامل جدول زیر است.

    شرکت هواپیماییمیزان تخفیف
    ماهان90 درصد
    زاگرس89 درصد
    آسمان90 درصد
    سپهران85 درصد

    علاوه بر این نوع بلیط هواپیما نیز بر میزان تخفیف بلیط هواپیما برای نوزادان نیز موثر است. در بلیط هواپیما سیستمی، به دلیل قوانین قیمت گذاری متفاوت، درصدی از بهای بلیط بزرگسالان برای نوزادان دریافت می شود. اما در بلیط چارتری به دلیل قوانین متفاوت، از نوزادان زیر دو سال هزینه ای دریافت نمی شود. در صورتی که در طول سفر نوزاد همراه شماست، به جای بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف سیستمی می توانید بلیط چارتری رایگان تهیه کنید.

    بلیط 80 درصد تخفیف برای نوزادان

    تخفیف بلیط هواپیما 80 درصد برای کودکان

    کودکان بین 2 الی 12 درصد نیز در صورت خرید بلیط هواپیما از تخفیف های بالایی بهره مند می شوند. اما میزان این تخفیف با توجه به قوانین ایرلاین ها و همچنین نوع بلیط متفاوت بوده که ممکن است از 30 تا 60 درصد باشد. برخی ایرلاین ها با ارائه تخفیف های بالاتر، سعی دارند شرایط بهتری را برای سفر خانوادگی فراهم کنند که در ادامه برخی از این تخفیف ها بررسی شده است:

    • هواپیمایی ماهان: 25 درصد تخفیف
    • هواپیمایی قشم: 45 درصد تخفیف
    • هواپیمایی کیش ایر:‌ 50 درصد تخفیف
    • هواپیمایی زاگرس: 30 درصد تخفیف

    بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف برای کودکان نیز از نوع بلیط پرواز تاثیر می پذیرد. بلیط هواپیما سیستمی دارای قوانین متفاوتی نسبت به بلیط های چارتر است که یکی از این تفاوت ها مربوط به نرخ بلیط کودکان است. در بلیط هواپیما سیستمی، نرخ بلیط کودکان ارزانتر از کودکان است اما در بلیط چارتری، نرخ بلیط کودک و بزرگسال یکسان است. به همین دلیل در سفرهایی که کودک همراه شماست بهتر است بلیط سیستمی رزرو کنید.

    بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف برای جانبازان

    دسته دیگری از مسافران که می توانند از تخفیف بلیط هواپیما استفاده کنند، جانبازان و ایثارگران هستند. البته امکان خرید بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف برای جانبازان وجود نداشته اما رزرو بلیط تا 50 درصد تخفیف در برخی شرایط برای آن ها وجود دارد. جانبازانی که میزان جانبازی آن ها بین 25 الی 70 درصد است می توانند از این تخفیف ها استفاده کنند.

    بلیط تخفیف دار برای جانبازان

    به منظور خرید بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف برای جانبازان، این افراد باید کارت جانبازی همراه داشته باشند و یا برای رزرو آنلاین باید اطلاعات کارت را وارد کنند. در حال حاضر به منظور خرید بلیط هواپیما با تخفیف برای جانبازان باید بلیط را مستقیما از ایرلاین ایران ایر رزرو کرد. بدین منظور می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی ایران ایر و یا مراجعه حضوری به دفاتر فروش هواپیمایی ایران ایر، نسبت به رزرو این بلیط ها اقدام کنید.

    پس از ورود به سایت ایران ایر، با انتخاب مبدا و مقصد و انتخاب بلیط، باید گزینه ای با نام جانبازان را انتخاب کنید تا این تخفیف ها اعمال شود. البته تعداد خرید بلیط هواپیما برای جانبازان در مسیرهای داخلی محدودیتی ندارد اما برای پروازهای خارجی این تخفیف تنها برای یک مرتبه در سال اعمال می شود.

    بلیط هواپیما 80 درصد برای دانشجویان

    دانشجویان نیز می توانند از تخفیف بلیط هواپیما استفاده کنند اما این میزان برابر 80 درصد تخفیف نیست و ممکن است تحت شرایط خاصی و با توجه به نوع شرکت هواپیمایی تا 10 درصد تخفیف دریافت کنند. در ایرلاین های داخلی هیچ گونه تخفیف رسمی برای پروازها وجود ندارد اما در برخی ایام سال ممکن است ایرلاین ها با ایجاد مراکز فروش بلیط در دانشگاه ها و یا اعلام از طریق روایط عمومی دانشگاه، بلیط تخفیف دار برای دانشجویان ارائه دهند.

    اما در صورتی که بلیط هواپیما برای پروازهای خارجی رزرو کنید و یا مبدا و مقصد شما شهرهای خارج از ایران می باشند می توانید از تخفیف برخی ایرلاین ها مانند ترکیش، قطر ایرویز، پگاسوس، لوفتهانزا، امارات ایرلاینز و سایر ایرلاین ها استفاده کنید. بدین منظور باید در سایت های رسمی این شرکت های هواپیمایی ثبت نام کرده و با ورود اطلاعات دانشجویی خود، می توانید در برخی ایام خاص بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف رزرو کنید.

    بلیط هواپیما با تخفیف دانشجویی

    آیا نیروهای مسلح می توانند بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف رزرو کنند؟

    افراد نیروهای مسلح نیز می توانند بلیط هواپیما تخفیف دار رزرو کنند که بدین منظور باید با ارائه مشخصات خود از ایرلاین ساها نسبت به رزرو بلیط 80 درصد تخفیف اقدام کنند. البته میزان تخفیف برای نیروهای مسلح، کمتر بوده و می توانند از تخفیف 50 درصدی استفاده کنند. این افراد می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایند.

    بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف برای معلولین

    ایرلاین ایران ایر علاوه بر جانبازان امکان خرید بلیط هواپیما تخفیف دار را برای معلولین نیز فراهم کرده است. در این طرح معلولین عزیز می توانند با یک نفر همراه از تخفیف 50 درصدی بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی استفاده کنند. البته در این طرح تنها معلولینی که دارای کارت بهزیستی هستند می توانند از تخفیف بلیط هواپیما استفاده کنند. برای خرید بلیط هواپیما تخفیف دار برای معلولین می توان به صورت حضوری و اینترنتی از سایت ایرلاین ایران ایر اقدام کرد. پس از ورود اطلاعات، لینک بلیط تخفیف دار برای شما ارسال می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.