×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جعفر زاده - جعفرزاده (2)

عضور کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه دولت روحانی بسیار مظلوم است گفت:دولت کشور را با خسارت های فراوان تحویل گرفت و حالا مملکت را به جایگاه مناسبی رسانده که شایسته تقدیر است.

به گزارش «بامردم»، غلام علی جعفرزاده ایمن آبادی ساعتی پیش درنشست تخصصی حزب اعتدال و توسعه گیلان که در هتل المپیک رشت برگزار شد گفت: با نگاه کردن به رفتارهای سیاسی حال حاظر جامعه متوجه می شویم اخلاق در کشور از بین رفته است.

وی افزود: در ساال ۹۲ به نقطه ای رسیدیم که یک تک صدایی عمدتا دیکتاتور معابانه در کشور حاکم بود و جامعه احساس میکرد اصلا نقشی در روند تصمیمات ندارد.

وی بیان اینکه  در سال ۹۲ مردم به این نتیجه رسیدند که تندروی و بی اخلاقی را باید کنار بزنند،تصریح کرد:دولت روحانی  ادبیات جدید را وارد جامعه کرد.

جعفرزاده با اشاره به اینکه بزرگ ترین توفیق دولت برجام است اظهار کرد:اگر برجام نبود الان نمی توانستیم نفت بفروشیم و همچنین مشکلات مهمی مانند تهیه دارو داشتیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور افزود: در سال ۸۸ اتفاق بسیار تلخی افتاد که یک جا باید تمام شود و با اجرای منویات رهبری و زیر چتر ولایت ایشان کشور به سمت وفاق ملی حرکت کند.

نماینده رشت با بیان اینکه اگر نتوانیم به سوگندی که یادکرده ایم وفادار باشیم به ملت خیانت کرده ایم اظهارکرد:در مجلسی که نماینده آن نتواند از مردم حمایت کند باید گل گرفته شود.

وی با بیان اینکه برخی از تشنج ها و دعواها نان می خورند تاکید کرد: جوانان اعتدال و توسعه نباید وارد فضای تشنج و تندگویی شوند.

جعفرزاده گفت :اگر وزرای پیشنهادی دولت رای اعتماد نمیگرفتند به وزارت خانه ها خیانت می شد تصریح کرد: چون بودجه شبانه روز در حال تدوین است،عدم حضور وزیر موجب بی بهره ماند وزارت خانه از بودجه می شد.

عضور کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه دولت روحانی بسیار مظلوم است گفت:دولت کشور را با خسارت های فراوان تحویل گرفت و حالا مملکت را به جایگاه مناسبی رسانده که شایسته تقدیر است.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه یقین دارم روحانی سال آینده اکثریت آرا را کسب خواهد کرد اظهار کرد:شخصاَ دوست داشتم احمدی نژاد در رقابت انتخاباتی سال آینده شرکت داشته باشد.


 منبع: ندای گیلان | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.