×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

استقلال - به گواه کارشناسان داوری، استقلال بیشترین ضرر را بابت اشتباهات داوری متحمل شده / افزایش فشار روی داوران، تکراری و نخ‌نما شده - استقلال

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، با وجود گذشت یک هفته از مسابقه تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان، متاسفانه باشگاه رقیب همچنان در حال صدور بیانیه است و به نظر قصد دارد رکورد تعداد صدور بیانیه در کوتاهترین زمان ممکن را بشکند!

به همین دلیل ارائه برخی توضیحات از سوی باشگاه استقلال الزامی است:

۱- به گواه کارشناسان داوری، باشگاه استقلال تا این زمان از فصل بیشترین ضرر را بابت اشتباهات داوری متحمل شده و اگر تصمیمات نادرست برخی داوران، به عنوان مثال فقط آقای عرب براقی در دو دیدار نساجی و مس رفسنجان و نادیده گرفتن پنالتی‌های قطعی استقلال نبود، در حال حاضر و به حق صدرنشین جدول بودیم. با این وجود باشگاه استقلال همواره احترام به ارکان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و به خصوص جامعه داوری را وظیفه خود دانسته و هرگز قصدی برای متشنج کردن فضای فوتبال ندارد زیرا اعتقاد دارد با آرامش و تمرکز روی مسایل فنی است که میتوان به موفقیت رسید.

۲- در دیدار هفته گذشته استقلال و گل گهر و به گواه کارشناسان، خطای صورت گرفته منجر به پنالتی روی رضا میرزایی صد درصد درست بود و مدافع گل گهر با کف کفش، زانو و آرنج به رضا میرزایی ضربه زده و باعث سرنگونی او شد. ضمن این که خطای کاملا مشخص و واضح پنالتی روی ارسلان مطهری از دید داور پنهان ماند تا یک پنالتی دیگر استقلال گم شود.

۳- نکته قابل توجه اینکه باشگاه گل‌گهر در بیانیه ای عجیب، مدعی شده موعود بنیادی‌فر به دلیل عملکرد هفته گذشته خود، این هفته در لیگ برتر قضاوت ندارد! گویا باشگاه گل‌گهر دقت نکرده که بر اساس تصمیم اتخاذ شده، هر هشت داور وسط بازی های هفته گذشته در این هفته قضاوت ندارد و این روالی است که هر از گاهی توسط کمیته و دپارتمان داوری انجام می‌گیرد. به جز بنیادی‌فر، هفت داور دیگر که هفته گذشته سوت زده بودند، این هفته سوت نمی‌زنند و این سیاست مسئولان چینش داوران است و ارتباطی به اشتباهات احتمالی آن‌ها ندارد. نوشتن این گونه بیانیه‌ها آن هم با گمانه زنی‌های غیر واقعی، به منظور افزایش فشار روی داوران، تکراری و نخ‌نما شده و باز هم تاکید می‌کنیم اگر قرار بر سر دادن صدای اعتراض به اشتباهات داوری باشد، فریاد استقلال باید از همه تیم‌ها بلندتر باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.