جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه مبل تخت خواب شوی خود را بشوییم؟
    21 اسفند 1401 - 10:23
    شناسه : 241051
    0

    در این مقاله از قالیشویی همشهری تلاش کردیم درباره نحوه شست و شوی مبلمان تخت خواب شو اطلاعاتی در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم اطلاعاتی که بیان کردیم برای شما مفید واقع شوند.

    پ
    پ

    word image 241051 1 - چگونه مبل تخت خواب شوی خود را بشوییم؟ -

    چگونه مبل تخت خواب شوی خود را بشوییم؟

    امروزه مبلمان جایگاه ویژه‌ای در منازل دارند و وجود آن‌ها به یک نیاز تبدیل شده است. به همین دلیل هم جزو وسایلی هستند که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. همین باعث شده بیشتر آلودگی و گرد وغبار را به خود جذب کنند و زودتر از سایر وسایل دکوراتیو منزل کثیف شوند.

    یکی از انواع مبل‌ها که امروزه بسیاری از افراد به دلیل محدودیت فضای آپارتمانی استفاده از آن را به سایر انواع مبل ترجیح می‌دهند، مبل‌های تخت خواب شو هستند. یکی از مهم‌ترین مزایای این مبل‌ها آن است که می‌توان آن‌ها را به تخت خواب تبدیل کرد.

    شما می‌توانید برای شستن مبل‌های خود از مراکز قالیشویی کمک بگیرید. پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات قالیشویی همشهری استفاده کنید. در این مرکز قالیشویی انواع خدمات مانند فرش شویی، مبل شویی، موکت شویی و غیره انجام می‌شود که می‌توانید بسته به نیازتان هر یک از خدمات را انتخاب کنید.

    word image 241051 2 - چگونه مبل تخت خواب شوی خود را بشوییم؟ -

    همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت آنان به نشانی hamshahriCarpet.com از خدمات سفارش آنلاین این مرکز بهره ببرید. در ادامه مقاله از سایت قالیشویی همشهری نیز قصد داریم روش شستن این نوع از مبل‌ها را برای شما بیان کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

    روش شستن مبل تخت خواب شو

    به طور کلی می‌توانیم بیان کنیم شستن این نوع از مبل‌ها را می‌توانید هم در منزل با روش‌های خانگی انجام دهید و هم می‌توانید برای این کار از خدمات مبل شویی قالیشویی‌ها استفاده کنید.

    پیشنهاد ما این است که مرکز قالیشویی همشهری را برای این کار انتخاب کنید. در این مرکز انواع خدمات مبل شویی، فرش شویی، موکت شویی و غیره انجام می‌شود. همچنین این مرکز با تاسیس شعبه‌های مختلف در سطح شهر تهران، این امکان را برای مردم مناطق مختلف فراهم کرده کرده است که بتوانند از خدمات این قالیشویی استفاده کنند.

    نمونه شعبه‌های این مرکز عبارتند از شعبه قالیشویی تهرانپارس، شعبه قالیشویی لویزان، شعبه قالیشویی فرجام و غیره. حال اگر قصد ندارید از خدمات مراکز قالیشویی استفاده کنید و می‌خواهید روش‌های خانگی را برای شستن مبل‌های خود پیش بگیرید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

    روش شستن مبل‌های تخت خواب شو در منزل

    این نوع از مبل‌ها از آنجایی که کاربرد زیادی دارند، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. همین باعث شده که شاهد تولید آن‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی باشیم. حتی مبل‌های تخت خواب شوی دو نفره و حتی سه نفره هم در بازار مصرف این نوع از مبل‌ها موجود شده است. همین باعث شده این شکل از مبل‌ها وزن بیشتری پیدا کنند و روند شست و شوی آن‌ها کمی دشوارتر شود و اما مراحلی که باید انجام دهید:

    تفکیک قسمت‎‌های مختلف مبل

    تمامی قسمت‌های مبل تخت خواب شو از هم جدا می‌شوند. حال شما برای اینکه بتوانید شستن آن‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، باید تمامی قسمت‌های آن‌ها را از هم تفکیک کنید. حال برای اینکه این کار را بتوانید راحت‌تر انجام دهید، می‌توانید مبل را به یک فضای بزرگ‌تر در منزل منتقل کنید و سپس تمامی قسمت‌ها را از هم جدا کنید.

    گردگیری مبل تخت خواب شو

    بعد از اتمام تفکیک تمامی قسمت‌های مبل، باید عملیات گردگیری را شروع کنید. برای این کار می‌توانید از یک جاروبرقی با قدرت مناسب بهره بگیرید. با استفاده از جاروبرقی تمامی قسمت‌های مبل را جارو کنید. اهمیت جارو کشیدن مبل و گردگیری آن از هرگونه گرد و غباری، زمانی اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند که جنس روکش مبل شما پارچه‌ای باشد، زیرا پارچه پتانسیل بیشتری برای جذب گرد و غبارها دارد. همین باعث می‌شود که گرد و غبارها به مرور زمان به داخل بافت پارچه نفوذ کنند. در این شرایط تمیز کردن آن‌ها دشوارتر خواهد شد.

    word image 241051 3 - چگونه مبل تخت خواب شوی خود را بشوییم؟ -

    لکه گیری برای شستن مبل تخت خواب شو

    بعد از آنکه گرد و غبار را از سطح مبل تمیز کردید باید کار لکه گیری را انجام دهید. اگر لکه‌هایی مانند چربی، غذا، ادرار و جوهر و رنگ را نتوانید به طور کامل از روی سطح مبل پاک کنید، ممکن است بعد از اینکه عملیات شست و شو را آغاز کردید، لکه‌های باقی مانده روی سطح مبل پخش شوند و به ظاهر مبل شما آسیب بزنند.

    نگران نباشید زیرا برای تمیز کردن انواع لکه‌ها، می‌توان روش‌های متفاوت را به کار برد که بتوان از این طریق کاملا لکه مورد نظر را پاک کرد، ولی قبل از استفاده از هرگونه موادی برای تمیز کردن لکه‌ها، مقداری از مواد را روی قسمتی از لکه تست کنید تا آسیبی به مبل وارد نشود.

    آماده سازی محلول و لوازم شست و شو

    بعد از لکه گیری مبل نوبت به آماده سازی محلول‌های شست و شو و لوازم مورد نیاز برای این کار می‌رسد. برای این کار، وسایل و مواد مختلفی وجود دارد که هرکدام ویژگی‌ها و مشخصات ویژه‌ی خود را دارند. مهم‌ترین نکته در انتخاب نوع مواد شوینده، نوع پارچه مبل شما و یا به طور کل جنس مبل شما است. شما باید با توجه به برچسب مبلمان خود بهترین نوع ماده شوینده را انتخاب کنید، اما حتما ماده مورد نظر را روی قسمتی از مبل قبل از شروع کار تست کنید.

    انجام شست و شو و خشک کردن

    بعد از اینکه تمامی مراحل گفته شده را انجام دادید، نوبت آن می‌رسد که فرایند شست و شو را رسما آغاز کنید. باید در این مرحله تمامی قسمت‌های مبل را با دقت با محلول مورد نظری که تهیه کرده‌اید تمیز کنید.

    دقت داشته باشید که بعد از آنکه تمام آلودگی‌ها را از روی سطح مبل پاک کردید، باید مبلمان را در محیطی آزاد قرار دهید و اجازه دهید تا خشک شوند. حواستان باشد که رطوبتی در آن‌ها باقی نماند. بعد از اینکه مبلمان به طور کامل خشک شدند، قطعه‌های جدا شده را به هم وصل کنید.

    جمع بندی

    در این مقاله از قالیشویی همشهری تلاش کردیم درباره نحوه شست و شوی مبلمان تخت خواب شو اطلاعاتی در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم اطلاعاتی که بیان کردیم برای شما مفید واقع شوند.

    منبع

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.