پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تولید کننده دستگاه چسب زن کارتن + گارانتی و تضمین
    21 اسفند 1401 - 12:16
    شناسه : 241085
    0

    اگر میخواهید بدانید برترین تولید کننده ماشین چسب زن کارتن ایران کیست این مقاله را از دست ندهید

    پ
    پ

    images 1678541880 640c84381e2e5 - تولید کننده دستگاه چسب زن کارتن + گارانتی و تضمین -

    دستگاه چسب زن کارتن یکی از مهم ترین انواع دستگاه های بسته بندی می باشد که مرحله نهایی بسته بندی محصول را انجام می دهد. پس از قرار دادن محصول در بسته، دستگاه چسب می تواند قسمت های بالایی و پایینی کارتن را با توجه به نوع آن بچسباند. دستگاه چسب زن کارتن در کارگاه های تولیدی با ظرفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد زیرا پس از استفاده از آن راندمان کار بسیار افزایش می یابد. امکان نصب جت پرینتر و کارتن شمار بر روی هر نوع دستگاه چسب زن کارتن وجود دارد.

    دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک

    دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک دارای تسمه نقاله است که پس از قرار دادن کارتن روی آن، لبه های کارتن را تا می کند و می چسباند. برخی از انواع دستگاه چسب زن کارتن، زیر و روی کارتن را همزمان می چسبانند.

    دستگاه چسب زن کارتن دستی

    برای مغازه ها و کارگاه های کوچک استفاده می شود. نوار چسب دستی مقوایی دستگاه کوچکی است که حاوی انواع نوار چسب کاغذی و شیشه ای است و به صورت دستی کشیده شده و به محصول مورد نظر می چسبد.

    قیمت دستگاه چسب زن کارتن

    با توجه به اینکه این دستگاه در مدل های مختلف ساخته می شود، نسخه دستی این دستگاه کمترین قیمت و کارایی را نسبت به مدل های دیگر دارد. موارد زیادی در قیمت دستگاه مهر و موم کارتن تاثیر می گذارد، مانند اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن، کیفیت قطعات و قسمت مختلف دستگاه، شرکت یا سازنده دستگاه، وارداتی بودن یا تولید داخلی بودن دستگاه چسب زن کارتن از عوامل مهم و تاثیرگذار قیمت دستگاه هستند.

    images 1678542301 640c85dd0d0c3 - تولید کننده دستگاه چسب زن کارتن + گارانتی و تضمین -

    خرید دستگاه چسب زن کارتن

    دستگاه چسب زن کارتن یکی از مهم ترین انواع دستگاه های بسته بندی می باشد که آخرین مرحله بسته بندی محصولات را انجام می دهد. پس از قرار دادن محصول در بسته، دستگاه چسب می تواند قسمت های بالایی و پایینی کارتن را با توجه به نوع آن بچسباند.

    دستگاه چسب زن کارتن در کارگاه های تولیدی با ظرفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد زیرا پس از استفاده از آن راندمان کار بسیار افزایش می یابد. در انتخاب دستگاه چسب زن کارتن حتما به جنس و کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه و شرکت سازنده آن توجه کنید، حتماً خرید خود را از یک شرکت یا سازنده معتبر و با سابقه در این زمینه انجام داده اید. و اینکه تمامی قطعات و قسمت های مختلف دستگاه با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده باشند تا بتوان مدت زمان بیشتری از دستگاه استفاده کرد. با خرید دستگاهی باکیفیت، هزینه تعمیر یا تعویض دستگاه در دراز مدت کاهش می یابد.

    برای مشاهده قیمت و اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه چسب زن کارتن روی لینک زیر کلیک کنید

    https://topmachineco.com/product-category/packing/carton-gluing-machine/

    گروه فنی تاپ ماشین

    مجموعه تاپ ماشین با سالها تجربه در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی مورد استفاده در کارخانه های مواد غذایی به کمک مهندسان و کارشناسان با تجربه در این زمینه توانایی تولید کارآمد ترین دستگاه ها را با کیفیت بسیار بالا داشته و سعی بر هرچه بهتر کردن خدمات خود دارد.

    در این مجموعه انواع دستگاه های قالب زن فلافل، دستگاه چسب زن کارتن ، سرخکن صنعتی،  ردیف کن بطری ، میکسر و چرخ گوشت صنعتی، نوار نقاله و میز ترافیک گردان  با ظرفیت های مختلف تولید می شود که پاسخگوی هرگونه نیاز کارخانه ها هستند.

    تمامی دستگاه های تولید شده در این مجموعه و قطعات مورد استفاده در انها در بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده اند و دارای دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی و سرویس های دوره ای و همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر می باشند.

    علاوه بر این می توانید به کمک مشاوره های رایگان پیش از خرید در این مجموعه دستگاه هایی مناسب با ظرفیت تولید کارخانه خود خریداری کرده و باعث افزایش سرعت تولید و کیفیت محصولات تولیدی شده و در پی آن سود اوری و بهره وری بیشتری برای کارخانه داشته باشید.

    تفاوت تاپ ماشین در تولید دستگاه چسب زن کارتن

    • بهره‌مندی از دانش فنی و توان اجرایی تکنسین‌های مجرب
    • استفاده از ورق استیل ۳۰۴، ۳۰۶ و ورق آهنی ST14، ST37، ST52
    • تجهیز دستگاه‌ها با الکتروموتور موتوژن و گیربکس چینی، ترکیه‌ای و ایتالیایی
    • طراحی و تولید دستگاه‌ها در سایز، توان و عملکرد مختلف طبق سفارش مشتری
    • نصب، راه‌اندازی و آموزش اپراتوری در سراسر کشور توسط نیروهای باتجربه
    • عرضه محصولات تولیدی با ۱ سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط

    ویژگی های ماشین آلات ساخت تاپ ماشین

    • استحکام کافی برای هدایت مقوا و چسب
    • استحکام استاتیکی و دینامیکی در هنگام بارگیری
    • تنظیم آسان ابعاد برای بسته بندی های مختلف
    • مقاومت در برابر خوردگی، زنگ زدگی و فرسایش ناشی از برخورد قطعات
    • دستورالعمل روشن برای تعمیر و نگهداری دوره ای دستگاه ها در هر شیفت کاری

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.