شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یکی از شیرین‌ترین روزهای تحقق دموکراسی در دنیا، روز جمهوری اسلامی ایران است
    12 فروردین 1395 - 11:56
    شناسه : 2411
    1

     نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شیرین‌ترین روزهای تحقق دموکراسی در دنیا بعد از انقلابی که در ایران رخ داد، روز جمهوری اسلامی است. با مردم : غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس، در آستانه سالروز برگزاری رفراندوم جمهوری اسلامی در فروردین ۵۸ اظهار کرد: بسیاری از دشمنان […]

    پ
    پ

    635771345868695406

     نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شیرین‌ترین روزهای تحقق دموکراسی در دنیا بعد از انقلابی که در ایران رخ داد، روز جمهوری اسلامی است.

    با مردم : غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس، در آستانه سالروز برگزاری رفراندوم جمهوری اسلامی در فروردین ۵۸ اظهار کرد: بسیاری از دشمنان فکر می‌کردند که جمهوری اسلامی ایران، نظر یک قشر خاص است و همه مردم ایران با این انقلاب موافق نیستند.

    وی افزود: گروهی سعی می‌کردند با برجسب‌هایی مانند اغتشاش‌گر و شورشی دست به اقداماتی بزنند، دار و دسته وابسته رژیم شاه هم از این اوضاع آشفته بهره می‌برد.

    این نماینده مجلس تصریح کرد: من که در آن زمان بودم می‌دیدم با استفاده از اوضاع آن روزها، تبلیغات سوئی علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گرفت و در انظار عمومی وانمود می‌کردند که این نظام همگانی نیست‌ بلکه گروهی مذهبیون تندرو هستند، که امور را به دست گرفته‌اند.

    جعفرزاده اضافه کرد: امام(ره) در آن وضع تدبیر کردند و رفراندوم را برگزار کردند تا این توطئه را خنثی کنند. غربی‌ها ادعای چنین چیزی را داشتند ولی به آن عمل نمی‌کردند؛ ولی امام(ره) در همان زمان ظهور و بروز انقلاب، این موضوع را عملیاتی کردند.

    وی گفت: امام(ره) مشخص کردند که مردم ایران شاه را نمی‌خواهند و جمهوری اسلامی را می‌خواهند. ای کاش مدعیان دموکراسی نیز این‌گونه رفتار می‌کردند.

    این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم شورای اسلامی، در پاسخ به این سؤال که « با توجه به به برگزاری رفراندون در فاصله کمی از پیروزی انقلاب و نامشخص بودن بسیاری از جریان‌ها، به نظر شما چطور امام چنین ریسکی کردند؟»، ادامه داد: امام(ره) از ابتدا خودشان را معرفی کردند و گفتند به همه آن چیزهایی که شعار می‌دهیم عمل می‌کنیم. روی همین حساب هم رفراندوم را برگزار کردند و آن افتخار در کارنامه انقلاب اسلامی ثبت شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.