×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سیاوش خداپرست سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیاهکل - سیاوش خداپرست سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیاهکل شد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیاهکل

با حضور رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان در دانشگاه آزاد واحد سیاهکل؛ از تلاش محمد پاشایی در سرپرستی دانشگاه آزاد سیاهکل تقدیر شد و دکترسیاوش خداپرست به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیاهکل منصوب شد.

سیاوش خداپرست دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت و برنامه ریزی ورزشی بوده و ۱۴ سال عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد می باشد و از سوابق وی می توان به معاونت آموزشی دانشگاه آزاد سیاهکل به مدت ۲ سال ، مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد واحد لاهیجان به مدت دو سال، رئیس شورای ورزش دانشگاه ازاد اسلامی استان گیلان به مدت ۵ سال ، ۱۱ سال رئیس اداره تربیت بدنی واحد لاهیجان را نامبرده، وی همچنینعضو هیات مدیره انجمن علمی مدیریت ورزشی کشور، دییس انجمن علمی مدیریت ورزشی استان گیلان، دبیر کمیته همگانی فدراسیون کاراته، رئیس هیئت کاراته و ژیمناستیک شهرستان لاهیجان و مسئولیت کمیته آموزشی و پژوهش هیئت کاراته استان گیلان را برعهده دارد.

گفتنی است خداپرست دوسال پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد استان گیلان و ۴ سال پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد واحد لاهیجان انتخاب شده است و بیش از ۲۷ جلد کتاب ترجمه و تألیف دارد و حدود ۱۰۰ مقاله علمی و پژوهشی و ISI و نیز بیش از ۱۰۰ مقاله در همایش های ملی و بین المللی در کارنامه دارد.

محمد پاشایی رئیس سابق دانشگاه آزاد سیاهکل هم در حاشیه این مراسم گفت دانشگاه آزاد سیاهکل امسال با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سود دهی به عنوان برترین واحد دانشگاه آزاد استان گیلان انتخاب شده است.

دانشگاه آزاد واحد سیاهکل از سال ۸۶ در سیاهکل آغاز به کار کرده و هم اکنون ۱۰۴۸ دانشجو در ۱۵ رشته فعال در حوزه علوم انسانی و فنی در مقطع کاردانی و کارشناسی را داراست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.