جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی محبوب ترین برندهای تولید کننده مته و ابزار تراش
    21 اسفند 1401 - 15:21
    شناسه : 241124
    0

    ابزارآلات تراشکاری، نقش مهمی را در صنعت کار و برش ایفا میکنند و انواع مختلفی دارند، درحال حاضر برند های مختلف داخلی و خارجی در بازار این دسته از محصولات را ارائه میدهند. برخی از این ابزارالات با کیفیت میباشند، و در مقابل ابزارتراش هایی هم هستند که کیفیت و کارایی مطلوبی ندارند و خرید نا اگاهانه این ابزارالات بی کیفیت سبب هدر رفتن هزینه های شما میگردد.

    پ
    پ

    نکات مهم برای خرید مته و ابزار برش

    ابزارآلات تراشکاری، نقش مهمی را در صنعت کار و برش ایفا میکنند و انواع مختلفی دارند، درحال حاضر برند های مختلف داخلی و خارجی در بازار این دسته از محصولات را ارائه میدهند. برخی از این ابزارالات با کیفیت میباشند، و در مقابل ابزارتراش هایی هم هستند که کیفیت و کارایی مطلوبی ندارند و خرید نا اگاهانه این ابزارالات بی کیفیت سبب هدر رفتن هزینه های شما میگردد.

    باتوجه به اینکه ابزار تراش محصولاتی مصرفی هستند، یعنی عمر مفید دارند و ممکن است پس از سپری شدن مدتی کارایی خود را نداشته باشند، پس بهتر است قبل از خرید با انواع برند ابزار تراش آشنا شوید، تا بتوانید از بین برندها، بهترین و باکیفیت ترین محصولات تراشکاری را انتخاب نمایید.

    برای مشاوره خرید اینترنتی انواع ابزار تراش و برش باید به این نکته توجه داشت که امروزه این محصولات در مدل های مختلف موجود می باشند و به همین دلیل خرید ابزار مناسب برای انجام عملیات تراشکاری و برش لازم است که بتواند خواسته شما را مطابق با نیازهای شما به بهترین شکل برآورده کند.

    نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که ابزارهای برش و تراش با قیمت های مختلف در بازار موجود است و باید بودجه خود را ارزیابی کنید و ابزاری متناسب با بودجه خود خریداری کنید. پیشنهاد ما این است که برای خرید یک دستگاه حرفه ای و با کیفیت به سراغ برندهای معروف و مورد اعتماد فعال در این زمینه بروید و محصول مورد نظر را از بین شرکت های مطرح خریداری کنید.

    انواع برندهای مختلف برای ابزار تراش و مته در بازار موجود میباشند که در ادامه با چندی از بهترین برندهای ابزار تراش و مته ها آشنا میشویم.

    Untitled design - معرفی محبوب ترین برندهای تولید کننده مته و ابزار تراش - ابزار

    لیست بهترین برند مته

    1.ولف-wolf

    2.دیوالت

    3.اروین

    4.هیلتی

    5.بلک اند دکر

    ولف – wolf

    برند WOLF با هدف تضمین کیفیت و ارائه کالای مرغوب، انواع مته، انواع گردبرها، انواع سرپیچ گوشتی ها و انواع مته های چکشی و… را تولید و به بازار عرضه می نماید. نمایندگی رسمی این برند مطرح در ایران، وب سایت ابزار باما https://abzar-bama.ir میباشد، که این فروشگاه در بازار بزرگ حسن آباد قرار دارد. هدف اصلی گروه صنعتی برند ولف ارائه بهترین کیفیت موجود ابزارآلات برشی و تراشکاری به مردم است.

    بهترین راه برای راه اندازی یک کسب و کار موفق الگو قرار دادن شرکت ها، برندها و کسب و کارهای موفق در سطح جهانی می باشد. برند wolf نمونه ای از یک برند موفق داخلی می باشد که راز موفقیت آن، تمرکز بر به روز بودن، متنوع و با کیفیت بودن محصولات، به کار گیری بهترین استعدادها و متخصصان، مدیریتی بسیار یکپارچه و اصولی است.

    Untitled design 4 800x800 1 - معرفی محبوب ترین برندهای تولید کننده مته و ابزار تراش - ابزار

    دیوالت

    DeWalt یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین شرکت های ابزارآلات است که از سال 1923 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت توسط Raymond DeWalt، مخترع اره بازویی، تاسیس شد. این شرکت آمریکایی در سال 1960 توسط بلک اند دکر خریداری شد. در سال 90-1989 شرکت بلک اند دکر تولید اره های بازویی را متوقف کرد و به یک برند متخصص در تولید ابزار تبدیل شد. امروزه محصولات DeWalt شامل صدها ابزار شارژی و برقی از جمله انواع مختلف اره، لیزر، سنباده و… است. شرکت DeWalt همچنین به ساخت ماشین‌های چمن‌زنی، رادیو و فن‌های مخصوص پرداخته است. این شرکت علاوه بر تولید این ابزارآلات، اقدام به تولید لوازم جانبی از جمله انواع مته، پایه اره، جعبه ابزار، کیف ابزار و بسیاری ابزار دیگر کرده است.

    Untitled design 5 800x800 1 - معرفی محبوب ترین برندهای تولید کننده مته و ابزار تراش - ابزار

    اروین

    ابزار صنعتی اروین تولید کننده و توزیع کننده ابزار دستی و لوازم جانبی ابزار برقی در ایالات متحده است. این برند زیر مجموعه شرکت استانلی بلک دکر است. شهرت این برند عمدتا به دلیل تولید انبر قفل دار می باشد. علاوه بر این انبر، این شرکت به تولید گیره ها، مته ها، استخراج کننده های پیچ و مهره، تیغه های اره، آچار لوله و سایر ابزارها میپردازد. اروین در سال 1885 در مارتینسویل، اوهایو به عنوان یک شرکت تولید مته توسط چارلز اروین، تاسیس شد.

    هیلتی

    شرکت هیلتی یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های ابزار تخریب قابل شارژ در جهان است که توسط مارتین هیلتی در لیختن اشتاین تاسیس شد. این شرکت که در سال 1941 از یک ماشین‌فروشی کوچک با پنج کارمند به شرکتی تبدیل شده است که در سال 2009 بیش از 21000 نفر در 120 کشور جهان زیر مجموعه این شرکت مشغول به کار بودند. تقریباً از ابتدا، رشد و جهانی شدن هیلتی به سمت ترکیبی از نوآوری و کیفیت هدایت شده است. اولین نقطه عطف مهم این شرکت به اوایل دهه 1950 باز می گردد، زمانی که مارتین هیلتی یک ابزار میخ کوبی ایمن به نام DX را اختراع کرد. از آنجایی که این ابزار باید توسط محافظ کاران صنعت ساخت و ساز پذیرفته می‌شد، هیلتی مجبور بود از نیروی فروش مستقیمی استفاده کند که بتواند به طور مستمر این جایگاه را جا انداخته و آنرا ارتقا دهد. بخشی از تولید های هیلتی نیز در کاوفرینگ آلمان انجام می شود، این کارخانه انواع مته دریل را تولید می کند. کارخانه هیلتی مجارستان که در سال 1998 تاسیس شد، مسئولیت تولید مته و تیغه اره را بر عهده دارد.

    Untitled design 7 800x800 1 - معرفی محبوب ترین برندهای تولید کننده مته و ابزار تراش - ابزار

    بلک اند دکر

    بلک اند دکر با 109 سال تجربه ، بزرگترین تولید کننده ابزار صنعتی در جهان است. زمانی که دانکن بلک و آلونزو دکر کسب و کار خود را در سال 1910 با تنها 1200 دلار سرمایه آغاز کردند، هیچ کس فکر نمی کرد که مغازه کوچک آنها روزی به یک غول اقتصادی و تولید کننده شماره یک لوازم خانگی و محصولات الکتریکی صنعتی در جهان تبدیل شود. امروزه شرکت بلک اند دکر ابزارهای مختلفی مانند ابزار ساختمانی، ابزار برقی، ابزار دستی، لوازم جانبی، لوازم خانگی، قفل و اتصالات، شیرآلات، اتصال، مته الماسی و… را تولید می کند.

    Untitled design 8 800x800 1 - معرفی محبوب ترین برندهای تولید کننده مته و ابزار تراش - ابزار

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.