×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سال تحویل - خداحافظی با احسان علیخانی، رضا رشیدپور و علی ضیا /7 مجری سال تحویل تلویزیون مشخص شدند - سال تحویل

به گزارش «یاورمردم» به نقل از ایرنا، اقبال واحدی، المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی، مجید یحیایی، سیدبشیر حسینی، حامد سلطانی و مصطفی امامی هفت مجری هستند که ویژه برنامه‌های سال تحویل شبکه‌های یک، دو، سه و پنج را اجرا می‌کنند.

مجری محبوب اخراجی در آستانه بازگشت به تلویزیون

شبکه‌های تلویزیونی در ساعات و دقایق قبل و بعد از سال تحویل بیشترین میزان مخاطب را تجربه می‌کنند. در ایام نوروز بینندگان تلویزیونی به واسطه فراغتی که دارند همراهی بیشتری با جعبه جادو دارند و این همراهی در لحظات سال تحویل به اوج خود می‌رسد. امسال هنوز اسامی کامل مجری‌های سال تحویل به صورت رسمی اعلام نشده است. ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که ترکیب مجری‌ها نسبت به سال‌های اخیر تفاوت‌های زیادی داشته است.

معمولا برنامه‌های سال تحویل به صورت زنده روانه آنتن می‌شوند. ولی امسال امکان دارد برخی شبکه‌ها به صورت ضبطی برنامه داشته باشند.

روز گذشته، شنبه ۲۰ اسفند قرار بود نشست خبری محسن برمهانی، معاون سیما با موضوع اعلام سریال‌ها و ویژه‌برنامه‌های تلویزیون در ایام نوروز و رمضان برگزار شود که این نشست لغو شد. عدم برگزاری این نشست نشان می‌دهد که ترکیب مجریان ممکن است تا روز آخر دچار تغییر و تحول شود.

اقبال واحدی در شبکه یک

اقبال واحدی مجری پیشکسوت تلویزیون در سن ۶۷ سالگی بر روی صندلی اجرای برنامه سال تحویل شبکه یک می‌نشیند. « صبح بخیر ایران» اولین برنامه او در تلویزیون بود که سال ۱۳۷۳ روانه آنتن شبکه یک شد. او امسال اجرای ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک را هم بر عهده داشت.

پیش تر برخی منابع از مهران رجبی به عنوان مجری شبکه یک یاد کرده بودند.

علی ضیا چهره ثابت برنامه سال تحویل شبکه یک در چند سال اخیر بوده است.

تنها مجری زن امسال در شبکه دو

شبکه دو تنها شبکه ای است که برای اجرای سال تحویل از یک مجری زن بهره می برد. المیرا شریفی مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی ترکیب مجریان این شبکه هستند.

المیرا شریفی مقدم بعد از ۲۲ سال گویندگی خبر تصمیم گرفته برای مدتی فضاهای دیگر مثل اجرا را تجربه کند. او امسال برنامه «صبحانه ایرانی» را برای شبکه دو اجرا کرد و همین همکاری باعث شد که در فهرست مجریان سال تحویل این شبکه قرار بگیرد.

شریفی مقدم در فضای مجازی یک چهره فعال است و نسبت به اتفاقات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی روز واکنش نشان می‌دهد و به همین خاطر طرفداران بسیاری دارد.

وحید رونقی دیگر مجری این شبکه متولد ۱۳۶۳ در تهران و فارغ التحصیل رشته سینما در مقطع کارشناسی می باشد. او داماد ابراهیم حاتمی کیای کارگردان است.

او پیش تر اجرای برنامه زنده صبحگاهی شبکه تهران با نام «یه روز تازه» را بر عهده داشت و صداپیشگی انیمیشن را نیز انجام می داد.

مجید یحیایی نیز در برنامه «صبحانه ایرانی» با المیرا شریفی مقدم همکاری داشته است.

او بیشتر برنامه‌های ورزشی را اجرا می‌کند و اجرای «مردم نگار» و «تهران ورزشی» را در کارنامه دارد.

در سال‌های گذشته افرادی مثل داریوش فرضیایی(عموپورنگ)، محمد سلوکی، نجمه جودکی و ژیلا صادقی اجرای برنامه های سال تحویل این شبکه را بر عهده داشته‌اند.

سید بشیر حسینی و حامد سلطانی روی آنتن شبکه سه

شبکه سه از زوج سیدبشیر حسینی و حامد سلطانی برای اجرای برنامه سال تحویل بهره می‌برد. هر دو نفر امسال در شبکه سه حسابی پرکار بوده اند.

حامد سلطانی که با اجرای مسابقه «میدون» مطرح شد، طی یکی دوسال اخیر اجرای برنامه‌های «سلام صبح بخیر»، «حسینیه معلی» و «اعجوبه‌ها» را برعهده داشته است. او در حال حاضر فصل جدید مسابقه اعجوبه‌ها را روی آنتن دارد.

سید بشیر حسینی برای نخستین بار به عنوان داور در مسابقه استعداد یابی «عصر جدید» حاضر شد. او در فصل سوم این مسابقه جای خود را به مجید اسماعیلی داد. حسینی در سال ۱۴۰۱ به عنوان مجری اولین تجربه خود را در این عرصه با اجرای برنامه «رویانیوم» پشت سرگذاشت. این برنامه همچنان از شبکه سوم در حال پخش است.

رضا رشیدپور و احسان علیخانی در چند سال گذشته در ساعات تحویل سال روی آنتن شبکه سه آفتابی شده‌اند.

مصطفی امامی در شبکه پنج

شبکه پنج تنها شبکه‌ای است که به ترکیب سال گذشته‌اش دست نزده است. مصطفی امامی سال گذشته ویژه برنامه سال تحویل شبکه پنج را اجرا کرد و امسال هم قرار است مجری این شبکه باشد.

وی با اجرای برنامه های «کاکتوس» در سایت آپارات و «تی‌وی پلاس» دیده شد و به شهرت رسید.

تفاوت امامی امسال و پارسال این است که او از وضعیت مجردی خارج شده و ازدواج کرده است. لحظه جاری شدن عقد مصطفی امامی و همسرش در جوار حرم امام حسین(ع) عید فطر امسال به صورت زنده از تلویزیون پخش شد.

ویژه‌برنامه شبکه ۵ از شنبه ۲۷ اسفند آغاز می‌شود و به مدت سه شب ادامه خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.