پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجرای پارتیشن اداری در تهران در شرکت آبستره
    22 دی 1401 - 14:55
    شناسه : 241313
    0

    با استفاده از پارتیشن ها می توانید استفاده از فضا را بهبود ببخشید. به عنوان مثال، مناطق بزرگ را بر اساس کاربری آنها به مناطق تقسیم می کند. قبلا بین دفتر و تجارت جدا شده بود

    پ
    پ

    قبل از توضیح در مورد اجرای پارتیشن اداری لازم به توضیح است که پارتیشن به معنای تقسیم و جدایی است.

    با استفاده از پارتیشن ها می توانید استفاده از فضا را بهبود ببخشید. به عنوان مثال، مناطق بزرگ را بر اساس کاربری آنها به مناطق تقسیم می کند. قبلا بین دفتر و تجارت جدا شده بود

    با توجه به اینکه امروزه یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین سبک‌های معماری، طراحی پلان باز و یکپارچه است، جداکننده‌های اتاق با تفکیک فضا به کار و چیزهای زیبا محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

    ویژگی‌های یک پارتیشن خوب چیست؟

    • مقاومت کافی در برابر آتش، گرما، رطوبت، موریانه، قارچ و غیره داشته باشد.
    • نصب آن به طور ساده و اقتصادی انجام شود و با نوع سازه تناسب داشته باشد.
    • از مواد عایق، سبک، همگن، بادوام و مناسب با محل مورد استفاده، ساخته شده باشد.
    • پارتیشن باید دارای سطح مقطعی نازک باشد، تا از حداکثر سطح کف بتوان استفاده کرد.
    • استقامت کافی برای تحمل بار تاسیسات بهداشتی، الکتریکی و سایر اتصالات را داشته باشد.
    • پارتیشن‌ باید بتواند حریم خصوصی را به خوبی ایجاد کند. یعنی صدا و تصویر، بسته به کاربری و نیاز، نباید منتقل شود.
    • نصب پارتیشن باید به گونه‌ای طراحی و اجرا شود، که توزیع نور و صدا به هم نریزد. خصوصا فضاهایی که قرار است از هم نور بگیرند و یا حتی با یک وسیله گرمایشی و سرمایشی خنک و گرم شوند.

    مزایای پارتیشن‌ بندی چیست ؟

    • تفکیک و تقسیم فضا
    • نظم‌دهی و سازمان‌دهی
    • زیبایی و جلوگیری از یکنواختی
    • ایجاد محرمیت و یا مانعی برای دید
    • به صرفه‌‌تر بودن نسبت به دیوار و سادگی نصب
    • قابلیت چند منظوره بودن و کاربرد متفاوت از یک فضای بزرگ

    نصب پارتیشن اداری

    پارتیشن اداری یکی از اصلی ترین المان ها در چیدمان فضای اداری و تقسیم بندی فضا است. مهندسین و طراحان شرکت الو پارتیشن با بررسی نیازهای موجود در صنعت دکوراسیون اداری و با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز، پارتیشن هایی برای پاسخ گویی به این نیازها طراحی نموده اند. نصب پارتیشن اداری الو پارتیشن با تکیه بر سیستم مدولار خود برای انواع فضاها قابلیت اجرا و پیاده سازی دارند. برای دریافت خدماتنصب پارتیشن اداری در کرج و تهران با ما تماس بگیرید.

    نصب پارتیشن دوجداره

    پارتیشن های دوجداره ی شرکت آبستره از دو جداره ام دی اف ۱۶ میلیمتری درجه یک ساخته شده است که با نوار پی وی سی دور تا دور تمام پنل های بیرونی عایق شده تا علاوه بر زیبایی جداره ها پس از برش مانع از هرگونه لب پریدگی و همچنین در صورت برخورد آب با پارتیشن به صورت عایق نفوذ آب عمل کند. تمامی پنل های پارتیشن پس از نصب قابلیت باز شدن را دارند. بنا به خواست کارفرما در زمان که احتیاج به جابجایی پارتیشن ها باشد میتوان به راحتی و در کمترین بازه زمانی و کمترین هزینه و بدون هیچگونه آسیب به پارتیشن ها کار جابجای و نصب مجدد را انجام داد.

    نصب پارتیشن خانگی

    انتخاب یک پارتیشن خانگی مدرن با طراحی روز دنیا می تواند نقش بسیار مهمی در نمای داخلی منزل شما داشته باشد.

    امروزه استفاده از پارتیشن خانگی رواج بسیاری یافته است.

    از پارتیشن خانگی برای جداسازی فضاهای سالن غذا خوری، تخت خواب، آشپزخانه، اتاق پذیرایی و سایر فضاهای یکپارچه که نیاز به جداسازی دارند استفاده می شود.

    انتخاب یک پارتیشن خانگی مدرن با طراحی روز دنیا می تواند نقش بسیار مهمی در نمای داخلی منزل شما داشته باشد.

    نصب پارتیشن MDF

    پارتیشن ام دی اف به پارتیشنی گفته می شود که هم دیواره پرکننده و هم فریم یا سازه دور پارتیشن از جنس ام دی اف ساخته شده باشد.

    مونتاژ و دمونتاژ راحت پارتیشن اداری بسیار مهم میباشد به هم این دلیل باید در انتخاب پارتیشن ام دی اف بسیار دقت نمود.

    پارتیشن اداری تمام چوب یا تمام ام دی اف به پارتیشن هایی گفته می شود که در ساختار آنها ستون ها و بطور کلی فریم و سازه پارتیشن هم از ام دی اف ساخته می شود این نوع پارتیشن بسته به توانایی طراح و مجری پارتیشن ام دی اف می توانند زیبایی، پایداری و کارایی متفاوتی داشته باشند.

    پارتیشن ام دی اف به لحاظ ساختاری بسیار مقاوم بوده و از طول عمر بالایی و ماندگاری نیز برخوردار است. در پارتیشن های ام دی اف، شیشه و پرده به راحتی قابل تعویض می باشد.

    پارتیشن های ام دی اف با توجه به ابعاد ام دی اف حداکثر تا ارتفاع ۳۶۰ سانتی متر قابل اجرا می باشد و در تمام ارتفاع های کوتاه، نیمه بلند و تا سقف تولید می گردد.

    شرکت آبستره

    گروهی از مهندسین عمران، معماری و طراحی صنعتی در سال ۱۳۸۳ با بهره گیری از تجربیات کاری سال های گذشته خود که با انجام پروژه های متعدد داخلی و بین المللی صورت پذیرفته بود اقدام به ثبت حقوقی شرکت آبستره به منظور ارائه پکیج کامل خدمات در ۲ حوزه : ۱- طراحی و تولید محصول (مبلمان اداری) و ۲- معماری داخلی (طراحی داخلی، دکوراسیون، عملیات بازسازی و …) نمودند.

    حالا به گذشت قریب به ۱۴ سال از آن زمان ،تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت و اعتماد روزافزون شما مشتریان گرامی به شرکت آبستره، تعداد پروژه های موفق انجام شده توسط این شرکت در دو بخش مذکور به بیش از ۱۰۰ عنوان پروژه رسیده است.

    منبع

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.