چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41251 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2366×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لحظه به لحظه پیگیر دانش آموزان حادثه دیده لنگرودی در استان همدان هستیم | خانواده ها نگران نباشند
    12 آذر 1395 - 18:55
    شناسه : 24133
    0

    لاهوتی گفت: علی رغم سخت بودن حادثه خوشبختانه سرنشینان اتوبوس دچار جراحت سطحی شده اند و به دنبال این هستیم که غیر از چند نفری که جراحت آنها عمیق است بقیه دانش آموزان برای ادامه روند درمان به گیلان منتقل شوند. به گزارش «بامردم»، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در واکنش […]

    پ
    پ

    لاهوتی نماینده لنگرود (1)

    لاهوتی گفت: علی رغم سخت بودن حادثه خوشبختانه سرنشینان اتوبوس دچار جراحت سطحی شده اند و به دنبال این هستیم که غیر از چند نفری که جراحت آنها عمیق است بقیه دانش آموزان برای ادامه روند درمان به گیلان منتقل شوند.

    به گزارش «بامردم»، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در واکنش به واژگونی اتوبوس کاروان راهیان نور لنگرود در همدان در گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: علی رغم سخت و بزرگ بودن حادثه خوشبختانه سرنشینان اتوبوس دچار جراحت سطحی شده اند.
    رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: کاروان راهیان نور لنگرود در حال برگشت به گیلان بودند که در تقاطع ورودی همدان اتوبوس واژگون شده و از ۴۲ سرنشین ۲۴ نفر زخمی می شوند که جراحت یک نفر عمیقتر است و بقیه جراحت سطحی است.
    لاهوتی به تماس خود با وزیر آموزش و پرورش در همین زمینه اشاره کرد و گفت: معاون وزیر مسئول پیگیری قضیه شده و از سوی دیگر با دانشگاه علوم پزشکی همدان و مسئول بیمارستان بعث این شهر که مجروحین به آنجا منتقل شده اند برقرار شده است.
    وی افزود: علی رغم سخت بودن حادثه خوشبختانه سرنشینان اتوبوس دچار جراحت سطحی شده اند و به دنبال این هستیم که غیر از چند نفری که جراحت آنها عمیق است بقیه دانش آموزان برای ادامه روند درمان به گیلان منتقل شوند.
    نماینده مردم لنگرود در پایان اظهار کرد: تیمی از مدیران گیلان نیز برای بررسی وضعیت دانش آموزان راهی همدان شده و از خانواده دانش آموزان نیز می خواهیم که نگران فرزندانشان نباشند و مسئولان پیگیر موضوع هستند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.