×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به طبع برای انتخاب راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت از طریق خرید ملک باید به هزینه‌‌های مرتبط با این امر توجه کنیم. به واقع هرچه میزان هزینه مدنظر جهت خرید خانه و کسب اقامت پایین‌تر باشد، طبیعتاً کشور مربوطه گزینه مناسبی برای شما به شمار می‌آید. بر این اساس باید به کشورهای ترکیه، یونان و پرتغال اشاره کنیم.

کشور یونان این امکان را برای کلیه مهاجران خارجی فراهم کرده است که با پرداخت مبلغی برابر با دویست و پنجاه هزار یورو نسبت به کسب اقامت این کشور اقدام کنند. این رقم برای کسب اقامت یک کشور اروپایی با استفاده از این روش واقعاً یک رقم فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

کشور دیگری که از آن به عنوان راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت به وسیله خرید ملک یاد می‌شود، کشور پرتغال است. حداقل هزینه مربوط به خرید ملک جهت کسب اقامت این کشور نیز تفاوت چندان زیادی با حداقل تعیین شده در کشور یونان ندارد. در واقع می‌توانید با پرداخت حدوداً دویست و هشتاد هزار یورو و خرید یک ملک، اقامت پرتغال را به دست بیاورید.

و اما کشور ترکیه! کشور محبوب ایرانیان برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک. جالب است بدانید حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه در سال ۲۰۲۳ به پول ایران حدود ۲ میلیارد تومان می باشد. و نکته حائز اهمیت اینکه شما با با خرید ملک در ترکیه به ارزش حداقل ۴۰۰.۰۰۰ دلار می‌توانید پاسپورت و شهروندی ترکیه را ظرف مدت ۳ تا ۵ ماه دریافت کنید.

images 1678836751 6411040f11ec2 - راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت - پاسپورت

بهترین کشور در اروپا برای کسب اقامت خود حمایتی

اگر به دنبال راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت خود حمایتی هستید، کشور‌هایی همچون یونان، ایتالیا و حتی فرانسه گزینه‌های بسیار خوبی برای شما خواهند بود. حال شاید بپرسید که این نوع اقامت دقیقاً چه شرایط خاصی دارد؟

در واقع با اقامت خودحمایتی شما با استفاده از تحصیل و یا کسب جاب آفر نسبت به کسب اقامت کشور مدنظر اقدام نمی‌کنید و فقط باید نشان دهید که توانایی پرداخت هزینه‌های شخصی خود را در دراز مدت خواهید داشت. این موضوع همان تمکن مالی محسوب می‌شود. میزان تمکن مالی برای کسب اقامت بدین روش متفاوت است و به همین دلیل نمی‌توان یک رقم خاص را در این رابطه اعلام کرد.

شما عزیزان باید به این امر توجه داشته باشید که با استفاده از این روش مهاجرتی به هیچ وجه نمی‌توانید پس از کسب اقامت خود به انجام امور شغلی در کشور مقصد بپردازید. به طور کلی اجازه کار کردن برای شرکت‌ها و یا موسسات خصوصی وجود ندارد و اقامت مدنظر تنها به دلیل برخورداری شما از دارایی‌های کلان اعطا می‌شود.

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که موجب شده است تا بسیاری از افراد ثروتمند به سراغ این نوع کسب اقامت بروند، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان محسوب می‌شود. در واقع شما می‌توانید حتی بدون ارائه مدرک زبان نیز نسبت به دریافت اقامت کشور مدنظر خود اقدام کنید علاوه بر موارد فوق، می‌توان سوئیس را نیز یک گزینه مناسب در لیست بررسی راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت خود حمایتی قرار داد.

images 1678836347 6411027b744af - راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت - پاسپورت

بررسی راحت‌ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت به وسیله ثبت استارت آپ

شرکت‌های موسوم به استارت‌آپ نقش بسیار مهمی را در اقتصاد کشورهای اروپایی ایفا می‌کنند و به همین دلیل بسیاری از این کشورها شرایط مناسبی را برای مهاجرت افراد علاقه‌مند در این زمینه فراهم کرده‌‌اند. به طور کلی باید گفت که راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت به روش ثبت استارت‌ آپ کشورهای انگلستان و پرتغال محسوب می‌‌شوند.

جالب است بدانید که در کشور انگلستان می‌توان با ایجاد یک شرکت استارت‌ آپ که ارزش کل دارایی‌های آن به پنجاه هزار دلار می‌رسد، به راحتی اقامت این کشور را دریافت کرد؛ البته شرکتی که ثبت می‌کنید باید حتماً از لحاظ اقتصادی یک ارزش مالی بالا را برای اقتصاد کل انگلستان به همراه بیاورد. شرکت‌های استارت آپ مربوط به تکنولوژی هوش مصنوعی یک گزینه عالی در حال حاضر محسوب می‌شوند.

حداقل سرمایه‌گذاری برای ایجاد استارت‌ آپ در کشور پرتغال و دریافت اقامت این کشور بدین روش کمی از کشور انگلستان بالاتر است. شما برای دریافت اقامت این کشور باید چیزی برابر با یکصد و هفتاد هزار یورو سرمایه‌گذاری کنید. با توجه به موارد فوق می‌توان گفت که راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت بدین وسیله در ابتدا کشور انگلستان و سپس کشور پرتغال است. قاعدتاً دلیل این امر به کم‌تر بودن حداقل هزینه سرمایه‌گذاری در کشور انگلستان برمی‌گردد.

راحت‌ترین کشور اروپایی برای کسب اقامت با ازدواج

بعضی از کاربران به دنبال پیدا کردن راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت به وسیله ازدواج هستند. برای راهنمایی این کاربران باید بگوییم که از بین تمامی کشورهای اروپایی، کشور آلمان و کشور فنلاند روند راحت‌تری را در این زمینه پیش گرفته‌اند. حال شاید بپرسید که منظور از راحت‌تر بودن این روند چه چیزی است؟

در کشور آلمان و فنلاند شما مدت زمان بسیار کم‌تری را به منظور طی کردن موارد حقوقی مربوط به این امر طی خواهید کرد و در نتیجه می‌توانید خیلی سریع اقامت خود را بدین وسیله دریافت کنید. این در حالی است که به عنوان مثال برای کسب اقامت به وسیله ازدواج در کشورهایی همچون لهستان و یا ایسلند باید هفت خان رستم را طی کنید!

کشورهای آلمان و فنلاند حتی از نظر برگزاری مصاحبه مربوط به ارائه اقامت به وسیله ازدواج نیز سخت‌گیری چندانی برای شما به وجود نمی‌آورند و تنها با پاسخ به چند پرسش کوتاه می‌توانید وجود سابقه زندگی با پارتنر یا شریک زندگی خود را به آفیسر مربوطه اثبات کنید. علاوه بر این، کشور انگلستان را نیز می‌توان جزو لیست راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت از طریق ازدواج قرار داد؛‌ زیرا شباهت‌های مربوط به ارائه اقامت با استفاده از این روش در این کشور نیز تفاوت چندانی با آلمان و فنلاند ندارد.

ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.