×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

خدمات چاپ امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک محسوب شده و آنها از این طریق سعی به معرفی هر چه بهتر خود در بازار دارند. شناخت هرچه بهتر این حوزه باعث می شود تا شما بتوانید با استفاده هرچه بهتر از این خدمات، فروش خود را در بازار افزایش دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع خدمات چاپ آشنا شویم.

نقش چاپ در بازاریابی

برای شروع این موضوع بهتر است به آماری قابل توجه اشاره کنیم. طبق تحقیقات صورت گرفته بیش از ۵۰% مردم، تبلیغات چاپی را قابل اطمینان‌تر از تبلیغات آنلاین می‌دانند. شاید همین جمله کافی باشد تا به نقش مهم این صنعت در بازاریابی پی ببریم. امروزه این صنعت پیشرفت قابل توجه داشته است و اگر به دنبال گسترش بازار برای محصولات خود هستید نیاز است که از چاپ برای معرفی هرچه بیشتر کسب و کار خود استفاده کنید.

انواع خدمات چاپ

امروزه صنعت چاپ می تواند طیف گسترده ای از خدمات را به شما ارائه دهد. از جمله این خدمات می توان به چاپ IML ،چاپ هیبریدی، چاپ جعبه، بسته بندی بابست، چاپ کاتالوگ، چاپ آفست و دیجیتال اشاره کرد، در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی هرچه بهتر خدمات معرفی شده بپردازیم.

چاپ مجله

چاپ مجله را می توان از تخصصی ترین انواع چاپ دانست. این روش نیازمند کاغذ و جوهر بسیار باکیفیت می باشد. چاپ مجله خود انواع مختلفی دارد که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم داشت:

  • گراور
  • چاپ صفحه
  • لترپرس
  • فلکسو

images 1678869092 641182645c59d - با خدمات چاپ اندیشه برتر بهتر دیده شوید، بیشتر بفروشید - چاپ

چاپ و بسته بندی IML

چاپ IML (آی ام ال) را می توان نوعی فناوری انقلابی در صنعت چاپ دانست. با استفاده از این روش شما می توانید تصاویر دلخواه خود را به سرعت روی محصولات خود چاپ کنید. به دلیل سرعت بسیار بالا در چاپ و همچنین هزینه پایین تر نسبت به سایر خدمات، IML در دنیای تجارت بسیار محبوب شده است.

چاپ هیبریدی

هدف اصلی چاپ هیبریدی پایین آوردن هزینه چاپ می باشد. برخلاف چاپ دیجیتال که هدف آن تمرکز بر کیفیت می باشد اما با استفاده از این روش شما می توانید هزینه چاپ را پایین آورده و کیفیتی مناسب را دریافت کنید. چاپ هیبریدی امروزه یکی از محبوب ترین روش های چاپ محسوب می شود.

چاپ جعبه

چاپ جعبه فرایندی است که در آن طرح مورد نظر شما بر روی جعبه چاپ می شود. طرح مورد نظر شما می تواند شامل لوگو، آثار هنری و سایر طرح های دیگر باشد. برای انجام این خدمات چاپ جعبه شما می توانید از چاپ آفست یا دیجیتال استفاده کنید. از چاپ جعبه برای فست فود، پیتزا، دستمال کاغذی و غیره استفاده می‌شود.

images 1678869230 641182ee463ab - با خدمات چاپ اندیشه برتر بهتر دیده شوید، بیشتر بفروشید - چاپ

بسته بندی بابست

بابست (Bobst) یک روش بسته بندی اتوماتیک است. در این روش از یک سیستم رباتیک تمام اتوماتیک برای قراردادن اقلام در بسته بندی استفاده می شود. شما می توانید از این روش برای بسته بندی سفارشی استفاده کنید. از مزایای این روش می توان به افزایش سرعت در بسته بندی و صرفه جویی در هزینه اشاره کرد.

چاپ کاتالوگ

یکی از مهم ترین روش ها برای معرفی کسب و کار چاپ کاتالوگ می باشد. برای چاپ کاتالوگ با کیفیت نیاز به استفاده از دستگاه با کیفیت، جوهر و کاغذ مناسب می باشد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که در این روش شما نیاز به سفارشی سازی بسیار زیاد آن خواهید داشت. استفاده مناسب از این روش باعث می شود تا کسب و کار شما بهتر در بازار معرفی شود.

چاپ افست

چاپ افست را شاید بتوان امروزه یکی از پرکاربردترین روش های چاپ در بازار دانست. از این روش معمولا برای چاپ با تیراژ های بالا استفاده می شود. از جمله کاربردهای این روش از  چاپ می توان به چاپ مجله تبلیغاتی، روزنامه، اسناد و چاپ روی بسته بندی اشاره کرد. این روش به دو نوع شیت اختصاصی و خصوصی تقسیم بندی می شود. لازم به ذکر است کیفیت چاپ در روش اول بسیار بالاتر می باشد.

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال یکی از جدیدترین متدهای چاپ در بازار می باشد. استفاده از این روش در مقابل چاپ سنتی از سرعت بیشتری برخوردار بوده و کاغذ نیازمند آماده سازی نمی باشد. نکته ای که لازم است در مورد چاپ دیجیتال اشاره کنیم این است که این روش سرعت کمتری نسبت به سایر روش ها داشته و تنها به صورت سفارشی برای مشتریان قابل ارائه می باشد.

جمع بندی

همانگونه که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، امروزه بسیاری از مردم تبلیغات چاپی را قابل اطمینان تر از روش تبلیغات آنلاین می دانند. به همین دلیل نیاز است تا شما شناخت مناسبی از برترین چاپخانه های موجود داشته باشید. امروزه در کشور ما برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که از جمله آن ها می توان به چاپ آقا، چاپ اندیشه برتر و ایران کهن اشاره کرد.

روش های گفته شده در قسمت بالا، برترین و متداول ترین روش های چاپ می باشد. امیدواریم که این مقاله به رشد کسب و کار شما کمک کرده باشد.images 1678869066 6411824a51198 - با خدمات چاپ اندیشه برتر بهتر دیده شوید، بیشتر بفروشید - چاپ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.