پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۹ تا از بهترین شهربازی های سرپوشیده جهان را بشناسید
    27 اسفند 1401 - 1:48
    شناسه : 242142
    0

    در این مقاله توسط تیم تحریریه وب داران در خصوص ۹ تا از بهترین شهربازی سرپوشیده در سراسر جهان برای شما نوشته شده است.

    پ
    پ

    ۹ تا از بهترین شهربازی های سرپوشیده جهان را بشناسید.

    در این مقاله توسط تیم تحریریه وب داران در خصوص ۹ تا از بهترین شهربازی سرپوشیده در سراسر جهان برای شما نوشته شده است.

    word image 242142 1 - 9 تا از بهترین شهربازی های سرپوشیده جهان را بشناسید -

    طراحی شهربازی سرپوشیده یکی از مهمترین موارد در موفقیت یک شهربازی سرپوشیده محسوب می شود.

    ۱.گلکسی لند، ادمونتون کانادا

    گلکسی لند بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده روی کره زمین است که دارای ۲۷ وسیله اکشن و هیجان‌انگیز برای همه سنین است.

    ۲.سنساپولیس، آلمان

    شهربازی سرپوشیده Sensapolis که در یک فرودگاه قدیمی در Sindelfingen واقع شده است، مکانی ایده آل برای تفریح خانواده محسوب می شود. این پارک دارای طیف گسترده ای از فعالیت های مناسب برای همه سنین است (از جمله بازدیدکنندگان جوان کمتر از ۵ سال).

    جهت خرید وسایل شهربازی می توانید با شهربازی سازان پارس با شماره ۰۹۱۲۴۰۱۵۱۰۶ تماس حاصل نمایید.

    ۳.جویپولیس، توکیو

    شهربازی سرپوشیده جوی‌پولیس با مجموعه‌ای از ۲۲ جاذبه که در سه طبقه قرار گرفته است، برای همه سنین هیجان‌انگیز است. این جاذبه‌ها عبارتند از ترن هوایی، تورهای شبیه‌سازی شده در رودخانه و جنگل، و ترکیبی جالب از سواری‌های دیگر و نمایشگاه‌های سرگرم‌کننده از جمله اولین کنسرت کوستر جهان.

    برخی از جاذبه‌ها فقط به زبان ژاپنی ارائه شده‌اند، اما راهنمای چاپی به زبان انگلیسی موجود است. سواری ها همه به صورت جداگانه قیمت گذاری شده اند و در صورت انتخاب در شب (یا اواخر شب) قیمت ورودی کاهش می یابد.

    همچنین انواع مختلفی از بلیط های ترکیبی وجود دارد که هزینه ها را کاهش می دهد و اگر در روز تولد خود از آن بازدید کنید، به صورت رایگان وارد آن می شوید.

    ۴.لوته ورلد، سئول

    Lotte World مطمئناً بزرگترین پارک تفریحی سرپوشیده در آسیا (احتمالاً بزرگترین در جهان) است، جایی که افراد در هر سنی می توانند بدون توجه به آب و هوا ساعت ها به تفریح ​​بپردازند. Lotte World دیزنی‌لند را به آسیا می‌آورد، در آن می‌توانید از بسیاری از ترن هوایی‌ها و سواری‌های دیگر لذت ببرید، یک موزه مردمی نوآورانه، یک پیست بزرگ روی یخ، و جزیره جادویی، که منطقه‌ای در فضای باز اطراف دریاچه Seokchonhosu است (این بخشی از پارک ممکن است تحت تأثیر آب و هوای بد قرار گیرد).

    ۵.دنیای فراری، دبی

    فراری ورلد معروف ابوظبی یکی از جاذبه های امارات متحده عربی است که حتما باید همه علاقه مندان به موتور و کسانی که عاشق یک شهربازی عالی هستند،از آن دیدن کنند.

    word image 242142 2 - 9 تا از بهترین شهربازی های سرپوشیده جهان را بشناسید -

    این پارک منحصر به فرد با تم فراری است و به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد که در گالری خارق‌العاده فراری قدم بزنند، که از مدل‌های کمیاب فراری گلچین شده است.

    ۶.دنیای ماجراجویی IMG، دبی

    IMG Worlds of Adventure که تمام هیجانات دیزنی لند را به امارات متحده عربی می آورد، یکی از بزرگترین پارک های سرپوشیده در جهان است که منطقه خیره کننده ای معادل ۲۸ زمین فوتبال را پوشش می دهد.

    ۷.گنبد ماجراجویی، لاس وگاس

    Adventure Dome در Circus Circus Hotel که به بازدیدکنندگان بیش از ۵ هکتار سرگرمی و بازی در فضای داخلی ارائه می دهد، یکی از محبوب ترین جاذبه های لاس وگاس برای خانواده ها است.

    word image 242142 3 - 9 تا از بهترین شهربازی های سرپوشیده جهان را بشناسید -

    در گنبد، طیف گسترده‌ای از سواری‌ها، از جمله ترن هوایی کانیون بلستر و ال لوکو، کشتی‌های دزدان دریایی ، و اینورتر مخوف را پیدا خواهید کرد.

    همچنین انواع سواری برای بازدیدکنندگان جوان‌تر وجود دارد، از جمله اتوبوس BC، چرخ فلک سیرک، قورباغه هاپر و ماینر مایک.

    علاوه بر این، بازی‌های لیزری، بازی‌های آرکید، اجرای رایگان دلقک‌ها و موارد دیگر را خواهید یافت. اگر قصد دارید چندین سواری با قیمت جداگانه داشته باشید، متوجه می شوید که کارت سواری تمام روز مقرون به صرفه ترین گزینه است.

    ۸. جهان نیکلودئون

    Nickelodeon Universe که در مرکز خرید آمریکا در بلومینگتون، مینه‌سوتا واقع شده است، نوید ساعت‌ها سرگرمی عالی را بدون توجه به آب و هوا می‌دهد.

    شهربازی بزرگ سرپوشیده در ۷ هکتار در مرکز مرکز خرید گسترده شده است و به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا با شخصیت های تلویزیونی مورد علاقه خود (مانند باب اسفنجی، دورا و لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان) رو در رو ملاقات کنند و لحظات زندگی خود را سپری کنند. در ۲۷ سواری هیجان انگیز. چند مورد برجسته عبارتند از Avatar Airbender، Brain Surge، و برخورد دهنده اتمی جیمی نوترون، در حالی که خانواده ها به سمت Crazy Cars، Big Rigs و Barnyard Hayride جذب می شوند.

    ۹.پارتنون در کوه المپوس، ویسکانسین

    پارتنون در کوه المپوس یک پارک تفریحی سرپوشیده با تم یونانی در پارک آبی کوه المپوس و تفریحگاه تم پارک است.

    در پارک آبی سرپوشیده مدوسا، بازدیدکنندگان می‌توانند از سرسره‌های آبی، بازی‌های آرکید و انواع سواری‌های داخلی در زمانی که هوای بد فعالیت‌های بیرونی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، لذت ببرند. پارک آبی سرپوشیده دارای چندین سرسره آبی، شناور لوله‌ای با تم مایاها، و دو گرداب/ وان آب گرم بزرگ است. پارک سرپوشیده پارتنون چندین سواری را ارائه می دهد که عمدتاً برای خانواده هایی با فرزندان کوچکتر مناسب است. نوجوانان از سالن بولینگ، دوره های ماجراجویی و بازی های تفریحی لذت خواهند برد، و وقتی آب و هوا بهتر شود، همه می توانند در ترن هوایی هیجان انگیز در فضای باز سرگرم شوند.

    word image 242142 4 - 9 تا از بهترین شهربازی های سرپوشیده جهان را بشناسید -

    برای راه اندازی شهربازی سرپوشیده می توانید با شهربازی سازان پارس با شماره ۰۹۱۲۴۰۱۵۱۰۶ تماس حاصل نمایید.

     

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.