×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

images 1679091308 6414e66ce013e - معرفی تولیدی فلاسک رضا ( فلاسک رجال ) - تولیدی فلاسک

تولیدی فلاسک سلطان رضا

جشنواره فروش ویژه ی عید تا عید _ فلاسک رضا ( فلاسک رجال )

از عید نوروز تا عید سعید فطر

تخفیف ویژه برای فروشندگان عمده و نمایندگی های فروش پلاسکو در سراسر نقاط ایران

کارخانه فلاسک رضا سابقه ای به درازای بیش از نیم قرن در تولید لوازم آشپزخانه از جمله فلاسک چای با بهترین کیفیت و کارایی طولانی را داشته است. فلاسک سلطان رضا اولین و موفق ترین محصول این کارخانه بوده که به واسطه کیفیت بالا در تولید توانسته سهم بیش از ۶۰ درصد بازار را از آن خود کند.

این کارخانه پس از کسب موفقیت های فراوان در تولید فلاسک سلطان رضا اقدام  به پایه گذاری و تولید محصولات جدید خود تحت عنوان برند رجال نموده است و همواره در طول این سال ها با توجه به شعار رضایتمندی مشتری با تولید محصولات مرغوب با بهترین مواد اولیه و قیمت مناسب نه تنها توانسته در بازارهای داخلی بدرخشد بلکه در عرصه بازار های خارجی نیز موفق بوده است.

 

فلاسک رضا با تولید انواع فلاسک های سلطان رضا، فلاسک رجال،فلاسک های نشکن و کلمن توانسته است گستردگی محصولات خود را زیاد کند تا مشتری با انتخاب های بیشتری بتواند نیاز خود را برطرف سازد

در سایت فلاسک رضا انواع فلاسک های سلطان رضا،فلاسک رجال،فلاسک های نشکن و کلمن با توضیحات کامل قرار داده شده است . همچنین علاوه بر فلاسک ، لوازم جانبی فلاسک نیز موجود می باشد و در حال حاظر خرید بصورت عمده امکان پذیر می باشد و ارسال سفارش به تمام نقاط ایران انجام می شود .

فلاسک ظرفی است  که مایعات یا گازها را گرم یا سرد نگه می‌دارد. یک فلاسک خلاء کاربردی، یک بطری شیشه‌ای، فلزی یا پلاستیکی با دیواره‌های میان‌تهی است که فضای باریک میان دیواره‌های درونی و بیرونی از هوا خالی شده‌است.

استفاده از خلاء مانع از انتقال گرما از طریق رسانایی یا همرفت می‌شود. گرمادهی تابشی را نیز می‌توان با بهره از روکش‌های بازتابنده (مانند نقره‌پوش کردن) در رویه‌ها به حداقل رساند.

محتویات فلاسک با دیواره درونی به تعادل گرمایی می‌رسند؛ دیواره که نازک است و ظرفیت گرمایی پایینی دارد، گرمای زیادی را با محتویات مبادله نخواهد کرد، هرچند بر دمای محتویات کمی اثر می‌گذارد. در دمایی که فلاسک‌های خلاء استفاده می‌شوند (معمولاً پایین‌تر از دمای جوش آب) و با کاربرد پوشش‌های بازتابنده، انتقال فروسرخ (تابشی) کمی انجام می‌شود.

فلاسک های تولید شده دو جداره هستند که دارای مخزن شیشه ای سفید و قابل تعویض می باشد . این شیشه ها با تکنولوژی ساخت ژاپن می باشند و  نگهداری مایعات گرم و سرد را فراهم می کند . از دیگر ویژگی های فلاسک تولید شده به نگهداشت دمای مناسب برای مایعات گرم برای حداقل ۸ ساعت را داراست و اب بندی مناسب درب و ۱۰۰ درصد حفاظت شده در خصوصی نشتی اب است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.