×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

جزیی از خانواده بزرگ بهداشت و درمان‌اند - رسانه‌ها جزیی از خانواده بزرگ بهداشت و درمان‌اند / راه‌اندازی بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی جنرال در رشت - پزشکی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، صبح امروز – یکشنبه ۲۸ اسفند ماه، دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان در شرایط سخت کرونایی، اظهار کرد: کادر درمان در سخت‌ترین شرایط جامعه در میدان خدمات‌رسانی به مردم حضور داشتند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران، اصحاب رسانه و جراید به‌عنوان افسران میدان جهاد تبیین در جنگ ترکیبی، گفت: اصحاب رسانه جزیی از خانواده بزرگ بهداشت و درمان هستند و دوشادوش نظام سلامت در راستای برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت تلاش می‌کنند.

وی افزود: در ایامی که جهان، کشور و استان با ویروس کرونا درگیر شده و همه ابعاد زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده بود، کادر درمان و زحمت‌کشان حوزه سلامت همانند دوران دفاع مقدس ایثارگونه برای نجات جان بیماران و سلامت آحاد جامعه تلاش کردند.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان 2 - رسانه‌ها جزیی از خانواده بزرگ بهداشت و درمان‌اند / راه‌اندازی بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی جنرال در رشت - پزشکی گیلان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی جنرال در رشت، گفت: گیلان تنها استانی بوده که از بیمارستان جنرال محروم بوده که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در سال آینده فرآیند عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

دکتر آشوبی به تشریح اقدامات در حوزه جوانی جمعیت پرداخت و افزود: علاوه بر ارائه خدمات در راستای بهداشت باروری و همچنین حمایت از مادران نابارور، جشنواره چند قلوها در همین راستا در اردیبهشت‌ماه سال آینده در گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خانه بهداشت مبدأ و محور ارتباط‌گیری مردم با نظام سلامت است، گفت: برای پوشش و یکپارچه‌سازی نظام سلامت و همچنین پیگیری بیماری‌های واگیر و غیر واگیر در گیلان، از طریق خانه بهداشت عضوگیری صورت می‌گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان اقدامات رسانه‌ای را یکی از مؤلفه‌های اصلی کنترل بیماری‌ها عنوان کرد و ادامه داد: رسانه‌ها و خبرنگاران با تولید آثار خبری و رسانه‌ای و پیام‌های هشدار دهنده، آموزشی و انگیزشی نقش بسزایی در کنترل ویروس منحوس داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

دکتر آشوبی با بیان اینکه حمایت از مادران باردار و نابارور مورد تأکید دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، تصریح کرد: قبل از انقلاب ۱۵۴۰ تخت بستری در گیلان وجود داشت که این رقم در حال حاضر به ۳۹۰۰ تخت فعال در استان افزایش پیداکرده است.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان 3 - رسانه‌ها جزیی از خانواده بزرگ بهداشت و درمان‌اند / راه‌اندازی بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی جنرال در رشت - پزشکی گیلان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه استان ظرفیت خوبی در توریسم سلامت دارد، اضافه کرد: می‌توان با توسعه خدمات درمانی در مراکز آموزشی درمانی و همچنین بخش خصوصی از ظرفیت توریسم سلامت و ارزآوری در کشور بیشتر بهره برد.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان بیش از ۳۰ شهید و جان‌باخته درراه خدمات‌رسانی به بیماران کرونا تقدیم کرده است، ادامه داد: بر همین اساس یادواره شهدای سلامت گیلان در سال آینده برگزار می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان 1 - رسانه‌ها جزیی از خانواده بزرگ بهداشت و درمان‌اند / راه‌اندازی بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی جنرال در رشت - پزشکی گیلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.