×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

اسلحه‌هایی که در بازی کالاف دیوتی وجود دارد، هیجان بازی کردن را افزایش می‌دهند، بخصوص این‌که در فصل دوم این بازی جذاب، چند نوع اسلحهٔ فوق‌العاده نیز اضافه شده‌است. بهترین اسلحه در کلاف دیوتی موبایل بنابه سبک بازی گیمر متفاوت است و نمی‌توان از یک نوع اسلحه به‎‌عنوان بهترین و کشنده‌ترین اسلحه نام برد. حال اگر در حال حاضر قصد شروع بازی فصل دوم بازی کالاف را دارید، توصیه می‌کنیم حتماً این مقاله را مطالعه کنید، چراکه قصد داریم به چندین نوع اسلحه مناسب برای نبرد کالاف به شما عزیزان معرفی کنیم.

images 1678645658 640e199a6364c - بهترین اسلحه های کالاف دیوتی موبایل در فصل دوم -

بطور کلی داشتن اسلحه قدرتمند یکی از بخش های مهم این بازی است که در صورت داشتن میتوانید خیلی راحت تر مراحل رو سپری کنید، برای داشتن این اسلحه ها شما میبایست حتما سی پی کالاف داشته باشید که بتونید راحت خریداری کنید.

معرفی اسلحه Krig 6

ممکن است اطلاع نداشته باشید، اما اسلحهٔ کریگ 6 در فصل نهم بازی کالاف به مجموعه‌های اسلحه اضافه شده‌است، اما آن چیزی که این اسلحه را محبوب کرده‌است، همه‌کاره بودن آن است. درواقع درست مانند اسلحه‌های Kilo و M13، به‌کارگیری از گریگ 6 فوق‌العاده ساده بوده و لذت بازی با آن دوچندان است. البته تنها نقطه ضعف این اسلحه، نداشتن دید کافی برای فواصل دور است که احتمالاً دشمنان را از دست می‌دهید که درنتیجه به یک نقطه قرمز برای تسلط به دشمن در این اسلحه نیاز خواهید داشت. البته زمان و دقت پخش گلولهٔ این تفنگ عالی است.

معرفی اسلحه EM2

این اسلحه در فصل 11 به اسلحه‌خانهٔ کالاف اضافه شد، اما به‌دلیل عملکرد فوق‌العاده آهستهٔ این تفنگ، کالاف تصمیم به تغییرات اساسی در آن گرفت که درنهایت اسلحهٔ EM2 را به بهترین اسلحه در کلاف دیوتی موبایل فصل دوم تبدیل کرد. از مزیت‌های این تفنگ، نابود کردن دشمنان است، به طوری که به نظر می‌رسد این اسلحه به‌تازگی معرفی شده‌است.

معرفی اسلحه SKS

اگر در بازی کالاف به هدشات دشمنان علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم از این اسلحه استفاده کنید. مهارت کشتن با اسلحه SKS که یک اسلحه برای کشتن بلافاصله پس از شلیک است، فوق‌العاده هیجان‌انگیز خواهد بود. توصیه می‌کنیم اگر قصد برنده شدن در هر نبرد در بازی کالاف دارید، کافی است بر روی استفاده از این اسلحه کاملاً تسلط پیدا کنید. ضمناً اسلحه SKS از راحت‌ترین و بهترین اسلحه‌هایی است که کارکرد ساده‌ای دارد و حتی گیمرهای آماتور نیز به شرط مسلط بودن، می‌توانند از آن استفاده کنند.

images 1678646265 640e1bf98576a - بهترین اسلحه های کالاف دیوتی موبایل در فصل دوم -

معرفی اسلحه CBR4

این اسلحه ازجمله بهترین اسلحه در کلاف دیوتی موبایل است که با وجود ری‌لود آهسته، برای مسافت‌های میانی و بلند، فوق‎‌العاده است و عملکرد خوبی دارد. توصیه می‌کنیم این اسلحه که مجدداً در لیست بهترین‌های کالاف قرار داده شده‎‌است را حتماً امتحان کنید، چرا که به تنهایی می‌تواند دشمنان مختلفی را از دور بازی خارج کند. ضمناً اسلحه CBR4 هیچ شباهتی به تفنگ SMG ندارد و برتری‌های محسوسی این اسلحه را در رتبه بهتری قرار داده است.

معرفی اسلحه SVD/XPR

مسلط شدن به این اسلحه اگرچه کمی زمان‌بر است، اما می‌توانید حتی در سخت‌ترین شرایط از این تفنگ استفاده کنید. تک‌تیراندازها با این دو اسلحه، فوق‌العاده قدرتمند شده و اهداف نهایی را به بهترین شکل ممکن نابود می‌کنند. حتی اگر در این زمینه نیمه‌حرفه‌ای هستید، بازهم می‌توانید از این اسلحه که در قالب بهترین اسلحه در کلاف دیوتی موبایل معرفی شده‌است بهره‌مند شوید. به‌طورکلی اسلحه SVD/XPR جزو قدرتمندترین تفنگ‌های کالاف دیوتی فصل 2 معرفی شده‌است.

معرفی اسلحه Maddox

این اسلحه کاربردهای مختلفی دارد که گیمر می‌تواند به دلخواه از هرکدام استفاده کند. درواقع ممکن است به یک اسلحهٔ مناسب با شلیک آهسته نیاز داشته باشید که اسلحهٔ مدوکس این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ضمناً برای این‌که بتوانید سرعت تیراندازی را بیشتر کنید، دست‌تان باز خواهد بود. ضمناً در بررسی‌ها متوجه شده‌ایم که با ایجاد یک نقطه قرمز در اسلجه، تیراندازی بهتری خواهید داشت.

images 1678646365 640e1c5d9a1c2 - بهترین اسلحه های کالاف دیوتی موبایل در فصل دوم -

معرفی اسلحه Switchblade

این تفنگ از بهترین اسلحه در کلاف دیوتی موبایل است که تسلط‌تان به هدف را بهتر کرده و درنتیجه شلیک را نیز هدفمند می‌کند. اگر به یک درگیری جذاب در بازی کالاف علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم حتماً این اسلحه را امتحان کنید. به‌طورکلی اسلحه Switchblade یک تفنگ SMG عالی است که در میان دیگر اسلحه‌های بازی کالاف، دارای قدرت بیشتری است.

معرفی اسلحه KN44

این اسلحه در فصل‌های مختلف کالاف دیوتی نیز استفاده می‌شده‌است اما در حال حاضر بیشتر گیمرها از این سلاح بهره می‌برند. گفتنی است که اسلحه KN44 به ویژگی‌های اسلحهٔ کریگ 6 نزدیک است حتی در برخی موارد، از این اسلحه نیز بهتر است. البته تنها مشکل این اسلحه، پس زدن آن به‌صورت افقی است. به‌طورکلی به شما اطمینان می‌دهیم که این اسلحه فوق‌العاده قوی است و اصلاً به همین دلیل است که به‌عنوان بهترین اسلحه در کلاف دیوتی موبایل انتخاب شده‌است.

معرفی اسلحه Man O’ War

به این اسلحه ویژگی‌های بهتری اضافه شده‌است که برای مثال می‌توان به کاهش زمان بلند کردن اسلحه اشاره کرد. در فصل‌های گذشته کالاف، اسلحه Man O’ War ازجمله بهترین‌ها در این زمینه بوده‌است که با آپدیت‌های انجام‌شده، روح‌وروان گیمر را بهم می‌ریزد. توصیه می‌کنیم برای لمس جذابیت بیشتر بازی کالاف، حتماً از این تفنگ استفاده کنید.

معرفی R9-O

از بهترین شاتگان‌های بازی محبوب کالاف است که برای موقعیت‌های تاریک بهترین انتخاب برای از بین بردن دشمنان است. این تفنگ برد و پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد و مسافت‌های طولانی را نیز پوشش می‌دهد. به‌طورکلی اسلحه R9-O از بهترین اسلحه در کلاف دیوتی موبایل به حساب می‌آید که حتماً باید به‌وسیلهٔ گیمرهای کالاف امتحان شود.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با انواع بهترین اسلحه در کلاف دیوتی موبایل آشنا کنیم تا در زمان انجام بازی، بتوانید بهترین تصمیم را برای استفاده از اسلحه دلخواه اتخاذ کنید. به‌طورکلی اسلحه‌هایی که عنوان کردیم از قدرتمندترین سلاح‌های فصل دوم کالاف 2023 است که به دلخواه می‌توانید از هرکدام که راحت‌تر هستید، استفاده کنید. همچنین پرواضح است که همهٔ اسلحه‌های عنوان‌شده، مورد استفادهٔ همهٔ گیمرها نیست و کاربران باید براساس سبک باز‌ی‌ای که دارند، از بهترین اسلحه‌های معرفی‌شده استفاده کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.