×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

images 1679252818 64175d52b7244 - تماشای مجموعه مهمونی ۲ در فیلیمو -

ایرج طهماسب که پیام‌آور شادی و عید نوروز برای کودکان و حتی بزرگسالان است در بهار 1402 با پخش برنامه مهمونی از فیلیمو بار دیگر خاطرات خوب سال‌های کمی دور را برای مخاطبانش زنده می‌کند.

مجموعه مهمونی 2 در فصل دوم خود با پخش اختصاصی از فیلیمو بزرگترین پلتفرم شبکه نمایش خانگی بار دیگر مخاطبان را سر ذوق آورده است.

ایرج طهماسب با ترکیب جدیدی از عروسک‌های دوست‌داشتنی در نمایش خانگی غوغایی به پا کرده است که باعث شده است بچه و پشه و مگسی و قیمه و شاباش و دی جی و کته و روح به محبوب‌ترین عروسک‌های حال حاضر ایرانی‌ها بدل شوند. همانطور که در گذشته طهماسب با کلاه قرمزی و پسرخاله و پسرعمه زا و فامیل دور و دیبی توانستند یک دهه همراه با مردم زندگی کنند و هر سال عید خاطرات زیبایی را برای مخاطب رقم بزنند.

images 1679252818 64175d52d89e5 - تماشای مجموعه مهمونی ۲ در فیلیمو -

مجموعه مهمونی یک برنامه گفت‌وگو محور با داستان‌های کوتاه و بامزه است که روایت و شخصیت‌های هر کدام از عروسک‌های حاضر در آن می‌تواند دل هر بیننده‌ای را ببرد. در فصل دوم برنامه مهمونی شاهد حضور پررنگ شخصیت‌هایی همچون پشه و بچه هستیم و صداپیشگان مطرحی در این پروژه در کنار ایرج طهماسب مشغول صداسازی برای عروسک‌های محبوب این روزهای نمایش خانگی هستند. عروسک‌های جدیدی هم در این فصل جدید مهمونی رونمایی می‌شوند.

آقای طهماسب که به یک خانه جدید نقل مکان کرده است با عروسک‌های جدید در این خانه زندگی می‌کند. این خانه در مجاورت یک تالار عروسی است و هر شب صدای مراسم عروسی در خانه آقای طهماسب شنیده می‌شود.

پخش مجموعه عروسکی مهمونی همانند سال گذشته از نمایش خانگی است و با انبوهی از مهمان‌ها و اتفاق‌های جالب قرار است از روز یک فروردین ۱۴۰۲ از فیلیمو منتشر شود. در ایام نوروز، هفته‌ای دوبار منتظر مهمونی و ماجراهایش باشید و بعد از نوروز، پنجشنبه‌ها مهمونی ۲ را در فیلیمو تماشا کنید.

در نمایش عروسکی مهمونی ۲ که با حال و هوای نوروز و بهار ۱۴۰۲ پخش می‌شود عروسک‌های ثابت سری اول حضور دارند. از بچه با صدای هوتن شکیبا گرفته تا پشه با صدای کاظم سیاحی و دیگر عروسک‌های این مجموعه. البته قرار است چند عروسک جدید هم به این مجموعه اضافه شود که فعلا محرمانه است!

ستاره فصل اول برنامه مهمونی بدون شک بچه بود. پسرک دستفروش خردسالی که جلوی تالار عروسی گل می‌فروشد و شب‌ها در کنار آقای طهماسب و دیگر عروسک‌ها زندگی می‌کند. بچه عاشق ساندویچ ماکارونی است و از میان اعداد به عدد ۴۵۰ هزار تومن علاقه دارد. بچه به دلیل جغرافیای تربیتی خیلی زود عصبانی می‌شود و فحش می‌دهد ولی آقای طهماسب سعی می‌کند او را طوری تربیت کند که دیگر حرف زشت نزند.

پشه دیگر عروسک جذاب و با نمک برنامه مهمونی است. پشه دوست آقای طهماسب است و به خاطر طبیعت زندگی‌اش علاقه دارد آدم‌ها را نیش بزند و خون آن‌ها را بمکد. اصطلاح بده بزنیم را وقتی به کار می‌برد که می‌خواهد به کسی نزدیک شود. پشه وقتی کسی را نیش می‌زند اخلاق و خصوصیات رفتاری او را جذب می‌کند. او قبل از اینکه بخواهد به کسی نیش بزند اجازه می‌گیرد و اغلب هم ناموفق است.

مگسی یک مگس مودب و مهربان است. او دوست پشه و آقای طهماسب است و بیشتر در آشپزخانه حضور دارد و با مادر قیمه حشر و نشر دارد. مگسی دوست دارد زیاد حرف بزند و منطق در حرف‌ها و استدلال‌‌هایش باشد اما گاهی هم باعث عصبانیت آقای طهماسب و دیگر عروسک‌ها می‌شود.

قیمه نماد یک مادربزرگ مهربان و دلسوز است. دستپخت خیلی خوبی دارد و برای آقای طهماسب و دیگر عروسک‌ها غذاهای خوشمزه درست می‌کند. و البته وقتش که بشود پایه همه‌جور شلوغ‌کاری هست!

کته پیشخدمت تالار و منزل آقای طهماسب است. او همیشه خواب می‌بیند مرد رویاها و زندگی‌اش با اسب به سراغ او می‌آید. یکجور نمادین به دخترانه‌هایی نگاه دارد که اغراق‌شده، اینطور به زندگی نگاه می‌کنند.

گروه بی بند و بار یک گروه موسیقی است که در تالار عروسی برای مراسم‌های مختلف از جمله عروسی و عزا آهنگ‌های مناسبتی اجرا می‌کنند. شاباش خواننده گروه است و دی جی نوازنده ارگ است.

عروسک روح یک روح سفید رنگ با چشمان مشکی است. شخصیتی که به طور ناگهانی در اواسط پخش سری اول این مجموعه وارد منزل آقای طهماسب شد و آنجا ماندگار شد. او دوست دارد دیگران بترساند و از این کار لذت می‌برد.

سهیل رهبرزارع، سارا صبری، احمد فیاض و علی زرمهری بازیگرانی هستند که در هر قسمت برنامه حضور دارند. نقش‌های این بازیگران در فصل جدید مهمونی با تغییراتی در فضا ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.