شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام مشترک فرماندار و امام جمعه لاهیجان به مناسبت روز دانشجو
    15 آذر 1395 - 21:29
    شناسه : 24313
    0

    فرماندار و امام جمعه لاهیجان در پیامی مشترک به مناسبت روز دانشجو این روز را به تمامی دانشجویان و فرهیختگان لاهیجان تبریک گفتند. به گزارش «بامردم»،متن پیام مشترک حجت الاسلام عبدالله زاده و مهندس سید محمد احمدی به شرح ذیل است:  بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت […]

    پ
    پ

    فرماندار و امام جمعه لاهیجان

    فرماندار و امام جمعه لاهیجان در پیامی مشترک به مناسبت روز دانشجو این روز را به تمامی دانشجویان و فرهیختگان لاهیجان تبریک گفتند.

    به گزارش «بامردم»،متن پیام مشترک حجت الاسلام عبدالله زاده و مهندس سید محمد احمدی به شرح ذیل است:

     بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

    آن نهال که امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شده، حال به دست شما عزیزان سپرده شده است و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملّت و بخصوص شما دانشجویان مسلمان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید.

    16 آذر بعنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت ایران است و یادآور رسالت و نقش دانشجویان عزیز در نهضت اصیل دانشجویی و طلایه داری این قشر فهیم جامعه در مبارزه با جهل و نادانی و ترویج عدالت خواهی، آزادی و آزادگی است.

    اینجانبان ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را به تمامی اصحاب علم و اندیشه در کشور خاصه دانشجویان و اساتید وارسته و برجسته دانشگاه های شهرستان عالم پرور لاهیجان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایرانی را در جهت تولید علم و تلاش روزافزون در جهت نیل به اهداف بلند نظام مقدس اسلامی و دولت جمهوری اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواهان و خواستاریم.


    منبع: روابط عمومی | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.