شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا کپیتال اکستند بهترین بروکر برای معامله گران ایرانی است؟
    03 فروردین 1402 - 13:58
    شناسه : 243887
    0

    انتخاب بروکر یا کارگزاری برای تریدرهای ایرانی اهمیت زیادی دارد و باتوجه به برخی از محدودیت هایی که برای معامله گران در ایران وجود دارد، باید در انتخاب یک بروکر معتبر و مطمئن دقت زیادی داشت. در این مطلب به معرفی کپیتال اکستند و مزایای این کارگزاری می پردازیم تا یک گزینه عالی و فوق العاده برای شروع معاملات خود و کسب درآمد ارزی داشته باشید.

    پ
    پ

    چرا کپیتال اکستند بهترین بروکر برای معامله گران ایرانی است؟

    انتخاب بروکر یا کارگزاری برای تریدرهای ایرانی اهمیت زیادی دارد و باتوجه به برخی از محدودیت هایی که برای معامله گران در ایران وجود دارد، باید در انتخاب یک بروکر معتبر و مطمئن دقت زیادی داشت. در این مطلب به معرفی کپیتال اکستند و مزایای این کارگزاری می پردازیم تا یک گزینه عالی و فوق العاده برای شروع معاملات خود و کسب درآمد ارزی داشته باشید.

    کپیتال اکستند به سرعت در رشد و توسعه است و توانسته مخاطبان و معامله گران فراوانی را جذب و پشتیبانی نماید.

    images 1679488021 641af415214ae - چرا کپیتال اکستند بهترین بروکر برای معامله گران ایرانی است؟ -

    معرفی کپیتال اکستند

    بروکر CapitalXtend با سالها سابقه ارائه خدمات به مشتریان بازارهای مالی در سراسر جهان، یک شرکت ثبت شده دارای مجوز است. این کارگزاری  را میتوان بعنوان بروکری با خدمات نوین معرفی کرد.

    بروکر کپیتال اکستند عضو Financial Commission است که به صورت بی طرفانه به حل اختلاف مشتریان بازارهای مالی میپردازذ و سرمایه شما را تا سقف 20000 یورو توسط این نهاد نظارتی بیمه می شود. کپیتال اکستند با رعایت تمام استاندارد های کیفی در اجرای معاملات موفق به دریافت تاییدیه اجرای سفارش ها از Verify My Trade, که عضو Financial Commission،شده است.

    یکی از ویژگی های مثبت Capital Extend سابقه شناخته شده و تعداد کاربران عضو آن است. این کارگزار به شما امکان می دهد یک حساب آزمایشی باز کنید تا بتوانید استراتژی های معاملاتی را بیاموزید یا امتحان کنید. وب سایت این کارگزاری capitalxtend.com/fa بصورت فارسی در اختیار معامله گران ایرانی قرار گرفته است.

    چرا کپیتال اکستند؟

    از جمله ویژگی های اصلی کپیتال اکستند که آن را بین معامله گران محبوب کرده است، امنیت بالای معاملات، انواع حساب های معاملاتی، امکان معامله طلا، ارز دیجیتال ، نفت و سایر ابزارهای مالی، پشتیبانی فارسی، بونوس های خاص و ویژه، اسپرد پایین و .. است. برخی از موارد را با هم بررسی میکنیم تا ضمن معری بیشتر با این بروکر، نقاط قوت آن را بیشتر بشناسید تا بتوانید در تصمیم گیری برای انتخاب کارگزاری فارکس به بهترین شکل اقدام نمایید:

    images 1679488043 641af42bbee01 - چرا کپیتال اکستند بهترین بروکر برای معامله گران ایرانی است؟ -

    امکان افتتاح حساب آزمایشی

    حساب آزمایشی نوعی حساب است که به شما امکان می دهد نسخه آزمایشی را معامله کنید. حساب آزمایشی این مزیت را دارد که شما بدون هیچ ریسکی و بدون واریز وجه و به خطر انداختن سرمایه خود میتوانید شروع به معاملات آزمایشی در محیطی واقعی کنید و بصورت کامل استراتژی و روشهای معاملاتی را بیاموزید و پس از تسلط کامل اقدام به سرمایه گذاری واقعی کنید. برای ثبت نام فارکس کلیک کنید.

    شروع معاملات با کمترین سرمایه

    برای افتتاح حساب استاندارد در بروکر کپیتال اکستند، به حداقل 100 دلار واریزی نیاز دارید که به نسبت دیگر حساب‌های استاندارد سایر بروکرها با واریزی‌های بالاتر، مبلغ قابل قبولی می‌باشد. همچنین بروکر کپیتال اکستند کمیسیونی از تریدرها برای معاملاتشان دریافت نمی‌کند که این یک مزیت خوب به حساب می‌آید.

    حداقل واریزی در بروکر کپیتال اکستند 100 دلار می‌باشد و در واقع شما با واریز این مبلغ می‌توانید یک حساب استاندارد دراین بروکر باز کنید. باید به این نکته توجه کنید که چنانچه تمایل به افتتاح دیگر حساب‌های بروکر capitalxtend دارید می‌بایست مبالغ بیشتری سرمایه گذاری کنید. از لینک مقایسه حساب ها میتوانید انواع حسابهای معاملاتی را مشاهده کنید.

    بونوس های ویژه و متنوع

    با اولین واریز در بروکر کپیتال اکستند میتوانید 50 درصد بونوس دریافت کنید. بونوس همان جایزه ثبت نام است و یعنی علاوه بر مبلغی که واریز میکنی حساب شما درصد بیشتری شارژ میشود که میتوانید از آن در معاملات خود استفاده کنید. یعنی با شارژ 100 دلار 150 دلار به حساب شما اضافه میشود.  این بونوس قابل معامله و قابل ضرر است یعنی در معاملات باز ضرر شناور حساب را پوشش می دهد.

    واریز و برداشت سریع

    امکان واریز و برداشت ریالی در این کارگزاری که مورد نیاز کاربران ایرانی است به صورت مستقیم وجود دارد. در واقع روش‌های واریز و برداشت بدون هیچ گونه کارمزدی انجام می‌شود. همچنین واریز و برداشت پرفکت مانی به صورت فوری هم برای کاربران امکان پذیر است.

    از کریپتو کارنسی هم می توان برای واریز و برداشت استفاده کرد.

    اسپرد نسبتا پایین

    در مقایسه با سایر بروکرها، میزان اسپرد بروکر کپیتال اکستند پایین می‌باشد و همچنین این بروکر در میزان اسپرد پایین در رقابت با دیگر بروکرها است که این یک ویژگی بسیار خوب بروکر کپیتال اکستند می‌باشد. اسپرد پایین به معنی سود و درآمد بیشتر برای معامله گران ایرانی است که یکی از دلایل محبوبیت این بروکر در بین ایرانی ها نیز همین مزیت میباشد.

    وب سایت و پشتیبانی به زبان فارسی

    کارگزار Capital Extend از چندین زبان از جمله فارسی پشتیبانی می کند و وب سایت کارگزار به زبان فارسی نیز موجود است. این موضوع برای ایرانیان بسیار اهمیت دارد. (از قسمت تغییر زبان می توانید زبان مورد نظر را انتخاب کنید یا مستقیماً به نسخه فارسی وب سایت در این آدرس مراجعه کنید).
    بخش پشتیبانی سایت از طریق چت آنلاین اینترنتی، تماس تلفنی، ایمیل و تلگرام به سوالات و مشکلات مشتریان فارسی زبان پاسخ خواهد داد.
    ضمناً پس از ثبت نام با پشتیبانی با کاربر تماس گرفته می شود و در این مدت به سوالات و ابهامات کاربر به صورت کامل پاسخ داده می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.