پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از برگزاری کارگاه های متعدد در هفته پژوهش تا اعطای مدارک بین المللی + لیست کارگاه ها
    16 آذر 1395 - 22:20
    شناسه : 24401
    0

    معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با اشاره به مزایای مدارک بین المللی ASD زیر نظر سازمان جهانی ILO گفت: مدارک این دوره در دفاتر دادگستری کل کشور قابل ترجمه است و افراد می توانند از مدارک بین المللی مربوطه برای اخذ ویزای کار استفاده کنند. به گزارش «بامردم»، دکتر میر مظفر […]

    پ
    پ

    دکتر میر مظفر فلاح چای

    معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با اشاره به مزایای مدارک بین المللی ASD زیر نظر سازمان جهانی ILO گفت: مدارک این دوره در دفاتر دادگستری کل کشور قابل ترجمه است و افراد می توانند از مدارک بین المللی مربوطه برای اخذ ویزای کار استفاده کنند.

    به گزارش «بامردم»، دکتر میر مظفر فلاح چای درباره برگزاری کارگاه آموزشی دادگاه مجازی در این واحد گفت: این دادگاه با موضوع حقوق و تکالیف اصحاب دعوا در اولین جلسه دادرسی در روز ۳ شنبه آذر ۱۶ ساعت ۱۵ از ۱۷:۳۰ در سالن خواجه نصیرالدین طوسی واحد برگزار می شود.

    وی ادامه داد: محوریت های این کارگاه شامل مباحثی مانند دعوای تقابل، افزایش،کاهش و تغییر خواسته است تمامی دانشجویان فقه و حقوق می توانند در این کارگاه شرکت کرده و از مطالب آن استفاده کنند.

    معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با اشاره به بیماری فشار خون گفت: فشار خون یکی از مهمترین بیماری های امروز بشر است که در بیشتر جوامع شیوع پیدا کرده است که از شایع ترین دلایل آن می توان به دیابت و چاقی اشاره کرد، در همین زمینه یک سخنرانی در واحد لاهیجان برگزار می شود تا دانشجویان با این بیماری آشنایی بیشتری پیدا کنند.

    وی افزود: این سخنرانی با محوریت فشار خون شریانی توسط دکتر مهراب پور در ۲۳ آذر ماه در سالن خواجه نصیر برگزار می شود.

    دکتر فلاح چای با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ASD مهارت های پیشرفته گفت:از سایر برنامه هایی که واحد لاهیجان در این هفته برگزار می کند می توان دوره های آموزشی ASD مهارت های پیشرفته اشاره کرد که تخت نظر سازمان جهانی کار ILO و دانشکده هنر و معماری آزاد لاهیجان برگزار می شود.

    وی اضافه کرد: همکاری های بین سازمانی برای برگزاری دوره های آموزشی مربوط در دانشکده هنر و معماری در حال برگزاری ست و از همه علاقه مندان برای اخذ مدارک بین المللی ASD که بصورت رایگان در این دانشکده برگزار میگردد ثبت نام به عمل می آید.

    معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با اشاره به مزایای مدارک بین المللی ASD زیر نظر سازمان جهانی ILO گفت: مدارک این دوره در دفاتر دادگستری کل کشور قابل ترجمه است و افراد می توانند از مدارک بین المللی مربوطه برای اخذ ویزای کار استفاده کنند. همچنین می توانند مدارک مورد لزوم برای اخذ پروانه کسب برای دفاتر حرفه ای را نیز داشته باشند. از سایر مزایای داشتن این مدرک این است که افراد می توانند وام های خوداشتغالی از ۳ تا ۱۰۰ میلیون مطابق بر طرح توجیه ای اشتغال با اخذ مدارک ASD اخذ کنند .

    وی در ادامه گفت: از سایر نکات قابل توجه کاربردی بودن و کوتاه مدت بودن پودمان های آموزشی کارگاهی است و افراد می توانند به صورت رایگان و بدون هزینه بودن دوره های آموزشی ASD را بگذرانند و در اولویت دارندگان مدارک بین المللی برای جذب و استخدام در بخش دولتی-نیمه دولتی و خصوصی قراربگیرند. همچنین مدارک حرفه ای آن ها تحت عنوان تجربه کاری برای جذب در دوایر دولتی و بخش. خصوصی محسوب می شود. باید توجه داشت تمامی آموزش های بین المللی ASD به روز و با آخرین متدلوژی و تغییرات جهانی است.

    دکتر فلاح چای با اشاره به همایش روش های ارائه مقاله های سخنرانی و پوستری افزود: بسیاری از افراد ممکن است در همایش ها شرکت کنند و از خود بپرسند چرا برخی از فرهیختگان سخنرانی های ضعیف ارائه می دهند؟ برخی با اصول ارائه یک سخنرانی موثر درجذب مخاطبان آشنایی ندارند و نمی دادند در انتخاب اسلایدها،نمودارهاو تصاویربه چه نکاتی را باید رعایت کرد.

    وی بیان کرد: فرمت تهیه مقاله پوستری،نمونه مقاله های پوستری تاثیر گذارو موضوعات جالب دیگر در سخنرانی علمی هفته پژوهش با عنوان روشهای ارائه مقاله های سخنرانی و پوستری،برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی(دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد در سه شنبه ۲۳ آذر ماه ساعت ۹:۳۰ -۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد.

    گفتنی است سایر برنامه هایی که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود به شرح زیر است.

    %da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-%d9%be%da%98%d9%88%d9%87%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d9%84%d8%a7%d9%87


     منبع: روابط عمومی | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.