×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دکتر محمدعلی نجفی

استاندار گیلان با بیان اینکه فعالیت دانشگاه ها باید در امر پژوهش موثرتر باشد یادآور شد: برای پژوهش نباید تنها به منابع دولتی اتکا کرد.

به گزارش «بامردم»، دکتر محمدعلی نجفی در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره دستاوردهای پژوهش،فناوری و فن بازار استان که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: هفته پژوهش و فناوری فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور است.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش در توسعه جوامع تصریح کرد: زیبنده نیست پس از ۳۷ سال از عمر انقلاب تصمیماتی اتخاذ کنیم که براساس دانش، پژوهش و تحقیقات نباشد.

استاندار گیلان تقویت موضوع پژوهش را یکی از برنامه های مهم دولت دانست و گفت:درآمد بسیاری از کشورهای توسعه یافته از طریق پژوهش و فناوری کسب می شود.

نجفی با بیان اینکه فعالیت دانشگاه ها باید در امر پژوهش موثرتر باشد یادآور شد: برای پژوهش نباید تنها به منابع دولتی اتکا کرد.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه علمی و تجاری سازی در پژوهش باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: نگاه دولت تدبیر و امید به بخش پژوهش و فناوری نگاه ویژه ای است.

استاندار گیلان با بیان اینکه نباید از پژوهش و تولید علم فاصله داشته باشیم خاطرنشان کرد: با تکیه بر پژوهش و تقویت ظرفیت داخلی می توانیم در برابرتحریم ها ایستادگی کنیم.

 در این مراسم از پژوهشگران برتر استان گیلان در سال ۹۵ تقدیر و تشکر شد.


 منبع: ایسنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.