پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کم اتفاق می‌افتاد که ۸درصد رأی‌دهندگان یک کشوری این‌قدر درست فکر کنند!
    19 آذر 1395 - 16:50
    شناسه : 24535
    0

    توانستند به ملت بزرگوار ایران نشان دهند که آمریکا دشمن بزرگ ملت ایران است و هیچ‌گونه اعتماد و مراوده‌ای با آن نمی‌بایستی داشت. کم اتفاق می‌افتاد که ۴میلیون یا ۸درصد رأی‌دهندگان یک کشوری این‌قدر درست فکر کنند و در مقابل اکثریت آن به خطا رفته باشند. به گزارش «بامردم»،  صادق زیباکلام در کانال تلگرامی خود […]

    پ
    پ

    توانستند به ملت بزرگوار ایران نشان دهند که آمریکا دشمن بزرگ ملت ایران است و هیچ‌گونه اعتماد و مراوده‌ای با آن نمی‌بایستی داشت. کم اتفاق می‌افتاد که ۴میلیون یا ۸درصد رأی‌دهندگان یک کشوری این‌قدر درست فکر کنند و در مقابل اکثریت آن به خطا رفته باشند.

    به گزارش «بامردم»،  صادق زیباکلام در کانال تلگرامی خود یادداشتی در رابطه با شادمانی دلواپسان از اتفاقات اخیر پیرامون توافق برجام، منتشر کرد و نوشت:

    سلام، به‌طعنه و تمسخر از بنده پرسیده بودید «از برجام چه خبر!!؟»

    به آمریکاستیزان تبریک عرض می‌کنم که بعد از یکی دو سال تلاش پی‌گیر موفق شدند سرانجام جلوی خیانت عظمای برجام را بگیرند و یک‌بار دیگر توانستند به ملت بزرگوار ایران نشان دهند که آمریکا دشمن بزرگ ملت ایران است و هیچ‌گونه اعتماد و مراوده‌ای با آن نمی‌بایستی داشت. کم اتفاق می‌افتاد که ۴میلیون یا ۸درصد رأی‌دهندگان یک کشوری این‌قدر درست فکر کنند و در مقابل اکثریت آن به خطا رفته باشند. البته درستی سیاست‌های جریان آمریکاستیز را فقط در برجام نیست که می‌توان ملاحظه نمود. در روابطمان با همسایگانمان در منطقه، جهان عرب، کشورهای اسلامی؛۷میلیون بیکار؛ رکود فلج‌کننده؛ اقتصادی که بارزترین شاخصه‌اش فساد است؛ فارغ‌التحصیلانی که به امید رفتن امروز را فردا می‌کنند؛ بگذریم از اعتیاد، بالارفتن سن ازدواج، پایین آمدن سن فحشا، افزایش خودکشی، افسردگی و سایر بیماری‌های روانی؛…البته که ممانعت از خیانت بزرگ برجام و بازگرداندن وضعیت کشور به دوران قبل از برجام یک معجزه بود که به همت آمریکاستیزان خودمان و عنایات ایران ستیزان آمریکایی دارد خوشبختانه تحقق پیدا می‌کند.

    شما فعلاً دارید به صادق زیباکلام و امثال بنده که با همه توان از مذاکرات و برجام دفاع کردیم با تمسخر می‌خندید؛ اما دوستان آمریکاستیز، در انگلیسی ضرب‌المثل قدیمی هست که «کسی که آخر از همه می‌خندد اتفاقاً بیشتر از همه می‌خندد»
    ایام به کام باد
    %d8%b5%d8%a7%d8%af%d9%82-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%da%a9%d9%84%d8%a7%d9%85

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.