شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خدمات خشکشویی در منزل سال 1402
    10 فروردین 1402 - 17:39
    شناسه : 245988
    0

    مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در محل ارائه می شود مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید

    پ
    پ

    مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپن با عالی ترین کیفیت می باشد. بهترین و با کیفیت ترین خدمات شستشوی مبل در منزل با دستگاه و مواد شوینده توسط استادکار های آموزش دیده می باشد. مبل شویی خدماتی است که در منزل کاملا تضمینی و به صورت تخصصی ارائه می شود. انواع خدماتی مانند مبل شویی، فرش شویی، موکت شویی و خشکشویی خوشخواب در منزل انجام می شود. می توانید در سال جدید هر نوع خدمات خشکشویی در  منزل که نیاز دارید با ما در تماس باشید. یا می توانید در تهران و کرج برای دریافت خدمات مبل شویی سفارش خود را به صورت آنلاین و رایگان ثبت نمایید. در کمترین زمان با عالی ترین کیفیت بهترین خدمات ارائه می شود. مبل های خود را در تهران و کرج در سال 1402 به متخصص های ما بسپارید.

    images 1680172735 642566bfc5c66 - خدمات خشکشویی در منزل سال 1402 -

    مبل شویی در منزل چگونه است؟

    شستشوی مبل یک حرفه تخصصی است و نباید توسط افراد بی تجربه انجام شود. برای اینکه کیفیت مبل ها حفظ شود و بافت پارچه رویه مبل و اسفنج ها دچار آسیب نشود، از شرکت های متخصص و مجاز خدمات دریافت نمایید. چون با این کار احتمال آسیب رساندن به مبلمان خود را کاهش می دهید. مبل شویی های مجاز با دستگاه و بهترین مواد شوینده شستشوی انواع مبل را به صورت تخصصی انجام می دهند. بهترین کیفیت در منزل و محل کار مشتری انجام می شود.  استفاده از روش های سنتی می تواند موجب ایجاد آسیب و پارگی پارچه مبل شما شود.

    همچنین احتمال ایجاد تغییر رنگ یا رنگ پریدگی از دیگر مشکلات استفاده از روش های سنتی است. مجوعه مبل شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص جزو بهترین مبل شویی های تهران می باشد و عضو رسمی و معتبر اتحادیه قالیشوییان تهران می باشد. مبل شویی همسایه در این زمینه خدمات متنوعی را ارئه می دهند. این مجموعه با به کارگیری افرد با تجربه و آموزش دیده شوینده مناسب با نوع و جنس مبل های شما رانتخاب می کنند. و با استفاده از بروز ترین و با کیفیت ترین دستگاه ها اقدام به شستشوی مبل شما در منزلتان می نمایند. می توانید با خیال راحت شستشوی کلیه مبل ها را به مبل شویی همسایه بسپارید.

    مبل شویی در منزل چقدر زمان نیاز دارد؟

    مبل شویی در منزل زمان زیادی لازم ندارد. اما این فقط برای کسانی یا شرکت هایی که با دستگاه مبل را شستشو می دهند. خیلی ها در منزل می خواهند که به صورت سنتی و دستی مبل های خود را شستشو می دهند. برای شستشوی مبل ها به صورت دستی حداقل نصف روز زمان نیاز می باشد چون باید مبل ها جا به جا شود. مبل بایدکاملا خیس شود تا با موادی که به صورت دستی از آن استفاده می شود بتواند شستشو را انجام دهند. به دلیل آب فراوان بر روی مبل و نفوذ آب به داخل اسفنج ها دچار آسیب می شود و چند روز نیاز به هوای آزاد دارد تا شستشو شود. اما اگر بخواهید که خدمات خود را به یک مبل شویی معتبر بسپارید کمتر از یک ساعت می توانید شستشوی مبل خود را انجام دهید. بعد از شستشو نیازی به هوای آزاد ندارد و بعد از سه ساعت قابل استفاده می باشد.

    images 1680172782 642566eec0890 - خدمات خشکشویی در منزل سال 1402 -

    آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

    دستگاه های مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که به هیچ عنوان به مبل و یا پارچه مبل آسیب وارد نمی کند. این دستگاه ها چون از مکنده های پرقدرت برای جمع کردن آب و مواد شوینده روی مبل استفاده می شود. این دستگاه ها از نفوذ آب به داخل مبل جلوگیری می کنند و اجازه رطوبت به داخل مبل را نمی دهند. اگر آب داخل اسفنج ها نباشد و به پایه های مبل نرسد از پوسیده شدن مبل ها جلوگیری می شود و مبل سالم می ماند. در نهایت می توان گفت که شستشوی مبل با ستگاه بهترین روش و با صرفه ترین نوع شستشو می باشد. این شستشو علاوه بر تمیز کردن مبل در سلامت و طول عمر مبل نیز نقش بسزایی دارد. نگران خرابی و آسیب مبل های خود نباشید و مبل ها را به متخصص های مبل شویی بسپارید تا شستشو دهند.

    انواع خدماتی که در منزل با دستگاه ارائه می شود کدامند؟

    • موکت شویی در محل با دستگاه برای انواع موکت معمولی، پالاز موکت، موکت های چسبیده و موکت شرکت ها
    • مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون در محل مشتری
    • فرش شویی در خانه با دستگاه و مواد شوینده برای کلیه فرش های دستبافت و ماشینی
    • خشکشویی خوشخواب با دستگاه بدون جا به جایی و بدون ریزش آب در محل
    • شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، سالن ها، سینماها و صندلی غذا خوری ها
    • شستشوی انواع صندلی ماشین در منزل به صورت تخصصی برای ماشین های ایرانی  و خارجی
    • شستشوی انواع تابلو فرش های ماشینی، ابریشمی، دستی، کامپیوتری بدون باز کردن از قاب آن
    • شستشوی انواع پشتی های ماشینی و دستی برای کافه سنتی ها و باغچه رستوران ها

    images 1680172819 6425671304f66 - خدمات خشکشویی در منزل سال 1402 -

    موکت شویی در منزل با دستگاه

    شستشوی موکت در منزل خدمات ویژه ای است. این روز ها با توجه به آپارتمان نشینی همشهریان خدمات خشکشویی موکت در محل مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است. علاوه بر شستشوی آسان و تمیز شدن در کمترین زمان در صرف جویی آب هم تاثیر به سزایی دارد. خیلی از خانم های خانه دار برای طراحی اتاق بچه های خود از موکت بهره می برند. موکت در این روز ها با تنوع زیادی که پیدا کرده است برای طراحی و دکوراسیون منزل از آن استفاده می شود. شرکت های تولید کننده یا بافنده موکت این روز ها موکت را با تنوع های زیادی روانه بازار کرده اند. خانم ها نیز برای زیبای خانه خود از موکت برای راه رو ها و اتاق ها استفاده می کنند که تنوع و زیبای خاص خود را دارد.

    خشکشویی موکت در محل توسط بهترین و متخصص ترین سرویس کار های آموزش دیده با دستگاه های موکت شویی و شامپوی نانو بدون ریزش آب انجام می شود. شستشوی موکت همانند فرش شویی با دستگاه می باشد. ارائه خدمات شستشوی موکت در آپارتمان با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن انجام می گردد. موکت شویی جزو خدماتی است که در شرکت های خیلی با تجربه این خدمات ارائه می شود. شستشوی انواع موکت های چسپیده در اتاق ها انجام می شود. این شستشو فقط برای خانه ها و یا خانه دار ها نیست بلکه شامل شرکت ها نیز می باشد. خیلی از شرکت ها این روز ها سالن های خود را با موکت می پوشانند و یا از موکت برای اتاق های خاص مانند مدیر عامل یا اتاق مهمان استفاده می کنند. به این دلایل موکت ها در معرض آلودگی کثیفی می باشد و نیاز به شستشو دارند.

    موکت شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص عضو رسمی و معتبر اتحادیه می باشد. ما این خدمات را توسط بهترین و ماهر ترین متخصص ها در محل و منزل مشتری انجام می دهیم. می توانید برای شستشوی موکت های خود از متخصص های ما کمک بگیرید. بدون ریزش آب و کثیف کاری بهترین خدمات موکت شویی را از متخصص های همسایه بخواهید.

    images 1680172851 6425673356a62 - خدمات خشکشویی در منزل سال 1402 -

    خشکشویی خوشخواب در آپارتمان

    تشک ها معمولا بر اثر استفاده دچار بو گرفتگی و لکه می شوند. خوابیدن و استراحت کردن بر روی خوشخواب های بو دار و کثیف خوشایند نیست. خوشخواب هم همانند وسایل دیگر نیاز به شستشو و نظافت دارد. اما شستشوی تشک های تخت با خیلی از وسایل و اثاث منزل فرق دارد. شرکت های خدماتی شستشوی تشک های خوشخواب را در منزل با دستگاه انجام می دهند. این شستشو به صورت خشکشویی می باشد و هیچگونه ریزش آب ایجاد نمی شود. این خدمات در منزل و بدون جا به جایی بر روی تخت بدون ریزش آب انجام می شود. کلیه متخصص های ما برای شستشوی این نوع خدمات در منزل آموزش دیده اند و آماده ارائه خدمات می باشند. خوشخواب و تشک های تخت و خواب خود را به متخصص های ما بسپارید.

    هنگامی که خوشخواب کامل کثیف و لکه دار باشد. راهی جز شستشوی کامل آن با دستگاه وجود ندارد. اگر تشک تخت فقط چند لکه خاص داشته باشد و نیازی به شستشو نداشته باشد. می توانید در منزل به کمک لکه بر ها لکه ها تشک را تمیز کنید و خشکشویی تشک را هنگامی استفاده کنید که خوشخواب شما کامل کثیف باشد. اگر در تهران و کرج به دنبال یک شرکت خدمات با کیفیت و در عین حال دارای بهترین نیرو ها ی متخصص باشد. ما در این مناطق و شهر ها برای ارائه خدمات آماده و فعال می باشیم. بدون جا به جایی و بدون استفاده از حیاط و پشت بام در محل شما شستشوی انواع تشک را به صورت تخصصی انجام می شود.

    images 1680172916 6425677433c23 - خدمات خشکشویی در منزل سال 1402 -

    فرش شویی در منزل با دستگاه

    شستشوی فرش در منزل با دستگاه های پیش رفته و مدرن و با مواد شوینده نانو و تگزاپون می باشد. با این خدمات و شستشو با قیمت ارزان و در عین حال تخصصی می باشد. شستشوی فرش در منزل با دستگاه مزیت های زیادی نسبت به ارسال فرش به مراکز قالیشویی دارد. به دلیل راحت بودن و ارزان بودن آن بیشتر مورد توجه مشتریان و همشهریان می باشد. دستگاه های فرش شویی در منزل خیلی کار شستشو را در منزل راحت تر کرده است. با خاصیت شستشو با دستگاه و استفاده از مواد شوینده نانو در محل و خانه همیشه فرش هایی عاری از هر گونه آلودگی و کثیفی داشته باشید.

    امروزه وجود دستگاه های پیش رفته که برای شستشوی انواع فرش ها در منزل استفاده می شود. این امکان را فراهم کرده که با در دست داشتن مواد های شوینده و استاندارد می توان فرش را در منزل شستشو داد. این دستگاه با مواد شوینده نانو و با قابلیت برداشتن لکه های سرسخت و مشغله کاری همشهریان می توان به راحتی فرش را نیز شستشو داد. چون شستشوی فرش در قالیشویی و جا به جای فرش ها وقت زیادی می خواهد و این کار هزینه ای زیادی نیز لازم داشت. می توانید برای شستشوی فرش های خود در منزل از ما خدمات با کیفیت بخواهید.

    قالیشویی در منزل با دستگاه

    خدمات قالیشویی در منزل با دستگاه و مواد نانو روش جدیدی است. ارائه خدمات ما در مورد تمیز کردن و نظافت فرش می باشد. می توان گفت که در تمام نقاط تهران و کرج که توسط بهترین و متخصص ترین شرکت های خدماتی شستشو و خشکشویی فرش انجام می شود. افراد زیادی در منزل مایل به این نوع خدمات در منزل می باشند. توجه داشته باشید که خدمات فرش شویی در منزل توسط استادکار های متخصص انجام می شود. شستشوی فرش در منزل نتیجه خیلی مطلوبی دارد. هیچگونه کثیف کاری و ریزش آبی در محل ایجاد نمی شود و شستشو در کمال دقت ارائه می شود.

    عالی ترین شستشو در خانه با دستگاه راداکتور و مواد شوینده نانو و تگزاپون با توجه به در خواست شما می تواند تغییر کند. شما می توانید در منزل از سرویس کار ها و متخصص هایی که برای شستشوی فرش در محل آمده اند سرویس ویژه بخواهید. در نظر داشته باشید که برای شستشوی فرش در منزل نیازی به هیچگونه جا به جایی فرش ندارید. شما می توانید که روی فرش های خود را برای خشکشویی در منزل برای متخصص ها خالی کنید. تا راحت تر بتوانند فرش را شستشو دهند. سرویس ها به صورت تخصصی می باشد و شما می توانید با اطمینان خاطر این خدمات را به ما بسپارید. سفارش خود را به صورت آنلاین و به صورت رایگان ثبت نمایید.

    قیمت مبل شویی و خدمات خوشکشویی در سال 1402

    قیمت شستشوی مبل و خدمات خشکشویی در منزل به صورت تعرفه ای از اتحادیه اعلام می شود. ما با توجه به آنکه عضو رسمی و معتبر اتحادیه هستیم شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش را در منزل با تعرفه و نرخ اتحادیه انجام می دهیم. بهترین و با کیفیت ترین نوع خدمات مبل شویی و فرششویی در منزل توسط استادکار های آموزش دیده در محل با تعرفه اتحادیه و نرخ نامه سال 1402 انجام می شود. می توانید خدمات با کیفیت و تمیز را با قیمت و تعرفه اتحادیه از قالیشویی همسایه بخواهید.

     

    برچسب ها : مبل شویی در منزل,خشکشویی مبل,فرش شویی در منزل,شستشوی مبل در محل,خشکشویی خوشخواب,موکت شویی در منزل,موکت شویی در محل,قالیشویی در منزل,شستشوی موکت در منزل

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.