چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استفاده از دیوارپوش ترمووال و دیوارپوش لوور چه مزیت هایی دارد؟
    10 فروردین 1402 - 17:38
    شناسه : 246010
    0

    استفاده از دیوارپوش از گذشته تابه کنون در دکوراسیون داخلی رایج بوده است، به طور کلی هر نوع پوشش تزیینی که هم در فضای تجاری و هم در فضای اداری و تجاری بتوان آن ها را بر روی ستون، دیوار و… استفاده کرد، دیوارپوش و یا دیوارکوب گفته می شود.

    پ
    پ

    دیوارپوش چیست؟

    استفاده از دیوارپوش از گذشته تابه کنون در دکوراسیون داخلی رایج بوده است، به طور کلی هر نوع پوشش تزیینی که هم در فضای تجاری و هم در فضای اداری و تجاری بتوان آن ها را بر روی ستون، دیوار و… استفاده کرد، دیوارپوش و یا دیوارکوب گفته می شود.

     تنوع و زیبایی بخشی دیوارپوش ها منجر شده است تا افراد زیادی به استفاده از آن ها ترغیب شوند، امروزه صحبت از مصالح و عناصر متفاوت و جدیدی به میان آمده است که این عناصر با متریال های متفاوت می توانند پاسخگوی سلیقه های متفاوتی نیز باشند.

    Thermowall wall covering9 - استفاده از دیوارپوش ترمووال و دیوارپوش لوور چه مزیت هایی دارد؟ - دیوارپوش

    انواع دیوارپوش

    دیوارپوش ها در جنس ها، طرح ها کیفیت های متفاوتی تولید و عرضه می شوند، در دسته بندی اولیه دیوارپوش ها به دو دسته دیوارپوش داخلی و خارجی تقسیم شده اند، دیوارپوش ها در انواع متفاوت سنگی، چرمی، چوبی، آلومینیومی، پی وی سی، فایبرگلاس، آکوستیک، کاغذی و کرنر ساخته می شوند.

    در صورتی که قصد دارید متریالی زیبا با ماندگاری بالا، وزن پایین، ضد آب و دوستدار محیط زیست را برای پوشاندن سطوح دیوار، ستون و… منزل یا محیط کارتان استفاده کنید، با ما همراه باشید تا در این مقاله به معرفی دیوارپوش های لوور و ترموود که از دیوارپوش های pvc محسوب می شوند، بپردازیم و شما را با دیگر مزیت های این دیوارپوش ها آشنا کنیم.

    ترمووال چیست؟

    ترمو نوعی چوب می باشد که با وجود زیبایی خود، مقاومت بالایی نیز در برابر رطوبت از خود نشان می دهد، ترمووال ها نیز دیوارپوشی اند از جنس پلی استایرن که می توانند در فضاهای داخلی و هم خارجی استفاده می شوند.

    دیوارپوش ترمووال با نام های دیگری چون دیوارپوش کیت کتی، دیوارپوش الواری، دیوارپوش آکوپنل و دیوارپوش ایزی پنل نیز شناخته می شوند، این محصولات با ظاهر چوب مانند خود، به فضا گرما و صمیمتی بی نظیر می بخشند، دیوارپوش ترمووال علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری از مزیت های ذیل برخوردار می باشند.

    Thermowall wall covering4 - استفاده از دیوارپوش ترمووال و دیوارپوش لوور چه مزیت هایی دارد؟ - دیوارپوش

    استحکام زیاد

    با وجودی که چوب طبیعی و خام زیباست نسبت به متریال هایی همچون سیمان و سنگ در برابر عوامل جوی و رطوبت از مقاومت کمتری برخوردار می باشد، پس برای اینکه بتوان از زیبایی چوب بهره برد باید استحکام و ضریب مقاومت آن را به طریقی افزایش داد، با قرار دادن چوب تحت فرایند خاص حرارتی، ترموود به وجود می آید، اما در ادامه این جریانات ترمووال با جنس پلی استایرن تولید شد که از زیبایی چوب برخوردار است اما هیچ یک از معایب آن را دارا نمی باشد.

    مقاومت در برابر پوسیدگی

    عیب دیگر متریال زیبای چوب این است که چوب مستعد پوسیدگی است که دلیل پوسیدگی هم رطوبت درون چوب می باشد، اما پی وی سی به طور قطع در برابر پوسیدگی مقاوم است.

    ثابت بودن ابعاد

    پس از اجرا و نصب ترمووال خیال استفاده کنندگان از ثبات فرم اولیه دیوارپوش آسوده خواهد بود، چرا که به طور کلی متریال پلی استایرن دارای اندازه ای ثابت و یکنواخت می باشد.

    عایق بودن دیوارپوش ترمووال

    عایق بودن ترمووال از دیگر مزیت های این دیوارپوش به شمار می رود، ترمووال در برابر گرما، سرما، جریان الکتریکی و صوت عایق خوبی می باشد، نکته قابل توجه دیگر این است که با توجه به منافذی که این دیوارپوش دارد، در برابر سرو صدا نیز عایق مناسبی به شمار می رود.

    Thermowall wall covering6 - استفاده از دیوارپوش ترمووال و دیوارپوش لوور چه مزیت هایی دارد؟ - دیوارپوش

    مقاومت در برابر نفوذ حشرات، قارچ و کپک

    واضح است که متریال چوب زیبا و گرما بخش به محیط است اما مقاومت پایین آن در برابر حشرات و قارچ ها مانع از استفاده مستقیم از آن می شود، بر خلاف این موارد، ترمووال ها به طو کامل در برابر نفوذ هر گونه حشره یا کپک ها و یا باکتری ها مقاوم می باشند.

    بهبود کیفیت هوای درون ساختمان

    با به کار بردن ترمووال ها، به وسیله کاهش نیاز به گرم کردن و یا خنک کردن ساختمان، هوای فضا کمتر ناخوشایند و یا خشک می شود.

    کاهش مصرف انرژی

    در طی تابستان و زمستان که نیاز به گرم کردن و سرد کردن فضا بیش از پیش است، با استفاده از ترمووال می توان نیاز به انرژی را کاهش داد و به دنبال این موضوع و کاهش مصرف انرژی، هزینه های ناشی از آن نیز کاهش پیدا می کند.

    دوستدار محیط زیست بودن ترمووال

    به دنبال کاهش مصرف انرژی، اثرات منفی زیست محیطی نیز کم می شود، به عنوان مثال، نیاز به سوخت های فسیلی نیز کاهش می یابند و انتشار گازهای گلخانه ای نیز کم می شوند.

    سبک بودن ترمووال

    از مهمترین مزیت های متریال پی وی سی سبک بودن آن می باشد که با وجود این امتیاز و دیگر مزایای آن، خود را در بین افراد زیادی به متریالی محبوب تبدیل کرده است.

    • نگهداری آسان
    • زیبا بودن رنگ طبیعی آن
    • مقاومت در برابر زلزله و ضربه
    • حفظ کردن رطوبت محیط
    • قابل شستشو بودن با انواع مواد شوینده
    • هزینه اجرا و نصب پایین

    دیوارپوش لوور

    دیوارپوش های لوور که دارای برجستگی هایی سه بعدی می باشند، از جنس پلی استایرن روکش دار می باشند و به صورت شاخه های موازی به روی دیوار نصب می شوند، دیوارپوش لوور نیز سبک وزن است، حمل نقل آن آسان است و با ترند روز و دکوراسیون مدرن هماهنگی بسیاری دارد، این دیوارپوش در رنگ ها و طرح های متفاوتی ساخته و عرضه می شود تا بتوانند با سلیقه های متفاوت و دکوراسیون های مختلف منازل و دفاتر هماهنگی ایجاد کنند، این دیوارپوش ها از مزیت های زیادی برخوردار می باشند:

    Lour wall covering 3 - استفاده از دیوارپوش ترمووال و دیوارپوش لوور چه مزیت هایی دارد؟ - دیوارپوش

    مقاومت در برابر رطوبت

    دیوارپوش لوور از جنس پلی استایرن می باشد و از مهمترین خصایص این متریال، مقاومت آن در برابر نفوذ رطوبت می باشد، این ویژگی باعث می شود تا بتوان از دیوارپوش لوور در اماکن مرطوب نیز استفاده کرد، همچنین این دیوارپوش ها قابلیت شستشو را نیز دارا می باشند.

    عایق بودن دیوارپوش لوور

    دیوارپوش لوور در برابر حرارت و سرو صدا نیز مقاوم می باشد که این امر منجر به جلوگیری از هدر دادن انرژی و در نتیجه صرفه جویی در انرژی می شود، همچنین pvc از انتقال امواج صوتی جلوگیری می کند.

    مقاومت در برابر باکتری ها و حشرات

    دیوارپوش لوور با جلوگیری از نفوذ حشرات و قارچ ها و باکتری ها، متریال مناسبی برای اجرا در فضاهای درمانی نیز می باشد.

    Lour wall covering 6 1 1 - استفاده از دیوارپوش ترمووال و دیوارپوش لوور چه مزیت هایی دارد؟ - دیوارپوش

    انعطاف بالای دیوارپوش لورر

    به طور کلی پی وی سی متریال پی وی سی منعطف است و به وسیله دیوارپوش لوور که از این جنس ساخته شده است می توان حتی فضاهایی منحنی را نیز پوشاند، دیگر مزیت های دیوارپوش لوور عبارت اند از:

    1. ضد حریق بودن
    2. ضد ضربه بودن
    3. نصب و اجرای آسان
    4. وزن سبک
    5. قیمت مناسب
    6. مقاومت در برابر انقباض و انبساط
    7. و…

    خرید مطمئن دیوارپوش لوور و دیوارپوش ترمووال

    دیوارپوش لوور و دیوارپوش ترمووال با توانایی افزودن جلوه بصری به فضاها و هماهنگی با دکوراسیون های متفاوت، در میان افراد طرفداران بسیاری پیدا کرده اند، در صورتی که قصد خرید هر یک از این دیوارپوش های جذاب را دارید، می توانید با مشاوران ما در تیک هوم تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان خریدی مطمئن را با قیمت مناسب انجام دهید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.