پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41447 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکات مهم در اثاث کشی یا اسباب کشی
    10 فروردین 1402 - 17:59
    شناسه : 246029
    1

    شرکت‌های حمل و نقل موظف هستند در صورت ایجاد خسارت، مبلغ اعلام شده توسط کمیسیون تعیین خسارت اتحادیه را به صاحب بار پرداخت نمایند. اگرچه این مسئله در بیشتر موارد به درستی اجرا می‌شود، اما بهتر است برای جلوگیری از وقوع خسارت، از بهترین و معتبرترین شرکت‌های باربری در شیراز استفاده کنید.

    پ
    پ

    word image 246029 1 scaled - نکات مهم در اثاث کشی یا اسباب کشی - اثاث کشی

    با افزایش تعداد شرکت‌های باربری درون شهری و برون شهری، مقوله حمل و نقل در جامعه به شدت تسهیل شده است. وجود شرکت ها و موسسات حمل و نقل و باربریر مختلف باعث شده حمل کالا به نقاط مختلف کشور باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه و حمل آسانتر کالا شده است. با این حال، بیشترین دغدغه افراد برای جابه‌جایی بار، اسباب و اثاثیه‌ی آن‌ها است که بدون خسارت به مقصد برساند.

    در صورتی که در زمان انجام حمل و نقل، به اثاثیه‌ی شما خسارتی وارد شود، این موضوع باعث نارضایتی شما می‌شود. در این صورت، سوالی که به ذهن می‌رسد این است که در چنین مواقعی چه کسی مسئول خسارت وارده است؟

    شرکت‌های حمل و نقل موظف هستند در صورت ایجاد خسارت، مبلغ اعلام شده توسط کمیسیون تعیین خسارت اتحادیه را به صاحب بار پرداخت نمایند. اگرچه این مسئله در بیشتر موارد به درستی اجرا می‌شود، اما بهتر است برای جلوگیری از وقوع خسارت، از بهترین و معتبرترین شرکت‌های باربری در شیراز استفاده کنید.

    چند نوع شرکت باربری در شیراز داریم؟

    در شیراز انواع مختلف شرکت باربری وجود دارد که برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد:

    باربری زمینی در شیراز

    باربری زمینی در شیراز می تواند توسط وانت بار، نیسان، کامیونت و کامیون انجام شود و هم از طریق قطار. معمولا برای بارهای درون شهری که مسافت مبدا و مقصد زیاد نیست جابه جایی از طریق وسیله نقلیه سبک صورت می گیرد. هنگامی که حجم کالاها زیاد می شود که از طریق کامیون میسر نباشد ،باربری توسط قطار انجام ی شود.

    باربری هوایی 

    این نوع باربری توسط هواپیماهای باربری برای حمل کالاهای زیاد انجام می شود، که هم می تواند بین استان ها انجام شود و همچنین بین کشورهای مختلف.

    باربری دریایی 

    باربری دریایی برای جابه جایی کالاهای سنگین و بزرگ در تعداد بالا توسط کشتی انجام می شود. معمولا کارخانه ها از این نوع حمل و نقل برای صادرات محصولات خود استفاده می کنند.

    اتوبار چیست ؟

    واژه اتوبار از دو واژه اتو به معنای اتومبیل و بار به معنای حمل و نقل درست شده است. در واقع اتوبار به شرکت های حمل و نقل کالا به صورت زمینی و به وسیله خودرو گفته می شود. اتوبار به دو صورت درون شهری و برون شهری انجام می شود.

    وظایف اتوبار

    در واقع وظیفه اصلی شرکت های اتوبار یا شیراز بار انجام اسباب کشی منازل و اداره ها می باشد و همچنین شما می توانید قبل از اسباب کشی برای بسته بندی وسایل منزل از این شرکت ها و موسسات حمل ونقل کمک بگیرید. از دیگر خدماتی که شرکت های اتوبار ارائه می دهند می توان موارد به موارد زیر اشاره کرد :

    – سرویس دهی به تمام نقط شهر وحومه وکلیه شهرستان ها

    – اعزام کارشناس رایگان جهت بازدید بار و اثاثیه

    – اعزام متخصص جهت بسته بندی و پک کامل لوازم و وسایل

    – اعزام کارگر خالی جهت جابجایی بین طبقات

    با انتخاب یک شرکت باربری با کادری متخصص و مجرب که با تضمین کالا و خدمات بهترین خدمات را ارائه می‌دهد، می‌توانید احتمال آسیب رسیدن به اثاثیه و وسایل را کاهش دهید. به علاوه، با انتخاب شرکت باربری مناسب، می‌توانید از خدمات بسته‌بندی کالا نیز استفاده کنید و با اطمینان بیشتری، کالای خود را به مقصد برسانید برای انتخاب بهترین باربری در شیراز می توانید از سایت باربری در شیراز کمک بگیرید

    حمل و نقل یخچال ساید بای ساید در زمان اسباب کشی نیز چالش بر انگیز است و باید با دقت انجام شود و اهمیت زیادی دارد کمترین ضربه ممکن است به یخچال صدمه بزند و خسارت زیادی را به افراد تحمیل کند به شما پیشنهاد میکنیم حتما مقاله نحوه صحیح حمل و نقل یخچال ساید با ساید را نیز مطالعه نمایید

    و اما در صورتی که در هنگام اسباب کشی به وسایل شما خسارتی وارد شده و به دنبال شکایت از شرکت های باربری در شیرازهستید باید بدانید در صورتی که شرکت باربری فاقد مجوز باشد، ابتدا اخطاریه به آن‌ها فرستاده می شود تا اقدام به دریافت مجوز کنند. اگر اقدام نکنند، شرکت پلمب خواهد شد. اما بهترین راه برای صرفه جویی در زمان شما جهت طرح هر گونه شکایت در دادسرا استفاده از وکیل است . شما می توانید با استفاده سایت وکیل در شیراز بهترین وکیل های پایه یک شیراز که در پرونده های دریافت خسارت تبحر دارند را مشاهده و آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

    منبع : سایت ایران 48

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.