جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین کاندوم خاردار در ایران کدام است؟
    10 فروردین 1402 - 18:04
    شناسه : 246038
    1

    کاندوم خاردار یکی از محصولات پر طرفدار لوازم بهداشت زناشویی است که زوجین حین مقاربت به آن احتیاج دارند و استفاده از آن تاثیر زیادی در ارگاسم و لذت جنسی بانوان دارد. استفاده از این محصول میتواند ارگاسم همزمان زوجین را به همراه داشته باشد. در ادامه با بهترین کاندوم خاردار در ایران آشنا خواهید شد و نحوه تاثیر گذاری و عملکرد آن را خواهید آموخت.

    پ
    پ

    بهترین کاندوم خاردار در ایران

    کاندوم خاردار چیست؟

    کاندوم خاردار یک کاندوم بهداشتی است که بر روی موضع تناسلی آقایان کشیده میشود و برجستگی های زیادی بر روی آن قرار گرفته است تا از طریق نقطه G باعث تحریک واژینال بانوان گردد. همچنین از ریخته شدن مایع انزالی منی در واژن جلوگیری میکند تا بارداری ناخواسته اتفاق نیوفتد.

    این محصول با دخول، باعث قلقلک و تحریک نقطه G بانوان میگردد و ارگاسم بانوان را تسریع مینماید.

    انواع کاندوم خاردار

    عرضه کنندگان محصولات تجاری همواره به دنبال توسعه محصولات تولیدی خود هستند و در این رقابت تجاری هستند، برنده کسی است که تنوع محصولات خود را بیشتر کند و بتواند نیاز تمام مصرف کنندگان را تامین نماید. در ادامه به سه نوع از بهترین مدل های کاندوم خاردار را معرفی خواهیم کرد.

    کاندوم فضایی

    کاندوم های فضایی یکی از خار درشت ترین کاندوم های خاردار هستند و نسبت به محصولات مشابه خود نمره بالایی کسب کرده اند. این مدل از کاندوم‌های ‌خاردار در 5 طرح (دکمه دار – چرخشی – شمشیری – اره ماهی – طوقی) تولید شده اند و تمامی مدل های آن در بین مصرف کنندگان محبوبیت بسیار زیادی دارند.

    کاندوم فضایی در بابا لک لک

    جهت مشاهده انواع کاندوم فضایی میتوانید به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی بابا لک لک مراجعه نمایید

    کاندوم ژله ای قابل شستشو

    کاندوم خاردار ژله ای قابل شستشو معروف به «کاندوم ژله ای» یک محصول متفاوت از سایر مدلهای خاردار است. این کاندوم دارای خارهای درشت و تحریک کننده است و قابلیت شستشو و استفاده مجدد دارد.

    خرید کاندوم خاردار ژله ای قابل شستشو

    یکی از بیشترین خریداران این کاندوم، بانوانی هستند که به دلایل مختلف همانند زایمان طبیعی یا گذشت زمان زیاد از ازدواج، از رابطه خود بدلیل گشاد بودن واژن لذت نمیبرند و نیاز به استفاده از کاندوم های بزرگ و حجیم تر هستند تا تحریک کنندگی لازم را برای آنها ایجاد نماید.

    این محصول پرطرفدار، انواع مختلفی دارد که کیفیت و تاثیرگذاری آنها بایکدیگر متفاوت است و بهتر است با تحقیق و بررسی، بهترین نوع آنرا تهیه نمایید. در فروشگاه بابا لک لک انواع مختلف این کاندوم را داریم که بهترین نوع آن، کاندوم خاردار ژله ای 40 گرمی میباشد و میتوانید با مشاوره رایگان، محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

    کاندوم خار درشت یکبار مصرف

    دسته دیگر از انواع کاندوم های خاردار، مدل خاردرشت یکبار مصرف آن است که در بسته های 10 و 12 عددی قرار گرفته اند. این کاندوم‌ها اندازه خار های کوچکتری نسبت به فضایی و کاندوم خاردار ژله ای دارند اما نسبت به کاندوم های یکبار مصرف، درشت تر هستند.
    کاندوم خاردار کدکس بابا لک لک

    استفاده از این مدل برای افرادی که برای اولین بار میخواهند استفاده از این محصولات را تجربه نمایند توصیه میشود.

    خرید کاندوم خاردار ژله ای قابل شستشو

    درباره کاندوم های ژله ای خاردار باید توجه داشته باشید که به دلیل وجود مدلهای بسیار زیاد و فیک از آنها در بازار، لازم است نوع با کیفیت آن را تهیه نمایید تا طول عمر زیادی داشته باشد. بسیاری از فروشندگان آنلاین ، با استفاده از تصاویر اینترنتی سعی فروش کاندوم های ژله ای بی کیفیت دارند.

    فروشگاه اینترنتی بابا لک لک با ارائه محصولات با کیفیت و استفاده از تصاویر واقعی ، بهترین محصولات همانند کاندوم ژله ای خاردار 40 گرمی را ارائه میدهد.

    بهترین کاندوم در ایران کدام است ؟

    با توجه به توضیحاتی که داده شد، مشخض میشود که استفاده از کاندوم‌های مختلف یک تصمیم سلیقه ای است و نمیتوان بهترین کاندوم را بصورت قطعی مشخص نمود. هرچند میتوان بر اساس دسته بندی نیاز افراد بهترین کاندوم را برای آنها معرفی کرد:

    بهترین کاندوم خاردار برای لذت بانوان

    با توجه به اینکه تحریک با کاندوم‌خاردار از قسمت نقطه جی اسپات انجام می شود، به همین دلیل برای لذت بیشتر در رابطه ، هرچه خار های کاندوم مورد نظر درشت تر و البته نرم تر باشد، تاثیر بهتری برای لذت بردن از دخول خواهد داشت.

    بنابراین استفاده از کاندوم های فضایی و ژله ای برای این مورد مناسب هستند.

    بهترین کاندوم خاردار برای رابطه فانتزی

    اگر میخواهید رابطه شما رنگ و بوی فانتزی بگیرد، میتوانید از کاندوم های فضایی که در چند مدل مختلف تولید شده اند استفاده کنید و همسر خود را به روش های مختلف مثل انتخاب کردن نوع کاندوم فضایی، چشم بندی و … مخیر کنید تا یکی از این کاندوم ها را برای دخول انتخاب کند.

    همچنین اگر چند مدل از کاندوم های ژله ای را در منزل داشته باشید میتوانید به همین شیوه رابطه فانتزی را تجربه نمایید.

    بهترین کاندوم خاردار برای زوجین تازه عروس و داماد ها

    با توجه به اینکه زوجین به تازگی و برای اولین بار میخواهند رابطه جنسی را تجربه کنند و یا هنوز واژن عروس، به رابطه عادت نکرده و ممکن است با خار های خیلی درشت کمی اذیت شود، به همین دلیل توصیه میکنیم در ابتدای کار بهتر است از کاندوم های خاردار خاردرشت یکبار مصرف برای این کار استفاده نمایند.

    در هرصورت برای دریافت مشاوره و راهنمایی خرید محصولات زناشویی مورد نیاز تان میتوانید با ورود به سایت بابا لک لک و ارتباط با پشتیبانی، از مشاوره رایگان بهره مند گردید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.