×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

word image 246599 1 - چرا قالیشویی توحید را انتخاب کنیم؟ -

چرا قالیشویی توحید را انتخاب کنیم؟

وقتی فرش که یکی از مهم ترین وسایل در خانه یا محل کار ماست، کثیف می شود، انتخاب یک قالیشویی خوب معضلی ست!

انتخاب یک قالیشویی که بتواند همه نیازهای ما را برطرف کند، اگرچه سخت است اما غیرممکن نیست!

اگر شما هم در انتخاب یک قالیشویی معتبر که بتواند نیازهای شما را برطرف کند، شک دارید؛ پیشنهاد ما به شما قالیشویی توحید است.

قالیشویی توحید با سال ها سابقه، امروز بهترین انتخاب برای شماست.

اما اگر شما هم هنوز این پرسش را دارید که چرا انتخاب قالیشویی توحید مهم است، این مقاله را به دقت بخوانید.

word image 246599 2 - چرا قالیشویی توحید را انتخاب کنیم؟ -

قالیشویی توحید خدمات متنوعی دارد

شما می توانید از خدمات شستشوی فرش، موکت و مبلمان در منزل قالیشویی توحید بهره مند شوید. ما خدمات خود را با رعایت تمامی موارد بهداشتی انجام می دهیم. پس شما می توانید با انتخاب قالیشویی توحید، از تمامی خدمات ما به صورت یکجا بهره مند شده و علاوه بر دریافت تخفیف، خیال تان نیز بابت تمام کارهای نظافت اصلی خانه یا محل کارتان آسوده شود.

در قالیشویی توحید از بهترین مواد شوینده استفاده می شود

ما با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد شوینده استاندارد که متناسب با نوع فرش، موکت و یا مبلمان شماست، خدمات شستشو را انجام می دهیم. پس اگر بابت خرابی فرش تان بر اثر مواد شوینده نگران هستید، قالیشویی توحید بهترین انتخاب شما خواهد بود.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز

در کارخانه قالیشویی توحید از دستگاه های به روز و پیشرفته ای استفاده می شود که امروزه در سراسر جهان، مورد استفاده قرار می گیرد. ما با استفاده از دستگاه های حرفه ای، خدمات شستشوی مکانیزه فرش و موکت را به شما ارائه می دهیم. به این ترتیب، فرش ها و موکت های شما بدون آسیب دیدن، همچون روز اول تمیز و نو خواهد شد.

علاوه بر این ها، خدمات مبل شویی ما نیز به کمک دستگاه های اتوماتیک در محل شما انجام شده و مبل تان را جلوی چشم تان برق خواهد انداخت.

شستشوی سنتی و با دستگاه

در قالیشویی توحید هم شستشوی سنتی فرش انجام می شود و هم شستشوی با دستگاه. انتخاب نوع شستشوی فرش، بر عهده تکنسین های ما بوده و ما به شما تضمین می دهیم که فرش های تان بدون هرگونه خرابی و پارگی و بسیار تمیز به دستتان خواهد رسید.

قالیشویی توحید خدمات خود را تضمین می کند

تمامی خدمات ما اعم از مبل شویی، موکت شویی و قالیشویی تضمین شده و بنابراین خیال تان راحت خواهد بود. پس اگر شما هم می ترسید که فرش تان آسیب ببیند، می توانید به قالیشویی توحید اعتماد کنید. ما به عنوان عضو رسمی اتحادیه، خدمات خود را تضمین کرده و خیال مشتریان مان را راحت می کنیم.

شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی

فرقی نمی کند که فرش شما ماشینی باشد یا دستباف. خدمات ما برای همه انواع فرش ها انجام می شود. هر فرشی بسته به نوع الیاف و جنس و کیفیتش، به صورت دستی یا مکانیزه شستشو داده می شود. متخصصین ما می دانند که هر نوع فرشی با الیاف مخصوص، چگونه باید شسته شود. پس نگران خراب شدن فرش های گران قیمت خود نباشید. ما به بهترین شکل ممکن، فرش تان را می شوییم.

word image 246599 3 - چرا قالیشویی توحید را انتخاب کنیم؟ -

قالیشویی توحید عضو رسمی اتحادیه است

قالیشویی توحید عضو رسمی اتحادیه قالیشویان است. ما حتی ۳ سال پیاپی عنوان واحد نمونه سال را نیز از آن خود کرده ایم. پس دیگر جای نگرانی بابت خدمات بی کیفیت از قالیشویی های مبتدی یا نامعتبر نیست. با انتخاب قالیشویی توحید می توانید از هر لحاظ آسوده خاطر باشید.

خدمات مبل شویی در منزل

با کمک قالیشویی توحید می توانید مبل تان را در منزل بشویید. شستشوی مبلمان در منزل، علاوه بر آنکه از هزینه های شما می کاهد، می تواند از آسیب های احتمالی که ناشی از جابجایی مبلمان است نیز جلوگیری کند. همچنین به این ترتیب شما خیال تان راحت است که شستشو درست پیش چشمان خودتان انجام شده و مبل تان علاوه بر تمیزی، آسیب نمی بیند.

شستشوی اسلامی و شرعی

شستشوی شرعی و اسلامی انواع موکت و فرش و حتی مبلمان از دیگر ویژگی های خوب ماست. ما می دانیم که برای خیلی از افراد، شستن اسلامی اهمیت زیادی دارد. بنابراین به شما اطمینان می دهیم که فرش ها یا موکت های تان به صورت شرعی با آب کر شستشو داده شده و طهارت پیدا می کنند.

ارائه خدمات به استان های تهران و کرج

خدمات متنوع و باکیفیت ما به تمامی بخش های استان حتی دورافتاده ترین قسمت ها نیز ارائه می شود. برای این منظور فقط کافیست به راحتی با شماره های ما تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت ما به آدرس اینترنتی Tohidcarpet.com ثبت سفارش کنید.

پاکیزگی را با ما تجربه کنید

پس اگر تا به امروز نیز شک داشتید، همین الان دست به کار شوید و با شماره ۱۸۶۴ با قالیشویی توحید تماس بگیرید. قالیشویی توحید سال هاست که رضایت مندی مشتریان خود را جلب کرده است. کیفیت پاداش اعتماد به مجموعه قالیشویی توحید است. شما با سفارش خدمات از مجموعه توحید، خدمات باکیفیت، معتبر، آسان و با صرفه اقتصادی را دریافت خواهید کرد.

خدمات ما با هزینه های مقرون به صرفه ای که توسط اتحادیه اعلام شده، انجام خواهد شد. همچنین ما با ارائه فاکتور معتبر قالیشویی، حس رضایتمندی و اعتماد را در مشتریان مان به وجود آورده و باعث می شویم تا مشتری همیشگی ما شوند.

word image 246599 4 - چرا قالیشویی توحید را انتخاب کنیم؟ -

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید متخصص در امر شستشوی فرش با تحویل ۷۲ ساعته فرش های شما، لبخند رضایت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. انواع فرش های خانگی و اداری شما در قالیشویی توحید شستشو داده خواهد شد.

تحویل فرش ها کاملا خشک و با کاور درجه یک، خواهد بود. کارخانه قالیشویی توحید بیش از ۳۰ سال سابقه شستشوی فرش دارد و سال هاست که در کنار شماست. امروزه ما به عنوان یک قالیشویی معتبر و باتجربه، تکنسین های آشنا به کاری داریم که می توانند به صورت اصولی فرش های شما را بشویند و هر نوع لکه ای را از آن بزدایند.

منبع

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.