جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نحوه تنظیم ساعت هوشمند شیائومی چگونه است؟
    15 فروردین 1402 - 13:03
    شناسه : 246640
    0

    در این مطلب که به توضیح نحوه تنظیم ساعت هوشمند شیائومی پرداخته شده، روش های تنظیم بخشی از این تنظیمات ذکر شده است.

    پ
    پ

    images 1680531731 642ae1134598d - نحوه تنظیم ساعت هوشمند شیائومی چگونه است؟ -

    در این مطلب، به بررسی نحوه تنظیم ساعت هوشمند شیائومی می‌پردازیم. ساعت هوشمند شیائومی از جمله پر فروش‌ترین ساعت‌های هوشمند در جهان است که با توجه به قیمت مناسب و قابلیت‌های بسیاری که دارد، بسیار محبوب شده است.

    ساعت های هوشمند شیائومی را می توان ساعت های هوشمند اقتصادی و مقرون به صرفه ای دانست که می تواند ارزش خرید بالاتری را به این ساعت ها ببخشد و همچنین می توان از شیائومی به عنوان سازنده بهترین ساعت هوشمند ارزان نیز یاد کرد.

     این ساعت های هوشمند از سیستم عامل MIUI استفاده می‌کند و دارای یک سری قابلیت‌های جذاب هستند که در ادامه به شرح نحوه تنظیم آن‌ها خواهیم پرداخت.

    نکات لازم برای تنظیم ساعت هوشمند شیائومی

    نحوه تنظیم ساعت هوشمند شیائومی به این گونه است که در گام اول باید ساعت هوشمند به گوشی شما متصل شود.

    برای اینکار ابتدا باید برنامه Xiaomi Wear را در گوشی خود نصب و سپس اجرا کنید.(این اپلیکیشن در پلی استور و اپ استور در دسترس خواهد بود).

    سپس به تنظیمات بلوتوث گوشی خود رفته، آنرا فعال کنید و ساعت را به عنوان یک دستگاه بلوتوث به Xiaomi Wear اضافه کنید.

    با متصل شدن به ساعت هوشمند، اطلاعات از گوشی به ساعت منتقل خواهد شد و شما می‌توانید از تمامی قابلیت‌های ساعت هوشمند استفاده کنید.

    بعد از اتصال ساعت هوشمند به گوشی، می‌توانید تنظیمات مربوط به ساعت هوشمند را تغییر دهید. این تنظیمات شامل تنظیم ساعت، تاریخ، نمایش اعلان‌ها و … است. برای تنظیم ساعت، به تنظیمات ساعت هوشمند بروید و زمان مورد نظر خود را با فشردن و نگه‌داشتن دکمه‌ی روی ساعت تنظیم کنید.

    ساعت هوشمند شیائومی دارای یک سری تنظیمات برای نمایش اعلان‌ها و تماس‌هاست که می‌توانید آن‌ها را به دلخواه خود تغییر دهید. برای مثال، شما می‌توانید تعیین کنید که چه نوع اعلان‌هایی را در ساعت هوشمند می‌خواهید ببینید و چگونه می‌خواهید آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین، می‌توانید تنظیمات مربوط به نمایش تماس‌ها را نیز تغییر دهید.

    images 1680533031 642ae627b2dfa - نحوه تنظیم ساعت هوشمند شیائومی چگونه است؟ -

    تمرینات ورزشی

    ساعت هوشمند شیائومی دارای یک برنامه تمرینی است که شما می‌توانید با استفاده از آن، تمرینات و ورزش‌های مختلف را انجام دهید. برای دسترسی به این برنامه، به برنامه Xiaomi Wear رفته و روی دکمه “ورزش” کلیک کنید. در اینجا می‌توانید به تمرینات مختلف دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را انجام دهید.

    فعالیت های روزمره

    ساعت هوشمند شیائومی دارای قابلیت پیگیری فعالیت‌های روزانه شما است. این ساعت هوشمند قادر است به شما کمک کند تا فعالیت‌های روزانه‌ی خود را نظارت کنید و سطح فعالیت‌های خود را بهبود بخشید.

    نحوه تنظیم ساعت هوشمند شیائومی در این بخش به این ترتیب است که ابتدا به برنامه Xiaomi Wear رفته و روی دکمه “فعالیت” کلیک کنید. در این قسمت، می‌توانید به معرفی فعالیت‌های خود بپردازید و آن‌ها را برای ساعت هوشمند تعریف کنید.

    مدیریت صدا

    ساعت هوشمند شیائومی دارای قابلیت کنترل صدا است که به شما این امکان را می‌دهد تا موسیقی پخش شده در گوشی خود را از طریق ساعت هوشمند کنترل کنید. برای دسترسی به این قابلیت، به برنامه Xiaomi Wear رفته و روی دکمه “کنترل صدا” کلیک کنید.

    در این قسمت، می‌توانید به موسیقی های خود دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را از طریق ساعت هوشمند پخش کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت کنترل صدا، ورودی صدای گوشی خود را نیز کنترل کنید.

    ارتباطات و اشتراک گذاری

    قابلیت دیگری که در ساعت هوشمند شیائومی موجود است، ارتباط با دوستان و اشتراک گذاری اطلاعات است. شما می‌توانید با دوستان خود که همچنین ساعت هوشمند شیائومی دارند، ارتباط برقرار کنید و اطلاعاتی را که می‌خواهید با آن‌ها به اشتراک بگذارید، به راحتی با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

    برای دسترسی به این قابلیت، به برنامه Xiaomi Wear رفته و روی دکمه “ارتباط” کلیک کنید. در اینجا می‌توانید به فهرست دوستان خود دسترسی پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

    images 1680533180 642ae6bc246e1 - نحوه تنظیم ساعت هوشمند شیائومی چگونه است؟ -

    سخن پایانی

    در نهایت، باید گفت که ساعت هوشمند شیائومی دارای باتری با ظرفیت بالاست و می‌توانید بدون نیاز به شارژ دوباره تا 14 روز از آن استفاده کنید. همچنین، این ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است و می‌توانید بدون نگرانی از آن در فضاهای باز و داخل آب استفاده کنید.

    اگر دوست دارید با بهترین ساعت هوشمند شیائومی آشنا شوید، می توانید مطلب مربوط به بهترین ساعت های هوشمند شیائومی را در تکنومس مطالعه کنید.

    در این مطلب، سعی کردیم شما را با نحوه تنظیم ساعت هوشمند شیائومی آشنا کنیم. شما می‌توانید از این ساعت هوشمند برای پیگیری فعالیت‌های خود، کنترل صدا و پخش موسیقی، ارتباط با دوستان و اشتراک گذاری اطلاعات و بسیاری از فعالیت های کاربردی دیگر، از ساعت های هوشمند شیائومی با یک قیمت مناسب بهره ببرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.