پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شما زیاد صحبت نکن/ اگر ناراحتی تسویه‌حساب کن و برو!
    16 فروردین 1402 - 1:11
    شناسه : 246688
    0

    یامگا از مدیرعامل باشگاه درخواست کرد که حق و حقوق و پاداش بازیکنان را پرداخت کند ولی فتح‌الله‌زاده خطاب به یامگا گفت که شما زیاد صحبت نکن و اگر ناراحت هستی با باشگاه تسویه‌حساب کن و برو!

    پ
    پ

    - شما زیاد صحبت نکن/ اگر ناراحتی تسویه‌حساب کن و برو! - فتح الله زاده

    به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، بعد از چند برد مهم استقلال، فتح‌الله‌زاده ملاقاتی با بازیکنان داشت تا در مورد مشکلات مالی با آنها صحبت کند.

    یکی از بازیکنان استقلال در مورد این جلسه می‌گوید: «آرتور کوین یامگا از مدیرعامل باشگاه درخواست کرد که حق و حقوق و پاداش بازیکنان را پرداخت کند ولی فتح‌الله‌زاده خطاب به یامگا گفت که شما زیاد صحبت نکن و اگر ناراحت هستی با باشگاه تسویه‌حساب کن و برو! یامگا بازیکن مؤثر تیم است و ما تعجب کرده بودیم که چرا فتح‌الله‌زاده با او اینطور صحبت می‌کند.»

    فتح‌الله‌زاده در بازگشت دوباره به استقلال یک ناکامی دیگر را این بار با ناتوانی در تأمین هزینه‌های باشگاه و تعهداتش به بازیکنان تجربه کرد و حتی در خرید یک بازیکن جدید در نیم‌فصل هم ناکام بود. ناکامی در پرداخت طلب استراماچونی و بحث حذف احتمالی از آسیا هم باعث شد تا سرانجام هواداران استقلال شدیدترین شعارها را علیه او سر بدهند و فتح‌الله‌زاده درنهایت مجبور به استعفا شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.