سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از سال آینده تدریس عربی و چینی در مدارس آغاز می شود
    16 فروردین 1402 - 13:26
    شناسه : 246799
    0

    مدیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش گفت: الان زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و روسی زبان‌های خارجی هستند در مدارس تدریس می‌شود و از سال بعد چینی و عربی به این زبان‌ها اضافه می‌شود؛ البته این درسِ عربی با عربیِ قرآنی که برای همه اجباری است تفاوت دارد.

    پ
    پ

    سال آینده تدریس عربی و چینی در مدارس آغاز می شود - از سال آینده تدریس عربی و چینی در مدارس آغاز می شود - تدریس چینی

    به گزارش «یاورمردم» به نقل از فارس؛ مدیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش گفت: الان زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و روسی زبان‌های خارجی هستند در مدارس تدریس می‌شود و از سال بعد چینی و عربی به این زبان‌ها اضافه می‌شود؛ البته این درسِ عربی با عربیِ قرآنی که برای همه اجباری است تفاوت دارد.

    وی افزود: انتخاب نوعِ زبانِ خارجی برای خواندن در مدرسه اختیاری است و اگر دانش‌آموزی خواست زبانی بخواند که در مدرسه‌اش ارائه نمی‌شود می‌تواند در موسسه‌هایی که ما معرفی می‌کنیم آن زبان را بخواند.

    او در ادامه گفت: با شیوه به‌کارگیری وسایل الکترونیکی، این کار حتی با یک دانش‌آموز هم امکان‌پذیر است و نیاز نیست تعداد دانش‌آموزانِ خواهان فراگیری آن زبان زیاد باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.